Gjest Cid Skrevet 14. februar 2022 #2401 Del Skrevet 14. februar 2022 Linny111 skrev (16 minutter siden): Tok Rom i går kveld. Er helt støl i armene i dag 😂 Prøvde meg litt i området etter, men trengte en pause. Ble litt mye. Trodde først du sa at du drakk rom i går 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2402 Del Skrevet 15. februar 2022 Nesten ferdig med femte gjennomspilling av Horizon Zero Dawn, må bli ferdig til fredag 😁 Hadde som mål å samle alt av audio/datapoints, men greide selvfølgelig å misse én på et sted jeg ikke kan gå tilbake til 😑 Anonymkode: 58730...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. februar 2022 #2403 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nesten ferdig med femte gjennomspilling av Horizon Zero Dawn, må bli ferdig til fredag 😁 Hadde som mål å samle alt av audio/datapoints, men greide selvfølgelig å misse én på et sted jeg ikke kan gå tilbake til 😑 Anonymkode: 58730...da2 Var ikke meningen å gjøre den anonym da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 16. februar 2022 #2404 Del Skrevet 16. februar 2022 Ghost of tsushima. Har hatt det en stund, men ikke begynt på det. Synes det virker interessant hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 16. februar 2022 #2405 Del Skrevet 16. februar 2022 Slay the Spire akkurat nå, skal sjekke ut dead cells etterpå tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 16. februar 2022 #2406 Del Skrevet 16. februar 2022 Immortal Fenyx Rising. Lettspilt og overraskende fengende til å være litt "billig" produksjon. Hoppet rett fra AC Valhalla som er så spekket med ting så man kan spille i en evighet, så var litt deilig med et mindre tidkrevende spill. Når det er sagt er det faktisk noen elementer i spillet som kan være ganske vriene sånn teknisk sett mtp koordinasjon, så her har jeg måtte smøre meg med større tålmodighet enn jeg har gjort i noe annet spill på lenge. Mulig refleksene mine ikke lenger er hva de var lenger heller. Nærmer meg tross alt eldgammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 16. februar 2022 #2407 Del Skrevet 16. februar 2022 Etter jeg ga meg med CS, har jeg kun spilt Clash Royale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 16. februar 2022 #2408 Del Skrevet 16. februar 2022 Saboteur 2: Avenging Angel, opprinnelig utgitt i 1987. Et av de aller første spillene der "helten" er en kvinne (tror Metroid var først ute så vidt det var, om jeg ikke tar feil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2409 Del Skrevet 16. februar 2022 ElectricScum skrev (2 timer siden): Immortal Fenyx Rising. Lettspilt og overraskende fengende til å være litt "billig" produksjon. Hoppet rett fra AC Valhalla som er så spekket med ting så man kan spille i en evighet, så var litt deilig med et mindre tidkrevende spill. Når det er sagt er det faktisk noen elementer i spillet som kan være ganske vriene sånn teknisk sett mtp koordinasjon, så her har jeg måtte smøre meg med større tålmodighet enn jeg har gjort i noe annet spill på lenge. Mulig refleksene mine ikke lenger er hva de var lenger heller. Nærmer meg tross alt eldgammel. Jeg spilte det i sommer! Noen av dungeons er dritvanskelige, jeg greide ikke fullføre alt 😅 Likte det veldig godt. Anonymkode: 58730...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. februar 2022 #2410 Del Skrevet 16. februar 2022 ElectricScum skrev (2 timer siden): Immortal Fenyx Rising. Lettspilt og overraskende fengende til å være litt "billig" produksjon. Hoppet rett fra AC Valhalla som er så spekket med ting så man kan spille i en evighet, så var litt deilig med et mindre tidkrevende spill. Når det er sagt er det faktisk noen elementer i spillet som kan være ganske vriene sånn teknisk sett mtp koordinasjon, så her har jeg måtte smøre meg med større tålmodighet enn jeg har gjort i noe annet spill på lenge. Mulig refleksene mine ikke lenger er hva de var lenger heller. Nærmer meg tross alt eldgammel. Første spillet jeg spilte på ps5, jeg synes det ble fort gjentakende, føltes som at jeg gjorde mye av det samme hele tiden. Men greit spill, men hovedkarakteren likte ikke jeg 🙈 Jeg måtte kjøpe dlc-en som ha han skjegg for å klare å ta han litt seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2411 Del Skrevet 16. februar 2022 Deaths Door. Var enormt bra:-) Anonymkode: 90d73...