Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

19c1f66864fa173a07c3c73c4a5eddfe_photo.thumb.webp.50aeef307c5f518236b6835e82d95238.webp

Gran Turismo 7

Dæven steike det ser realistisk ut o: Helt sykt hvordan grafikken utvikler seg med årene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Dæven steike det ser realistisk ut o: Helt sykt hvordan grafikken utvikler seg med årene 

Ja, er ganske rått. Bakgrunnsbildene er nok ekte vare, men det er vilt åssen de lar meg flette inn bilene. Er jo fra Tromsø, det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest _Hufsa_ skrev (På 21.6.2011 den 14.37):

Om ikke annet så finnes jo det andre bra spill til wii om det nye Zelda skulle være dårlig. Zelda twilight princess, New super mario bros, Super Mario Galaxy 1 og 2, Donkey Kong osv :D

Jeg syntes en wii er et must-have uansett jeg. Spesielt siden man også kan laste ned gamle klassikere i fleng. Er jo kjempegøy å sitte å spille spill fra NES og SNES!

Jeg spiller fremdeles Wii!!

Anonymkode: 7a411...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller for det meste Wii og 3DS. Wii U funker ikke og orker ikke å fikse den. Kansje neste måned eller noe sånt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå koser jeg meg med litt casual spill, som Puzzle Quest 3 og Magic: The Gathering. Har også fått dilla på detective/mystery hidden items-spill så har spilt gjennom en haug av dem i det siste (de er ganske korte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In my restless dreams. Neida ikke akkurat nå. Rundet det for snart en uke siden, men det henger i fortsatt, og jeg klarer ikke starte noe nytt enda, fikk in water ending og det gjør inntrykk etter alle levels of hell jeg har vært gjennom i noen uker igjen! 😅

Endret av mingus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...