Antlers Skrevet 15. juni 2011 #21 Del Skrevet 15. juni 2011 Uten bilder av hva som menes med utringing blir det litt håpløst å diskutere. Dette og dette er for drøyt i alle jobber (untatt glamourmodell ol.) Dette og dette ser jeg som OK i de aller fleste jobber Mens denne er helt uskyldig Er absolutt enig med deg i uskyldighetsgrad her, men om jeg skulle gått med den siste toppen ville jeg automatisk fått litt utrigning pga. størrelsen. Med de to i midten ville jeg hatt brystene på utstilling (nei, har verken silikon eller gigantiske pupper). Det er skikkelig kjipt, for det blir veldig begrenset hva jeg kan kjøpe og se sånn noenlunde tekkelig ut i. Bare et lite hjertesukk fra meg, dette - husk på at en utrigning ikke alltid er tilsiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 15. juni 2011 #22 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg synes det i jobbsammenheng som regel er upassende å ha noe særlig utringning. Jeg har egentlig ikke lyst til å bli påtvunget andres bryster uansett hvor jeg er, med mindre det er på byen om kvelden, da er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. juni 2011 #23 Del Skrevet 15. juni 2011 Uten bilder av hva som menes med utringing blir det litt håpløst å diskutere. Dette og dette er for drøyt i alle jobber (untatt glamourmodell ol.) Dette og dette ser jeg som OK i de aller fleste jobber Mens denne er helt uskyldig Jeg synes ikke de midterste linkene dine passer i jobbsammenheng. Det er for mye når det første man ser på er et "hav" av bar hud. Og jeg reagerer altså mer på mengden bar hud som vises enn om det også er en kløft. For ikke så lenge siden var jeg på et kurs og en av de som snakket fra scenen hadde en topp som blottet en del av magen og vid utskjæring oppe. Jeg husker jeg tenkte at det var et totalt upassende antrekk til en slik anledning. Og det var altså fordi det var for mye hud som ble vist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. juni 2011 #24 Del Skrevet 16. juni 2011 Herregud, noen som blogger om livet før og etter silikonpupper og hvordan klærne kler de nye puppene. Tviler på at den er ekte. Måtte bare ventilere. Leste aldri noe om hvor bildene jeg la ut kom fra. Var ikke lett å finne noe som ikke var porr når man søker på cleavage, utrigning, skjorte osv.,, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå