Gå til innhold

Stuereint med utringning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok på meg en veldig fin og litt utringet topp i dag. Og tror jeg aldri har fått så mange blikk før. Siklende blikk fra menn, og skeptiske fra damer. Når jeg kom på jobb måtte jeg liksom sjekke at jeg ikke blotta hele brystet. Men toppen var virkelig ikke så ille, den hadde litt utringning liksom.. Er det ikke lov å vise kløft i lille Norge? Jeez! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe galt i det, nei.

Personlig syns jeg det er ekkelt.

ærlig sak det..men hvorfor ekkelt? Ts..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cipheria

Har nok noe med intimsoner å gjøre. I tillegg blir det på en måte at man må "unngå" å se på det, slitsomt. Så syns jeg rett og slett ikke det er noe pent med noen bleke, halvsynlige fiskeboller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er stuereint, men i mange yrker blir det sett på som uprofessjonelt.

Husk at mannfolk flest ser på pupper som noe seksuelt og da går jo tankene når de får dem dyttet opp i ansiktet, selv om de er på jobb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig upassende på jobb..

Ellers syns jeg det går greit hvis man har små pupper og ha en liten utringning.. Med store pupper blir det bare vulgært og slitsomt..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en resepsjonist på et legekontor som hadde silikonpupper og ikke brukte bh. På jobb. Sykt harry. Mistet all respekt for det kontoret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut et bilde av noe som ligner din utrigning? Folks oppfatning av "liten utrigning" kan være så mangt. Og hva slags sjanger jobber du i? Kontor, butikk, sjåfør, helsearbeider, lærer eller hva det måtte være - forskjellig bekledning passer seg mindre i visse yrkesgrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva du jobber med og hvor utringet den var. Jeg kunne ikke gått sånn på jobb, men gjerne på byen en varm dag.

Blir det for utringet syns jeg det er vulgært uansett alder. Litt kløft kan være kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utringning hører hjemme "på byen" i festlig lag. Selv da kan det bli vulgært, om utrigningen er for stor - eller man har store pupper.

Hadde aldri i livet gått med utrigning på jobb, uansett hvilken jobb jeg måtte ha.

Ok, kanskje om jeg var glamourmodell...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Det kommer an på situasjonen mener jeg. Helt greit å gå med utringning. Men i noen situasjoner blir det kanskje ikke helt passende, som jobbsituasjoner, bryllup hvor du ikke er bruden, også synes jeg det er ekkelt i familiesituasjoner. Har ei kusine som gjerne går viser helt ned til navelen, og det blir litt for mye for oss andre. Samme sak er synlig g-streng synes jeg. Men alle sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten bilder av hva som menes med utringing blir det litt håpløst å diskutere.

Dette og dette er for drøyt i alle jobber (untatt glamourmodell ol.)

Dette og dette ser jeg som OK i de aller fleste jobber

Mens denne er helt uskyldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går veldig ofte med slik utringning som på de to første bildene til Mynona og har c kup i bh.

Jeg dekker meg mere til på jobb da, men utenfor jobb har jeg ingen problem med det. Har aldri tenkt over at folk ser på det som usmakelig en gang jeg :sjenert:

Har ikke fått noen negative tilbakemeldinger på det heller, verken hos familien(vi snakker om alt, også slike ting) eller venner som jeg har et nært forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten bilder av hva som menes med utringing blir det litt håpløst å diskutere.

Dette og dette er for drøyt i alle jobber (untatt glamourmodell ol.)

Dette og dette ser jeg som OK i de aller fleste jobber

Mens denne er helt uskyldig

Herregud, noen som blogger om livet før og etter silikonpupper og hvordan klærne kler de nye puppene. Tviler på at den er ekte.

Måtte bare ventilere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker utringning nesten hver dag, og får samme blikk som deg. Tror ikke det handler om at det ikke er "stuereint". Tror det handler om at mennesker, både kvinner og menn, har litt spesielle oppfatninger og tanker rundt/om pupper og kikker litt ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videregående hadde jeg en periode der jeg kun gikk i slike topper som de øverste Mynona linker til. Først nå som jeg ser på bilder fra den tiden, innser jeg hvor grusomt vulgær og glamourmodelltrashy jeg så ut, selv med mine ikke så altfor store pupper. Det blir for mye rett å slett. Spesielt om en har store pupper.

De to neste viser en fin utrigning synes jeg. Viser ikke for mye, og det blir heller ikke sann søndagsskolefeeling over det, som jeg synes den siste kanskje blir. Ville ikke kalt det for utrigning engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...