Gå til innhold

Skyldfølelse..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en nydelig liten datter på 10 mnd og er nå gravid igjen. Det var overhodet ikke planlagt, gikk på prevansjon, men ble gravid alikevel.. Jeg føler jeg på en måte er "slem" mot vesla når jeg får en ny baby så fort, at jeg tar fra henne alenetid med meg og pappan sin. Vanskelig å sette ord på.. Føler meg til tider rett og slett som en veldig dårlig mamma :( Er det noen andre som har hatt det likt? Jeg klarer heller ikke å glede meg noe over denne graviditeten, og det er ikke noe morro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får heller tenke på at hun er heldig som får søsken og at de blir så tette i alder. Hun har jo allerede hatt 10 mnd med dere, og skal ha mange måneder til før neste baby kommer. Jeg har tvillinger, jeg. De har aldri hatt alene-tid med mamma og pappa og jeg har ofte dårlig samvittighet på grunn av det... Prøver å kose med dem en og en, og ungene mine virker veldig fornøyde og glade. Pluss at de har hverandre og etterhvert kommer dere til å få mye moro med å se de to leke sammen. Jeg håper det går seg til når du har vent deg til tanken på nr. 2 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med at du bør tenke at hun er heldig som får søsken så tett!

De kommer til å få så mye av glede av hverandre etter hvert :)

Skulle ønske jeg hadde tolmodighet til å ha to så tette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er super takknemlig for at jeg har fått vokse opp med en bror som er 20mnd yngre enn meg. Vi har alltid hatt et nært forhold, også den dag i dag.

Bedre nå en midt i værste trass alderen. Større sjangs for at det ikke blir så mye sjalusi også, kanksje.

Nyt graviditeten, og nyt vesla di:) Nære søsken er gull verd i årene fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville jeg ikke bekymret meg for et øyeblikk! Du har en heldig datter som får søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...