Cid Skrevet 7. januar #3901 Skrevet 7. januar Demoen til Dragon Quest VII Reimagined, har gleda meg 😃
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3903 Skrevet 11. januar Mannen og jeg spiller Blue prince sammen, liker det veldig godt! Anonymkode: 6c131...ce8
Thestral Skrevet 29. januar #3906 Skrevet 29. januar Titania skrev (På 11.1.2026 den 13.26): Epic Mickey: rebrushed Er det bra? Det er på 50% tilbud nå, så jeg vurderer å kjøpe det
Cid Skrevet 29. januar #3907 Skrevet 29. januar Disney Adult skrev (13 minutter siden): Er det bra? Det er på 50% tilbud nå, så jeg vurderer å kjøpe det Veldig bra spilte det på Wii når det først kom ut, toeren var bra med. 2
Titania Skrevet 29. januar #3908 Skrevet 29. januar Disney Adult skrev (35 minutter siden): Er det bra? Det er på 50% tilbud nå, så jeg vurderer å kjøpe det Jeg likte det 😁 Spilte originalen bittelitt da det kom, men fullførte det aldri - men nå har jeg fått gjort det 😁 1
Cid Skrevet 29. januar #3909 Skrevet 29. januar Titania skrev (1 minutt siden): Jeg likte det 😁 Spilte originalen bittelitt da det kom, men fullførte det aldri - men nå har jeg fått gjort det 😁 Spilt det til 3DS?
Titania Skrevet 29. januar #3910 Skrevet 29. januar Cid skrev (39 minutter siden): Spilt det til 3DS? Ja
male32 Skrevet 30. januar #3911 Skrevet 30. januar Tomodachi Life kommer til Nintendo Switch i april: Dette er et spill som er en blanding mellom The Sims og Animal Crossing. Jeg spilte det for mange år siden på Nintendo 3DS. Endelig får vi en oppfølger på Nintendo Switch. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3913 Skrevet 31. januar Sitter og SIKLER over de siste trailerne til Crimson Desert her😍 Anonymkode: 90d73...c62
Cid Skrevet 9. februar #3916 Skrevet 9. februar Dragon Quest VII Reimagined, veldig bra! Spilt 3DS versjonen noen ganger, denne versjonen er enda bedre 👍
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3917 Skrevet 11. februar Elden Ring og FFVIII. Anonymkode: 03d20...168
proghodet Skrevet 18. februar #3918 Skrevet 18. februar Har i det siste blitt ferdig med en rekke spill jeg hadde kommet et stykke uti, men ikke kom helt i mål med: Final Fantasy 5 og 7, Skyward Sword, Thimbleweed Park, og Tangle Tower. Neste er Icewind Dale 2, og deretter Final Fantasy 8.
Cid Skrevet 23. februar #3919 Skrevet 23. februar Dragon Quest XI, tredje gangen jeg spiller det. Fantastisk spill! 😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå