Niennas Skrevet 17. oktober 2012 #461 Del Skrevet 17. oktober 2012 Minecraft! (Androidversjonen) Åååh, Minecraft <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. oktober 2012 #462 Del Skrevet 17. oktober 2012 Åååh, Minecraft <3 Survival eller Creative? Her går det i Survival. (Jeg trives best under press ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 17. oktober 2012 #463 Del Skrevet 17. oktober 2012 Mafiaens Hevn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. oktober 2012 #464 Del Skrevet 17. oktober 2012 Survival eller Creative? Her går det i Survival. (Jeg trives best under press ) Begge deler, egentlig. Synes Survival er kulest, men det var fryyyktelig irriterende når jeg og mannen satte oss som mål å bygge et kjempeslott (you'd be amazed!), så da ble det Creative. Men vi er glad i å grave under jorda, og da er det jo ikke spennende hvis det ikke er i Survival :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. oktober 2012 #465 Del Skrevet 17. oktober 2012 Begge deler, egentlig. Synes Survival er kulest, men det var fryyyktelig irriterende når jeg og mannen satte oss som mål å bygge et kjempeslott (you'd be amazed!), så da ble det Creative. Men vi er glad i å grave under jorda, og da er det jo ikke spennende hvis det ikke er i Survival :D Når man har som mål å bygge stort&flott, kan jeg tenke meg det er irriterende å stoppe hver natt, ja. (Går det forresten an å ta bilde inni dette spillet her? Hadde vært flott å se bilde av det bygget der! ) Selv spiller jeg mer i retning det siste du nevner, grave etter mineralårer i berget. Veeeldig moro å grave etter kull og jern. Lagde nettopp min første TNT ladning, men ble litt skuffet over virkningen. Sandstein er kanskje ikke det enkleste å sprenge? Creepers sprenger bra, men de er litt vanskelige å kontrollere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. oktober 2012 #466 Del Skrevet 17. oktober 2012 Når man har som mål å bygge stort&flott, kan jeg tenke meg det er irriterende å stoppe hver natt, ja. (Går det forresten an å ta bilde inni dette spillet her? Hadde vært flott å se bilde av det bygget der! ) Selv spiller jeg mer i retning det siste du nevner, grave etter mineralårer i berget. Veeeldig moro å grave etter kull og jern. Lagde nettopp min første TNT ladning, men ble litt skuffet over virkningen. Sandstein er kanskje ikke det enkleste å sprenge? Creepers sprenger bra, men de er litt vanskelige å kontrollere... Aner ikke, jeg spiller på xbox (spillet blir 1000x kulere når du spiller med noen, synes jeg :D ). Men jeg skal se om jeg kan ta bildet av skjermen og legge ut her Har du vært i underworld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. oktober 2012 #467 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Nei, vet du hva? Nå ble jeg skikkelig skuffet! Logget meg inn på verden min, fikk spørsmål om jeg ville oppdatere. SELVSAGT. Først NÅ har jeg fått creative mode. Jeg trodde du mente om jeg brukte Peaceful eller ei. Dette er et bilde av slottet vårt: Og dette er 'brick by brick', ikke noe "uendelig" med disse blokkene. Disse har vi funnet selv, jobbet rævva av oss i ukesvis for å få til! Just sayin' Edit: For å ikke snakke om hvor lang tid det tok å gjøre hele landskapet flatt! Endret 17. oktober 2012 av Niennas 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. oktober 2012 #468 Del Skrevet 18. oktober 2012 Nei, vet du hva? Nå ble jeg skikkelig skuffet! Logget meg inn på verden min, fikk spørsmål om jeg ville oppdatere. SELVSAGT. Først NÅ har jeg fått creative mode. Jeg trodde du mente om jeg brukte Peaceful eller ei. Dette er et bilde av slottet vårt: Og dette er 'brick by brick', ikke noe "uendelig" med disse blokkene. Disse har vi funnet selv, jobbet rævva av oss i ukesvis for å få til! Just sayin' Edit: For å ikke snakke om hvor lang tid det tok å gjøre hele landskapet flatt! JESUS HAROLD CHRIST ON A FUCKING RUBBER CRUTCH!!! :overrasket: Porten fungerer også? Uansett, kudos! Minecraft på android (pocket version) er nok ganske strippa for muligheter sammenlignet med f.eks xbox versjonen. Tror ikke det finnes noen underworld engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 18. oktober 2012 #469 Del Skrevet 18. oktober 2012 Akkurat nå spiller jeg kingdom hearts Re: chain of memories til ps2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. oktober 2012 #470 Del Skrevet 18. oktober 2012 JESUS HAROLD CHRIST ON A FUCKING RUBBER CRUTCH!!! :overrasket: Porten fungerer også? Uansett, kudos! Minecraft på android (pocket version) er nok ganske strippa for muligheter sammenlignet med f.eks xbox versjonen. Tror ikke det finnes noen underworld engang! Tusen tusen tusen takk Porten er nok bare til pynt, men synes likevel den er tøff! Vi har også laget en liten rød hytta. Vi hatet den når vi endelig var ferdig. Vet du hvor mye arbeid det er å finne røde blomster og sauer? never again (iallefall ikke nå som vi har fått creative mode ). Du har jo ikke annet valg enn å laste ned Minecraft til data nå, og lage noe driitstort som jeg kan bli imponert over Akkurat nå spiller jeg kingdom hearts Re: chain of memories til ps2! Visste ikke at det fantes Re: chain of memories, faktisk. Leste litt om det på Wiki akkurat. Var ikke chain of memories egentlig til GBA? Jeg solgte PS2'n min for en stund siden, men har likevel spart på KHspillene mine. De skal jeg ALDRI kvitte meg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dai Skrevet 18. oktober 2012 #471 Del Skrevet 18. oktober 2012 Og dette er 'brick by brick', ikke noe "uendelig" med disse blokkene. Disse har vi funnet selv, jobbet rævva av oss i ukesvis for å få til! Just sayin' Edit: For å ikke snakke om hvor lang tid det tok å gjøre hele landskapet flatt! Å bygge ting uten creative mode er mye morsommere synes jeg. Er jo gøy å rote rundt i creative spesielt om man skal lage ting som krever litt mye av det som er slit å skaffe manuelt. Men ingenting er som å lage noe ut av alt du har samlet selv. For rundt 1 år siden så hadde jeg en server der jeg hadde laget en stor mur som strekte seg helt sinnsykt langt og alt var gjort med å samle stein selv osv. Mange av de andre på serveren reagerte helt WTF når de så hvor svær den var. Kanskje litt kjedelig med en mur, men så er jeg ikke den mest kreative haha =) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 18. oktober 2012 #472 Del Skrevet 18. oktober 2012 Arma 2: Operation arrowhead, har til nå bare spilt på enspillerdelen, spillet er svært og omfattende (er sikkert rundt 70 forskjellige kjørbare kjøretøy i spillet og et hundretalls forskjellige våpen) men enspillerdelen i hvert fall lider av en masse småfeil og en ufattelig bratt læringskurve, spillet innehar vel en opplæringsdel delt opp i 15 deler på sikkert rundt 10 minutter hver, og spillet "forventer" at du skal kunne alt til punkt og prikke fra første oppdrag. Med småfeil mener jeg ting som at lagmedlemmer går seg fast i rotoren på et helikopter når de skal gå rundt det, at helikopterpiloter evner å treffe det eneste treet på en mils omkrets og krasje når de skal lande for å plukke meg opp, personer som bruker jævlig lang tid på å fatte en kommando om å gå inn i en bil osv. Produsentene presterte også å skrive at spillet hadde en avansert og god kunstig intelligens på steam, joda... Samtidig så ser det ut til at opplæringsdelen har utelatt helt essensiell informasjon - ved et oppdrag blir jeg bedt om å finne og arrestere en krigsforbryter, opplæringsdelen omfattet ikke noe om hvordan man utfører arrestasjoner, så når jeg finner personen så har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre og ender etter hvert opp med å skyte han istedet som igjen påvirket "plotet" på en negativ måte. Grenseløst irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 18. oktober 2012 #473 Del Skrevet 18. oktober 2012 Visste ikke at det fantes Re: chain of memories, faktisk. Leste litt om det på Wiki akkurat. Var ikke chain of memories egentlig til GBA? Jeg solgte PS2'n min for en stund siden, men har likevel spart på KHspillene mine. De skal jeg ALDRI kvitte meg med! Ikke jeg heller før i forrige uke. Det var orginalt utgitt til GBA ja, men i 2007 (?) ga de visst ut en remake av spillet i japan og usa til ps2. Bruker emulator på pc med ps3 kontroll, ellers må man ha en amerikansk ps2, da spillet aldri ble gitt ut i europa. Nei, skjønner godt at du ikke kvittet deg med de, i mine øyne er det en utrolig bra spillserie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 19. oktober 2012 #474 Del Skrevet 19. oktober 2012 Skyrim. Igjen. Det kom en ny DLC som gjør at man kan bygge hus og innrede dem, samt adoptere barn og stifte familie. Og så tenkte jeg at jeg ville se hvor høyt man kan komme i nivå. Så nå har jeg tre svære hus, komplett med forpaktere og husdyr, og to barn som jeg adopterte fra Windhelm og Whiterun. Og så lurte jeg på hvor høyt man egentlig kan komme i nivå før alle disipliner ligger på 100. Bare en måte å finne ut av det på. Så nå farter jeg rundt og utrydder vampyrer på heltid. Forsøker å innlede dialoger med alle jeg treffer, just in case det skulle ligge en quest der som jeg ikke har oppdaget før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 19. oktober 2012 #475 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvordan får folk TID til å spille når man er voksen? Må si jeg savner det litt i blandt..men..when?? Jobb stort sett hver dag/natt, trening kveld eller formiddag, frokost, middag, oppvask, rydding, familiebesøk, vennebesøk, fisketurer, sex..og de to siste timene må jeg se nyheter og kanskje en episode av en eller annen tv-serie. Minecraft ser jo vanvittig gøy ut..men høres jo ikke ut som om det er noe vits med mindre man har hele livet til disposisjon? Legge brick by brick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. oktober 2012 #476 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvordan får folk TID til å spille når man er voksen? Må si jeg savner det litt i blandt..men..when?? Minecraft ser jo vanvittig gøy ut..men høres jo ikke ut som om det er noe vits med mindre man har hele livet til disposisjon? Legge brick by brick? Mammapermisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 19. oktober 2012 #477 Del Skrevet 19. oktober 2012 Driver stadig med Dishonored. Frustrerende og gøy. Blir flittig bruk av F5 og F9, for å si det sånn. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #478 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvordan får folk TID til å spille når man er voksen? Må si jeg savner det litt i blandt..men..when?? Jobb stort sett hver dag/natt, trening kveld eller formiddag, frokost, middag, oppvask, rydding, familiebesøk, vennebesøk, fisketurer, sex..og de to siste timene må jeg se nyheter og kanskje en episode av en eller annen tv-serie. Minecraft ser jo vanvittig gøy ut..men høres jo ikke ut som om det er noe vits med mindre man har hele livet til disposisjon? Legge brick by brick? Går an å droppe vennebesøk ,familiebesøk og fisketurer vettu. Som med alt annet - man må sette en tid for det. Anonym poster: e65640cf35fbf1c4a20f56d10dc9810d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. oktober 2012 #479 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg liker å spille EVE, for da må man tenke litt for å få til ting, og man får ingen ting gratis (bortsett fra mens man lærer spillet, de første 90 minuttene). Alt som kjøpes og selges i spillet, er lagd av andre spillere, og tingene de er lagd av, er mineraler som spillere har henta ut av astroider i forskjellige astroidebelter... Utrolig dypt spill, og det er vanskelig å forklare alt man kan gjøre, men denne videoen her gir en grei pekepinn. Og spillet har definitivt de beste figurene jeg har sett, og jeg aldri opplevd at man kan forandre på så mye detaljer når man lager karateren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 20. oktober 2012 #480 Del Skrevet 20. oktober 2012 WoW... Må jo ha alle nye achievements osv Kommer vel til å gi meg igjen når jeg har fått alle jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå