Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fått helt dilla på Skyrim. Vurderer sterkt å kjøpe Dawnguard og Dragonborn..

Det er bare en ting å gjøre. Løp og kjøp! Dawnguard er kult, men spill som menneske. Dragonborn er overkult, og mer er det ikke å si om den saken. Men jeg TROR det er en god ide å ha levelet opp et stykke før du drar til Solstheim. Pakk mye magisk juice og andre hjelpemidler. Take noe bullshit, and no prisoners!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Det er bare en ting å gjøre. Løp og kjøp! Dawnguard er kult, men spill som menneske. Dragonborn er overkult, og mer er det ikke å si om den saken. Men jeg TROR det er en god ide å ha levelet opp et stykke før du drar til Solstheim. Pakk mye magisk juice og andre hjelpemidler. Take noe bullshit, and no prisoners!

Takk for tips men jeg liker meg som dragonborn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje dumt spm dette, men jeg så et bilde fra Skyrim med en spiller som satt oppå en drage. Er det noe nytt, at man kan ri på dragen, eller er det bare en drage som blir drept?

Anonym poster: b2b1253dece4cd44fe085409d56d0755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dumt spm dette, men jeg så et bilde fra Skyrim med en spiller som satt oppå en drage. Er det noe nytt, at man kan ri på dragen, eller er det bare en drage som blir drept?

Anonym poster: b2b1253dece4cd44fe085409d56d0755

Nope. I DLC-en Dragonborn inngår det en ny ferdighet, nemlig å temme og ri drager. Når du har lært det, så kan du dominere de fleste drager, og ri dem, og kommandere dem til å angripe mål på bakken. Med visse begrensninger. Du kan ikke fly hvor du vil, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Metro Last Light. Og du verden så gøy det er. Dette spillet har absolutt alt, slik jeg ser det. Det er survival horror, monstre, sniking, lusking og mord i mørke, og det er også et førstepersons skytespill der det stort sett er mest fornuftig å la være å skyte. Kan man snike seg forbi en fiende, så er det oftest å foretrekke, og må man konfrontere, så er det best å gjøre det stille, enten med kniver, kastekniver eller lyddempede våpen. Så man sniker seg rundt i skyggene med hjertet i halsen. Og tidspress. Mye av handlingen skjer i en giftig atmosfære der man må bruke gassmaske, og filtere er en knapp ressurs. Ingen filter, ingen pusting. Død på 20 sekunder eller vel det.

Og som ikke det var nok, så er det en GANSKE stilig historie. Basert på en russisk roman. Alt i alt: fantastisk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

"Remember me" for xbox 360.

Veldig gøy til å begynne med. Men nå står jeg litt fast. Må nok redigere mine moves og comboer hvis jeg skal komme videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spiller jeg Kingdoms of Amalur: Reckoning. Ikke helt i samme liga som TES, men definitivt svært underholdende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dungeons and Dragons 4th Edit.

...teller tabletop?

Det syns jeg! Det er jo mye kulere enn å spille på data, siden man ikke har programmerte begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Remember me. Helt ok så langt, men føler allerede at vi ble lovt litt mer enn vi får her. Jeg gledet meg til å tukle med hukommelser. Til nå har det kun skjedd EN gang. Ellers har det vært å klatre og slåss. Repeat. Men nå skal det jo sies at jeg bare er fem timer uti spillet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remember me. Helt ok så langt, men føler allerede at vi ble lovt litt mer enn vi får her. Jeg gledet meg til å tukle med hukommelser. Til nå har det kun skjedd EN gang. Ellers har det vært å klatre og slåss. Repeat. Men nå skal det jo sies at jeg bare er fem timer uti spillet.......

Klatring, helt til man kommer til et flatt område hvor man sloss, så klatrer man litt mer, helt til man kommer til enda et glatt område hvor man sloss... Igjen, og igjen og igjen... Kombosystemet var jo også ganske overflødig, spør du meg. Det var en kul idé som blei utført på en veldig rar måte, som gjør at man bare må sette på pause hele tiden, for å forandre hva de fyller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatring, helt til man kommer til et flatt område hvor man sloss, så klatrer man litt mer, helt til man kommer til enda et glatt område hvor man sloss... Igjen, og igjen og igjen... Kombosystemet var jo også ganske overflødig, spør du meg. Det var en kul idé som blei utført på en veldig rar måte, som gjør at man bare må sette på pause hele tiden, for å forandre hva de fyller opp.

Det er spillet i et nøtteskall, ja. God grafikk da, det skal de ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klatring, helt til man kommer til et flatt område hvor man sloss, så klatrer man litt mer, helt til man kommer til enda et glatt område hvor man sloss... Igjen, og igjen og igjen... Kombosystemet var jo også ganske overflødig, spør du meg. Det var en kul idé som blei utført på en veldig rar måte, som gjør at man bare må sette på pause hele tiden, for å forandre hva de fyller opp.

Jeg bestilte det fordi det så temmelig stilig ut i playthroug på nett, men det er dritkjedelig, og temmelig frustrerende. Klatre der spillet sier du skal klatre, åpne de dørene som spillet sier du kan åpne, og finn den eneste løsningen på spillets "gåter", som vel egentlig er mer prøving og feiling enn noe annet.

Kampsystemet KUNNE vært bra, men stort sett er Nilin så håpløst undertallig at det ikke er snakk om å få inn en lang kombo. For komboen avbrytes dersom noen får inn en treffer på DEG. Cooldown på spesialangrepene er absurd lang.

Dette spillet gidder jeg ikke fullføre. Jeg selger det på bruktsjappa, sammen med et par andre skuffelser.

Synd, for det SÅ utrolig stilig ut, estetisk sett, og historien er veldig interessant. Men ingenting kan gjøre opp for boss battles som varer i timesvis, og består av de samme elementene om og om og om igjen.

Kameravinklene er også temmelig wonky. Fuck it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte det fordi det så temmelig stilig ut i playthroug på nett, men det er dritkjedelig, og temmelig frustrerende. Klatre der spillet sier du skal klatre, åpne de dørene som spillet sier du kan åpne, og finn den eneste løsningen på spillets "gåter", som vel egentlig er mer prøving og feiling enn noe annet.

Kampsystemet KUNNE vært bra, men stort sett er Nilin så håpløst undertallig at det ikke er snakk om å få inn en lang kombo. For komboen avbrytes dersom noen får inn en treffer på DEG. Cooldown på spesialangrepene er absurd lang.

Dette spillet gidder jeg ikke fullføre. Jeg selger det på bruktsjappa, sammen med et par andre skuffelser.

Synd, for det SÅ utrolig stilig ut, estetisk sett, og historien er veldig interessant. Men ingenting kan gjøre opp for boss battles som varer i timesvis, og består av de samme elementene om og om og om igjen.

Kameravinklene er også temmelig wonky. Fuck it!

Helt enig! Hvis du vil få ned cooldownen litt, er det bare å pause seg inn i menyen, så gjøre om de korteste komboene sånne at de senker tiden, så må man pause spillet igjen, og få de korteste komboene til å øke helse osv osv...

Hele spillet er et kult konsept med dårlig utførelse. Veldig synd! Settingen er jo så stilig, så det hadde vært tøft om spillet blei bra nok til å bli en franchise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...