Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Cid skrev (59 minutter siden):

Er det bra?

Jeg synes det. Elsker spill der man kan velge å være snill eller en kjip slask. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elaine Marley skrev (Akkurat nå):

Return to Monkey Island :nordvesta:

Jeg tenkte du ville bli glad når det endelig skulle komme en oppfølger 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte du ville bli glad når det endelig skulle komme en oppfølger 😄

Ja, det stemmer det :) Trodde nesten ikke at det var sant først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elaine Marley skrev (6 minutter siden):

Blir som når jeg fikk vite at det endelig kom en oppfølger til A Link To The Past 😃 elsker det spillet og oppfølgeren A Link Between Worlds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Blir som når jeg fikk vite at det endelig kom en oppfølger til A Link To The Past 😃 elsker det spillet og oppfølgeren A Link Between Worlds

Åja, jeg har ikke spilt det, men gøy når det kommer oppfølgere til spill man er glad i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (På 23.1.2023 den 20.36):

Return to Monkey Island :nordvesta:

Jeg har akkurat begynt på det selv. Dette skal bli moro. :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat nå, men igår. Gran Turismo 7 hos en kompis. Har ratt/pedaler med sterk force feedback og buttkicker i racingstolen m.m. Nürburgring med Ferrari F40. Råeste jeg har vært med på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middle-Earth: Shadow of Mordor på PC, ikke kjempefan, men nærmer meg slutten (håper jeg) og Borderlands på Steam Deck. Ikke optimalt på decken, men fungerer greit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (På 23.1.2023 den 20.40):

Men hva synes du om Picasso-grafikken? Spillet virker ok det, vi kom oss ut av foprnøyelsesparken og ble voksen, men det er noe med de trynene som gjør at det ikke helt fenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (15 minutter siden):

Men hva synes du om Picasso-grafikken? Spillet virker ok det, vi kom oss ut av foprnøyelsesparken og ble voksen, men det er noe med de trynene som gjør at det ikke helt fenger :(

Jeg liker den og synes spillet var veldig pent :) Har egentlig likt alle stilene de ulike spillene har hatt, men minst Escape from Monkey Island. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Børstet støvet av Syndicate, som forøvrig bikker 30 år til sommeren, og puslet litt med det i går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (På 2.2.2023 den 15.01):

Jeg liker den og synes spillet var veldig pent :) Har egentlig likt alle stilene de ulike spillene har hatt, men minst Escape from Monkey Island. 

Vi får prøve å gi det en sjanse til en dag da 🤗 ja enig i escape, det rundet vi aldri en gang.. mener vi kom til en by hvor det var en butikk full av Guybrushsuvenirer.

Telltale-spillene har du også prøvd? De var jeg  faktisk kjempeoverrasket for, selv om det var 3D 🥰 åååh nå fikk jeg lyst å spille alle igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...