David J Skrevet 14. juni 2011 #61 Skrevet 14. juni 2011 Alle jenter har mensen. kjipe greier, men vi gutta må bare ta hensyn og ikke bry oss så mye mer om det enn å vise litt hensyn. Good luck!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #62 Skrevet 14. juni 2011 Er du muslim? Typen min er muslim, men det btyr ikke at han tar avstand fra meg når jeg har mensen. Da koser han heller med meg, spør om jeg har det bra, gir meg omsorg etc.
Gjest Kim Skrevet 14. juni 2011 #63 Skrevet 14. juni 2011 Typen min er muslim, men det btyr ikke at han tar avstand fra meg når jeg har mensen. Da koser han heller med meg, spør om jeg har det bra, gir meg omsorg etc. Så bra
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. juni 2011 #64 Skrevet 15. juni 2011 Hvorfor er det galt av han å gjøre det? Er faktisk en naturlig reaksjon, særlig når man er uerfaren med jenter. Noen av dere skulle sett dere utenfra når dere har besøk av tante rød. Skjønner ts veldig godt. Men herregud hun er da et normalt menneske selv om hun har mensen. Man kanfortsatt omgås på vanlig måte, men bare ikke ha sex. Det er jo ikke sånn at jenter tar av seg bindet og viser folk blodet liksom..
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. juni 2011 #65 Skrevet 15. juni 2011 (endret) Tenk deg at du sitter å spiser eller noe også får du bilder av mensen i hodet. Tenk deg å sitte tett intil henne mens det renner av blod, væske og verk. I blant kan man til og med lukte henne, veldig lite trivlig. For ikke å snakke om hvor sinte og frekke de blir når de er sånn. Om hun virkelig er glad i han rir hun av det alene og lar han være i fred under disse periodene. Herregud da er du så fisefin at du får kvalma bare ved å høre ordet mensen? VOKS OPP!!! Og det renner ikke blod på deg når hun sitter ved siden av deg det kommer i tampongen eller bindet som skiftes på toalettet og blir kastet. Du slipper å se det. Hva skal du gjøre om du får samboer en gang? Tvinge henne til å sove på sofaen en uke i mnd? Eller nei da kan det jo bli blod på soffan... Kanskje det er like greit å bare la henne sove i garasjen. Endret 15. juni 2011 av BettyBoop28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå