Disney Adult Skrevet 13. januar #3301 Del Skrevet 13. januar Song of Nunu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #3302 Del Skrevet 13. januar esk skrev (1 minutt siden): Bortsett fra det nye som kom nå i høst, der var det så mye fokus på sniking at jeg ikke orket å spille mer enn noen få timer før jeg la det fra meg. Skjønner at de ville tilbake til røttene med mer fokus på sniking og assassin-ordenen, men for meg ble det for mye av det. Det var i følge dem ikke et av hoved spillene men heller et side spill, det kommer et stort igjen som nå kalles for Assassin's Creed Codename Red. Skal ta plass i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 13. januar #3303 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (Akkurat nå): Det var i følge dem ikke et av hoved spillene men heller et side spill, det kommer et stort igjen som nå kalles for Assassin's Creed Codename Red. Skal ta plass i Japan. Stemmer, blir interessant. Kommer ikke til å kjøpe det om det ligner på Mirage i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. januar #3304 Del Skrevet 14. januar Lost Ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #3305 Del Skrevet 15. januar Skyrim. Begynner på det endelig etter 12 år 😅 Tiden har ikke vært fin mot grafikken da, ser lik ut som i Fallout 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
certaincentury Skrevet 18. januar #3306 Del Skrevet 18. januar Har startet opp Football Manager 2024, og der blir all fritida borte gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 18. januar #3307 Del Skrevet 18. januar 12 hours ago, certaincentury said: Har startet opp Football Manager 2024, og der blir all fritida borte gitt. Det spillet der krever like mye innsats _OG_ kunnskap som Klopp eller Guardiola selv. Oppvokst med Championship Manager,og etter 01-02 eller 02-03 versjonen,så ble det hele ALT for ambisiøst. Har lurt meg selv noen år ved å kjøpe FM 19,22 etc. Men er latterlig innviklet. Føler ikke det er noe spilleglede lenger. Jeg vil kjøpe og selge spillere. Ha en begrenset og forståelig taktikk skjerm. Til nøds bruke penger på stadium utvidelse. Thats it! Føler man burde fått betalt for å gjøre suksess i nyeste FM spill. Man må minst legge like mye innsats som betalte managere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
certaincentury Skrevet 19. januar #3308 Del Skrevet 19. januar Fant80 skrev (9 timer siden): Det spillet der krever like mye innsats _OG_ kunnskap som Klopp eller Guardiola selv. Oppvokst med Championship Manager,og etter 01-02 eller 02-03 versjonen,så ble det hele ALT for ambisiøst. Har lurt meg selv noen år ved å kjøpe FM 19,22 etc. Men er latterlig innviklet. Føler ikke det er noe spilleglede lenger. Jeg vil kjøpe og selge spillere. Ha en begrenset og forståelig taktikk skjerm. Til nøds bruke penger på stadium utvidelse. Thats it! Føler man burde fått betalt for å gjøre suksess i nyeste FM spill. Man må minst legge like mye innsats som betalte managere. Man kan jo delegere mye ansvar til staben som da kontrolleres av datamaskinen. Hjalp mye med presets med taktikkene, men det største problemet her er jo at det i realiteten ikke går an å oppnå suksess med hvilken som helst taktikk. Det er jo ikke bra, kjedelig å spille gegenpress hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3309 Del Skrevet 22. januar Disney Adult skrev (På 13.1.2024 den 23.01): Song of Nunu Støvsugeren til Teletubbiene? Anonymkode: 6d848...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #3310 Del Skrevet 22. januar Skyrim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. januar #3311 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 13.13): Støvsugeren til Teletubbiene? Anonymkode: 6d848...d32 Championen i League of Legends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. januar #3312 Del Skrevet 23. januar House flipper 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 24. januar #3313 Del Skrevet 24. januar Stray. Helt nydelig spill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3314 Del Skrevet 24. januar 9 hours ago, kaarebjarne said: Stray. Helt nydelig spill. Elsker det spillet!! Skulle ønske det var flere slike:)) Anonymkode: 5116c...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3315 Del Skrevet 25. januar Quake II Anonymkode: 02675...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #3316 Del Skrevet 25. januar Skyrim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 25. januar #3317 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Elsker det spillet!! Skulle ønske det var flere slike:)) Anonymkode: 5116c...2ef Som voksen mann setter jeg bare mer og mer pris på slike puzzle spill som jeg avfeide som «barnslige» tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 25. januar #3318 Del Skrevet 25. januar Palworld 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 27. januar #3319 Del Skrevet 27. januar Etter å endelig fått somlet meg til å overtale mannen å se last of us serien, har jeg også bedt han om å finne fram ps4n vår, for nå er på tide å spille dem igjen for første gang på 2 år 🥰 så mye jævlig spesielt i tlou2, gruer meg men jeg gleder meg til å ha det kjipt og kose meg 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 29. januar #3320 Del Skrevet 29. januar Storkoser meg med palworld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå