Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

assassins creed snart, etter jeg har gjort ferdig et oppdrag i tropico 4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spec Ops: The Line. Er i utgangspunktet ingen fan av krigsspill, men denne var litt annerledes enn COD og MOH. Så langt så bra.

Skrevet

Tekken 2

Ai, retro! Tror jeg må se om jeg finner introen på Youtube.

Skrevet

Ai, retro! Tror jeg må se om jeg finner introen på Youtube.

:ler: Ja, men jeg må finne frem Tekken 3 tror, jeg. Reaksjonene til karakteren er så trege i Tekken 2, sitter jo å trykker og trykker uten at noe skjer i nesten ett minutt før jeg endelig får ut et spark. :P

Skrevet

Det tryggeste sånn sett er vel å finne frem Tekken Tag Tournament, men det er kanskje juks. ;)

Skrevet

Valiant Hearts på Xbox. Likte det faktisk kjempegodt :)

Gjest Linaria
Skrevet

Kjøpte Dragon Age Inquisition i går. Veldig bra spill, men trenger noe litt annet også, så nå kjøpte jeg The Sims 4 :D

Gjest Enhjørning
Skrevet

WoW :) Begynt igjen etter et par års pause.

Skrevet

Kjøpte Dragon Age Inquisition i går. Veldig bra spill, men trenger noe litt annet også, så nå kjøpte jeg The Sims 4 :D

Er tufsen Allistair med?:)

Hirr hirr jeg ydmyket han i dragon age 1 og han endte opp som fyllik i dragon age II:)

Spiller nå: Might and Magic VII (for blood and honor)!

Skrevet

Shadows of Mordor. Litt usikker på hva jeg synes egentlig. Begynner å bli litt lei av å bli drept hele forbanna tida :rasende:

Kanskje jeg heller skal gå tilbake og gjøre ferdig Dishonored.

Ellers har jeg alltid en karakter i Skyrim.

Skrevet

WoW :) Begynt igjen etter et par års pause.

Jeg også :)

Gjest Fenrir
Skrevet

wasteland 2. Må da ha noe å gjøre på kveldene på jobb :fnise:

Gjest Linaria
Skrevet

Æsj, PC'en min slår seg av både når jeg spiller Dragon Age Inquisition og The Sims 4. Jeg er kanskje sikker på at det er strømforsyningen som er problemet (det var det sist dette skjedde), men jeg har ikke råd til datautsyr nå og har heller ikke peiling på hvordan man bytter sånt :(

AnonymBruker
Skrevet

Er tufsen Allistair med? :)

Hirr hirr jeg ydmyket han i dragon age 1 og han endte opp som fyllik i dragon age II:)

Spiller nå: Might and Magic VII (for blood and honor)!

Er dragon age slik som mass effect hvor valgene vi har tatt føres over til etterfulgeren?

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Skrevet

Er dragon age slik som mass effect hvor valgene vi har tatt føres over til etterfulgeren?

Ja I allefall de to første DA spillene:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja I allefall de to første DA spillene:)

Har du ikke spilt treeren? Jeg har begge spilla, spilte eneren for noen år siden, siste jeg husker er at hele plassen brenner opp og vi kriger. Syns det var litt kjedelig

Skrevet

Har ikke kjøpt det ennÅ . Men skal kjøpe det senere!

Gjest Linaria
Skrevet

Herregud, jeg har gått glipp av så mye ved å ikke spille Dragon Age før! Jeg fikk Origins til jul i 2009, husker jeg, men rakk nesten ikke spille noe før en venn lånte det, og jeg aldri fikk det tilbake :(
Uansett, nå har jeg spilt 12 timer med Inquisition og elsker det! :D

Skrevet

Spec Ops: The Line. Er i utgangspunktet ingen fan av krigsspill, men denne var litt annerledes enn COD og MOH. Så langt så bra.

Spec Ops er et veldig bra spill syntes jeg. Er som du sier noe annerledes enn cod og moh, Syntes det var en veldig bra story på det. :)

Spiller selv Dragon Age Inquisition nå, rundt 20 timer inn i spillet, så langt så elsker det :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...