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 17. februar 2022 #2412 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg spilte det i sommer! Noen av dungeons er dritvanskelige, jeg greide ikke fullføre alt 😅 Likte det veldig godt. Anonymkode: 58730...da2 Ja, det er disse vaults'ene som er den største utfordringen. Om det er puzzles eller fights så går det greit, men når man må balansere, hoppe, flakse, løpe, sveve og blæste seg fremover i full fart både over og under dødelige laserstråler og lande på små plattformer som også er i bevegelse samtidig som man skal kaste klosser inn i åpninger for å åpne neste dør osvosv. Det merker jeg kan bli krevende 😬 Man må seff ikke fullføre alle vaults, men jeg liker å støvsuge hvert eneste landområde før jeg går videre. Jeg kunne ha fullført spillet for lenge siden, men synes fortsatt det er greit tidsfordriv og surre rundt og gjøre alle sideprosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 17. februar 2022 #2413 Del Skrevet 17. februar 2022 Cid skrev (17 timer siden): Første spillet jeg spilte på ps5, jeg synes det ble fort gjentakende, føltes som at jeg gjorde mye av det samme hele tiden. Men greit spill, men hovedkarakteren likte ikke jeg 🙈 Jeg måtte kjøpe dlc-en som ha han skjegg for å klare å ta han litt seriøst Joda, det blir litt repetisjoner, men jeg synes det var en befriende forenkling av kjente spillmekanismer som gjør det til et lett spill og more seg med. Når jeg spiller andre spill som f.eks Assassins Creed så merker jeg at jeg bruker litt mye tid på å pønske ut hva slags gear jeg skal prioritere å oppgradere, hvilke materialer skal jeg fokusere på å samle inn osv. Noen ganger føler jeg at jeg ikke gjør annet enn å løpe fra diverse vendors, armorer, blacksmiths, aclhymists osv. for å rydde opp i invenotry og oppgradere både det ene og det andre. Det er jo dette som gir slike spill dybde og kompleksitet, men noen ganger er det deilig å koble ut helt. Derfor synes Fenyx var et friskt pust og en fin avveksling. Så er jeg også svak for puzzles og det var jo en del av dem i Fenyx. Forresten så var det tidvis en litt vittig dialog, om man gidder få med seg denslags, selv om jeg skal innrømme at jeg som oftest trykker meg kjapt igjennom dialoger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. februar 2022 #2414 Del Skrevet 17. februar 2022 ElectricScum skrev (3 minutter siden): Joda, det blir litt repetisjoner, men jeg synes det var en befriende forenkling av kjente spillmekanismer som gjør det til et lett spill og more seg med. Når jeg spiller andre spill som f.eks Assassins Creed så merker jeg at jeg bruker litt mye tid på å pønske ut hva slags gear jeg skal prioritere å oppgradere, hvilke materialer skal jeg fokusere på å samle inn osv. Noen ganger føler jeg at jeg ikke gjør annet enn å løpe fra diverse vendors, armorer, blacksmiths, aclhymists osv. for å rydde opp i invenotry og oppgradere både det ene og det andre. Det er jo dette som gir slike spill dybde og kompleksitet, men noen ganger er det deilig å koble ut helt. Derfor synes Fenyx var et friskt pust og en fin avveksling. Så er jeg også svak for puzzles og det var jo en del av dem i Fenyx. Forresten så var det tidvis en litt vittig dialog, om man gidder få med seg denslags, selv om jeg skal innrømme at jeg som oftest trykker meg kjapt igjennom dialoger. Jeg likte dialogen mellom zeus og han andre, har du spilt dlc-ene? Jeg startet på den ene men så gadd ikke jeg mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 17. februar 2022 #2415 Del Skrevet 17. februar 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg likte dialogen mellom zeus og han andre, har du spilt dlc-ene? Jeg startet på den ene men så gadd ikke jeg mer Nei, det har jeg ikke. Kan faktisk ikke huske at jeg noen gang har tatt meg bryet med å spille ekstra content av noe spill. Mulig jeg har gått glipp av mye bra greier, men som regel så går jeg såpass grundig til verks når jeg først blir hekta på et spill så jeg føler meg som regel ganske ferdigspilt når jeg har pløyd meg gjennom hele spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2416 Del Skrevet 18. februar 2022 Nå spiller jeg Oblivion. Har en expansion jeg ikke er ferdig med på Zero Dawn også. Blir sikkert et par år til jeg får tid til å spille Forbidden West. Skulle gjerne ha spilt Borderlands 3, Assassins Creed Valhalla og flere andre også, men jeg har ikke den luksusen lenger Anonymkode: 89362...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara1996 Skrevet 18. februar 2022 #2417 Del Skrevet 18. februar 2022 Mariokart🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. februar 2022 #2418 Del Skrevet 18. februar 2022 Final Fantasy 7 Remake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2419 Del Skrevet 18. februar 2022 Kjøpte meg Switch lite i desember 2020 og har fått spilt ett eneste spill på den. Fikk et annet spill til jul i 2021, men har ikke startet det enda. Det suger å være voksen. Anonymkode: 89362...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2420 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjøpte meg Switch lite i desember 2020 og har fått spilt ett eneste spill på den. Fikk et annet spill til jul i 2021, men har ikke startet det enda. Det suger å være voksen. Anonymkode: 89362...3fb Hva har det med å være voksen? Anonymkode: e2297...e15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå