Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

animal crossing new horison. litt sent ute. koselig spill men litt mye grinding av forskellige ting. mye samling av cash.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Last og us 2, nettopp hatt det fint og sett på dinosaurene, og etterpå klart å komme forbi den verste plassen så langt! Har jo vært her før for 4 år siden, men åååå! En gate med folk med køller og bikkjer, snipers og en hel gjeng som lot meg bruke en god time eller to å komme gjennom. Der det er en eksplosjon borti byen og det kommer en bil og en kjenning etterpå. Veldig greit å komme forbi! 

Spoiler

Jeg gruer meg enda til Mel - hun gravide, jeg må spørre om mannen kan ta henne av dage denne ganga, jeg orker ikke når det kommer til unger og ufødte babyer 😬😆

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (På 29.2.2024 den 5.51):

animal crossing new horison. litt sent ute. koselig spill men litt mye grinding av forskellige ting. mye samling av cash.

Elsker animal crossing! 🤩

Om du ikke har allerede kan du når du kanskje har kommet langt nok i spillet(?) Laste ned/kjøpe et sånnt tileggsspill hvor du kan lage ferie hus til ulike villegers på ei øy. Da får du mange flere muligheter til møbler osv i eget hus også etterhvert. Kanskje spoiler? 

Happy home paradise heter det 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postal 2. Et koselig spill for hele familien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (38 minutter siden):

Postal 2. Et koselig spill for hele familien. :)

Postmann Pat på nye eventyr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke så mye tid til å spille sånn veldig for tiden, men putler litt med Ostriv. Smått frustrerende, men vanedannende. 

Har lyst å henge fingrene i Cyberpunk og Baldurs Gate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
certaincentury skrev (På 29.2.2024 den 9.18):

Levler psyker i Darktide.

Psyker på maks level. Jobbet litt med achievements for få noen skins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Final Fantasy 7 Rebirth, beste spillet jeg har spilt på lenge! Det er slik jeg vil at rollespill skal være og som jeg virkelig ønsket at Final Fantasy 16 skulle være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg har nevnt det før? Men har dere prøvd en mod i Dark Souls som oversetter alt og så tilbake, så spillets tekst og tale er endret? Hysterisk. 

Ta det fra dark soulsMen are unstable 😂😂

Tørr ikke spille dark souls selv, jeg ser kun på.

Anonymkode: 0b66f...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i sims 4, til forskjellige spill på nintendoen, eller Wow eller hogwards

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiller fremdeles mye hogwarts legacy.  Spiller Overwatch 2nog Rust med mannen, og mario Wonders med barna 🫶🏻

Anonymkode: c5872...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto

Ingen med dragons dogma 2 enda? Jeg spilte dark arisen og hadde det helt vilt spennende på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maatte_ha_konto skrev (Akkurat nå):

Ingen med dragons dogma 2 enda? Jeg spilte dark arisen og hadde det helt vilt spennende på den tiden.

Jeg har ikke spilt eneren enda men skal en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å fullføre Pokemon Violet i påsken. Også keen på å spille Borderlands 3 igjen, det som har stoppet meg der foreløpig er at filene er på 160gb totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...