Redhead Skrevet 14. november 2003 #22 Skrevet 14. november 2003 Four red fruits Lady Grey Fruktte i løs vekt. Drikker teen bar, uten sukker eller melk :blunke: . Nypete liker jeg ikke!
tuji Skrevet 14. november 2003 #23 Skrevet 14. november 2003 Her går det i Earl Grey. Jeg takler ikke fruktte, bortsett fra eple/kanel. Drikker den uten sukker og melk, men kanskje med litt honning.
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2003 #24 Skrevet 14. november 2003 Er blitt veldig glad i Oloong-te( heter det det tro?), det er te som er halvgjæret. den er på en måte midt i mellom grønn-te og svart-te. Har i alle fall kjøpt det på tesalongen den blå katt i Bergen.
bluebird Skrevet 14. november 2003 #25 Skrevet 14. november 2003 Ja, eple/kanel er nam. Smaker som eplekake... Øverst troner likevel nypete og Twinings "Passion fruit: mango & orange". Huff, vanskelig å velge.. for egentlig er jo sitron-te med melk og sukker også kjempegodt.
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #27 Skrevet 16. november 2003 Har noen smakt London fruktte i poser? Den sorten er utrolig god, og smaker ikke bittert i det hele tatt (som teposer ofte gjør) Ellers selger de veldig god te på Helios
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #28 Skrevet 16. november 2003 min favoritt te, er en sitronte som fåes i esker på Bunnpris. husker ikke hva den heter.
Julie Skrevet 16. november 2003 #29 Skrevet 16. november 2003 Earl Grey! Har ikke rotet meg til å smake på så mange andre teer ennå, men skal gjøre det etterhvert :blunke:
Ruby Skrevet 17. november 2003 #31 Skrevet 17. november 2003 Jeg elsker te, og spesiell grønn te med sitron.
Gjest Ethereal Skrevet 19. november 2003 #32 Skrevet 19. november 2003 Jeg er ingen stor tedrikker, men elsker fruktte: *Fruktte med jordbær og fløte (har jeg dessverre ikke funnet noen steder her hjemme, så bunkrer opp i utlandet) *London Fruit&Herb Company: *Apple&Cinnamon Twist *Strawberry&Vanilla Fool *Orange Spicer Ellers drikker jeg endel grønn te med sitron, fordi det faktisk roer ned den kranglete magen min.
Gjest GreenSky Skrevet 19. november 2003 #33 Skrevet 19. november 2003 Peppermyntete liker jeg nok best. Anis og kanelte er også nammenam.
Labella Skrevet 19. november 2003 #34 Skrevet 19. november 2003 Drikker ikke så mye te for tiden, men her er mine favoritter i prioritert rekkefølge: * Twinings Earl Grey (med sukker og sitonskive) * Twinings sitronte (med sukker, og kanskje sitronskive) * Twinings grønn te med sitron (med sukker, og kanskje sitronskive) Og hvis jeg har sitronskive i så spiser jeg den til sist, da er den såå god :D
Gjest Hungle Skrevet 20. november 2003 #35 Skrevet 20. november 2003 Mine favoritter er *Twinings grønn te med sitron *Twinings Earl Grey te (med litt melk og suketter)
Trude29 Skrevet 23. november 2003 #36 Skrevet 23. november 2003 Elsker te, spesielt fruktte. I Sverige pleier jeg og hamstre Twinings Peach & Passion fruit og Strawberry & Mango. Dette er rene fruktteer som det ikke er koffein i, og det er heller ikke svart te. Synd den ikke finnes i Norge. Ellers finner jeg ganske gode erstatninger på helsekosten,, f.eks London e.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå