Gjest sardintroll Skrevet 2. oktober 2012 #441 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har akkurat kommet i gang med Bayonetta. Herlig og rånete, elsker spill som ikke tar seg selv for høytidelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 2. oktober 2012 #442 Del Skrevet 2. oktober 2012 Victory for Sylvanas !!! Duel over det! Ikke det at jeg er en stor pvper men men.... Spilte noe så utrolig som Bad Piggies på mobilen sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 3. oktober 2012 #443 Del Skrevet 3. oktober 2012 !!! Duel over det! Ikke det at jeg er en stor pvper men men.... Hvilken server er du på? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. oktober 2012 #444 Del Skrevet 4. oktober 2012 Guild Wars 2. Det virker foreløpig veeeeeldig bra Det er kjempe gøy! Jeg lagde meg en sånn grå, liten fjott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 4. oktober 2012 #445 Del Skrevet 4. oktober 2012 Holder meg til det jeg skjønner, som f.eks. Red Dead Redemption Men siden jeg ikke har ps3en her, så blir det mac, og da er ikke utvalget det helt store. Det eneste jeg har på den per nå er Civilization V.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 4. oktober 2012 #446 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvilken server er du på? :D Spiller på The Venture Co som Warrior ^^ Du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 4. oktober 2012 #447 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fortsatt BF3. Kommet opp i Colonel #63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 4. oktober 2012 #448 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har begynt å spille Arma 2, Operation Arrowhead. De sier at man ikke må forvente seg noe krigsspill a la Battlefield eller Ghost Recon, fordi det er en simulator. Dessuten tar det visst litt tid å lære seg kontrollene. Men gøy er det Nå kommer Arma III snart, det blir den feteste krigssimulatoren med god margin! Har både HOTAS joystick system og track IR - bring it on! Tøfft med jenter som spiller Arma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 4. oktober 2012 #449 Del Skrevet 4. oktober 2012 Red Orchestra 2, dog online ettersom at enspillerdelen ikke var noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 7. oktober 2012 #450 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fått litt dilla på Sims igjen Kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 7. oktober 2012 #451 Del Skrevet 7. oktober 2012 IloMilo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. oktober 2012 #452 Del Skrevet 7. oktober 2012 Går fortsatt i LotRO her. Et par nye karakterer jeg koser meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. oktober 2012 #453 Del Skrevet 7. oktober 2012 Går fortsatt i LotRO her. Et par nye karakterer jeg koser meg med. Snakker du til skjermen, når du spiller lotr også? *fniiiis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. oktober 2012 #454 Del Skrevet 7. oktober 2012 Snakker du til skjermen, når du spiller lotr også? *fniiiis* Nei, chatter med folk i spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. oktober 2012 #455 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nei, chatter med folk i spillet. i EQ2 har de gjort sånn at ansiktet til figuren din, gjør det samme som ansiktet ditt, om du har på webcam, og det er jo helt supert for rollespillere, og en jævli artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. oktober 2012 #456 Del Skrevet 7. oktober 2012 Wow, det høres jo genialt ut - jeg spiller jo EQ2, også! (Men har ikke webcam, da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. oktober 2012 #457 Del Skrevet 7. oktober 2012 Wow, det høres jo genialt ut - jeg spiller jo EQ2, også! (Men har ikke webcam, da). Jeg veit at du spiller det, så det var derfor jeg nevnte det. Vebkæm er ikke så dyrt, så om du liker å rollespille, vil jeg si det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 13. oktober 2012 #458 Del Skrevet 13. oktober 2012 Bytter mellom Sims 3 og Dishonored. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dai Skrevet 14. oktober 2012 #459 Del Skrevet 14. oktober 2012 Dishonored. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. oktober 2012 #460 Del Skrevet 17. oktober 2012 Minecraft! (Androidversjonen) Har blitt aldeles hekta, selv om jeg bare akkurat har begynt (oppdaget spillet i forgårs, aldri vært borti dette før). Har begynt å lage glass og jernredskaper, og livet er sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå