sirka Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg bare lurer..... Er selv ikke så glad i fruktte som jeg er i earl grey og den gule lipton'en. Ganske kjedelig sånn. Noen som har noen spennende forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Eple/kanel-te er kjempegod ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg er veldig glad i omtrent all fruktte, jeg...og liker ikke så veldig godt "vanlig" te...forresten, til frokost er det godt med English Breakfast Tea med melk i... Synes også at grønn te med sitron er godt som en forandring fra all frukt og bær... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Frukt-te er bra, særlig om sommeren, synes jeg. Nå går det mye i solbærte, den man kan kjøpe i "pulverform". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Enig med Malena, eple/kanel-te er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har fullstendig dilla på Ricola instant urtete! Frisk og god! Sikkert ikke godkjent som te i ordets opprinnelige betydning (tørkede teblader) men veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Lovers Dream er min favoritt - skikkelig frukt te. Ellers liker jeg Lady gray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 Liker ikke te i det hele tatt jeg... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 13. november 2003 #9 Del Skrevet 13. november 2003 Twinings Earl Grey er den jeg drikker mest av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 13. november 2003 #10 Del Skrevet 13. november 2003 Når jeg er litt forkjøla er det supergodt med peppermyntete med littegrann honning i. Det er bare å sniffe litt på dampen, så løsner det i nesa. Ellers drikker jeg mye Lipton Yellow Label (løs vekt) og fire frukter (pose). Er også veldig glad i fruktte i løs vekt, tror det er Bestemors hage den heter den jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mitsumi Skrevet 13. november 2003 #11 Del Skrevet 13. november 2003 Green tea with lemon is a favorite of mine, I drink at least two cups a day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 13. november 2003 #12 Del Skrevet 13. november 2003 PG Tips! Med sukker og melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #13 Del Skrevet 13. november 2003 Min absolutte favoritt er Yogi Tea Classic cinnamon spice. Den er utrolig god på vinterstid. Man kjenner kryddersmaken, og den gir en varmende følelse i hele kroppen. Servert i små teglass i rødt og gull (arabiske) er det et helt rituale... Mmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. november 2003 #14 Del Skrevet 13. november 2003 tunga rett i munnen nå... Russian earl grey Earl grey med bergamott (husker ikke vha sselve teen heter..) Men disse er mine favoritter for tiden. Og grønn te med sitron forresten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marina Skrevet 13. november 2003 #15 Del Skrevet 13. november 2003 Min favoritt er earlgrey med melk og sukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 13. november 2003 #16 Del Skrevet 13. november 2003 Russian Earl Grey er min greie for tiden... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 13. november 2003 #17 Del Skrevet 13. november 2003 Russian earl grey og Grønn te med sitron er mine favoritter akkurat nå. Persian earl grey er også veldig god, men den er jeg gått litt lei av. Ellers syns jeg Twinings Wildberry er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. november 2003 #18 Del Skrevet 14. november 2003 Mine favoritter er Pickwick lemon tea (eller annen sitron te), kanel- og eple te og Twinings Prince of Wales tea. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 14. november 2003 #19 Del Skrevet 14. november 2003 Åhh- jeg klarer ikke å begrense meg til en! Earl Grey, Lady Grey, eple&kanel, Twinings grønn te med sitron, appelsinte, og tyrkisk eplete må være favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 14. november 2003 #20 Del Skrevet 14. november 2003 Lady grey med sitron og sukker. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå