Gjest Blondie65 Skrevet 12. juni 2011 #41 Skrevet 12. juni 2011 Jeg skrev: stakkars deg, jeg skal på familieselskap i dag. snakkes om noen dager da . Funker det, hun fatter ingen misstanke nå håper jeg? Og dette varer i minst 3 dager da? Mistanke om hva? Hvor lenge hennes mens varer får du svar på ved å være der for henne og spørre.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. juni 2011 #42 Skrevet 12. juni 2011 Hvorfor forteller kjæresten min meg det egentlig? Jeg har ikke en gang forsøkt å ligge med henne eller noe i det siste og heller ikke tatt noe særlig kontakt utenom det vanlige. Voknet nettopp til ei melding der hun skriver at hun har mensen med sånn lei-seg smilemund. Kjenner jeg blir avtent på hele jenta. Er hun sint på meg eller noe? Vi har ikke krangla, hatt det som plommen i egget vi. Skjønner ikke hvorfor hun skal ødelegge mellom oss på den måten. Og hva er den beste måten å unngå henne på under denne perioden uten at hun blir sint eller lei seg eller noe? Hmm kanskje hun skrev det fordi HUN hadde lyst til å ha sex og skrev en sånn "åååh jeg er så irritert for at jeg har mensen sånn at jeg ikke kan ha sex med deg"- melding. Derav sure smileyen. Hun er sikkert ikke sur på deg for noe. Litt rart om at hun skulle ha mensen skulle ødelegge forholdet deres. Mensen får jenter en gang i måneden så det blir litt vanskelig for deg å være i et forhold med en jente om mensen ødelegger for forholdet.. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. juni 2011 #43 Skrevet 12. juni 2011 (endret) Ikke unge jenter vel? :S går ikke depå sånn p-piller og sånn? Deal with it? Ja hivs hun ikke fortelelr meg om det skal jeg da klare det! Trenger ikke være frekk vet du! Skjønner ikke hvorfor jeg skal vite det, hvorfor kan hun ikke bare si at hun er lei seg eller noe å la vær å gå i detalj? Tror hun må være sur eller noe, kan ikke forstå annet. Og hvorfor vil hun ha sampati og trøst? er hun ikke vant til dette da, da trenger hun vel ikke det? Blir helt forvirra her Eh man n får da mensen selv om man bruker p piller. Og kanskje hun trengte trøst pga vondt i magen? Mange som får det når de har mensen. Endret 12. juni 2011 av BettyBoop28
bukett Skrevet 12. juni 2011 #44 Skrevet 12. juni 2011 Fordi hun vil ha litt sympati og trøst - hvor vanskelig er det å skjønne det. Hvordan i huleste er dette å ødelegge mellom dere? Alle jenter har mensen en gang i måneden - deal with it! Stemmer det Selv om en del gutter/menn tydeligvis ikke helt kan eller vil deale med det, tror jeg nok de mennene som har din holdning vinner på det i lengden i parforholdet.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #45 Skrevet 12. juni 2011 Fordi hun vil ha litt sympati og trøst - hvor vanskelig er det å skjønne det. Hvordan i huleste er dette å ødelegge mellom dere? Alle jenter har mensen en gang i måneden - deal with it! Vi trenger jo ikke stadige påminnelser om det?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. juni 2011 #46 Skrevet 13. juni 2011 Vi trenger jo ikke stadige påminnelser om det? Nå hadde jenta sagt det bare en gang da.
Ego Skrevet 13. juni 2011 #47 Skrevet 13. juni 2011 Jeg skrev: stakkars deg, jeg skal på familieselskap i dag. snakkes om noen dager da . Funker det, hun fatter ingen misstanke nå håper jeg? Og dette varer i minst 3 dager da? Har du virkelig tenkt å unngå henne bare fordi hun har mensen? Håper inderlig jeg har tolket dette feil... 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #48 Skrevet 13. juni 2011 Har du virkelig tenkt å unngå henne bare fordi hun har mensen? Håper inderlig jeg har tolket dette feil... Hvorfor er det galt av han å gjøre det? Er faktisk en naturlig reaksjon, særlig når man er uerfaren med jenter. Noen av dere skulle sett dere utenfra når dere har besøk av tante rød. Skjønner ts veldig godt. 1
loffen Skrevet 13. juni 2011 #49 Skrevet 13. juni 2011 Synes det er helt utrolig at en 17-åring ikke vet at jenter har mensen! 2
Gjest Kim Skrevet 13. juni 2011 #50 Skrevet 13. juni 2011 Hvis trådstarter har et problem med at jenter har mensen, så foreslår jeg at han bytter banehalvdel. Å være i et forhold betyr jo at man må forholde seg til mensen på regelmessig basis, høre udelikate detaljer, trøste, kjøpe sjokis, bind, tamponger, ibux osv. Kanskje du til og med må tåle synet av en underbukse med blodflekker på seg (iiik!) Jeg for min del skjønner ikke at dette er en sak i det hele tatt - det er jo det naturligste i verden.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #51 Skrevet 13. juni 2011 Hvis trådstarter har et problem med at jenter har mensen, så foreslår jeg at han bytter banehalvdel. Å være i et forhold betyr jo at man må forholde seg til mensen på regelmessig basis, høre udelikate detaljer, trøste, kjøpe sjokis, bind, tamponger, ibux osv. Kanskje du til og med må tåle synet av en underbukse med blodflekker på seg (iiik!) Jeg for min del skjønner ikke at dette er en sak i det hele tatt - det er jo det naturligste i verden. Nå slutter du. Det der er griseri! Høres heller ut som det er fetish for deg. Det går ann å si at man har vondt uten å hinte at man har mensen, og jeg syns det er litt respektløst av dama å plage han på den måten.
Gjest Kim Skrevet 13. juni 2011 #52 Skrevet 13. juni 2011 Nå slutter du. Det der er griseri! Høres heller ut som det er fetish for deg. Det går ann å si at man har vondt uten å hinte at man har mensen, og jeg syns det er litt respektløst av dama å plage han på den måten. Det kan du ikke seriøst mene! Respektløst? Det må du forklare bedre.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #53 Skrevet 13. juni 2011 Det kan du ikke seriøst mene! Respektløst? Det må du forklare bedre. Tenk deg at du sitter å spiser eller noe også får du bilder av mensen i hodet. Tenk deg å sitte tett intil henne mens det renner av blod, væske og verk. I blant kan man til og med lukte henne, veldig lite trivlig. For ikke å snakke om hvor sinte og frekke de blir når de er sånn. Om hun virkelig er glad i han rir hun av det alene og lar han være i fred under disse periodene.
Gjest Jay Skrevet 13. juni 2011 #54 Skrevet 13. juni 2011 Her kan du lese vanlige spørsmål om mensen http://www.libresse.no/forum-og-ekspert/vanlige-sporsmalold/, evt se klara-klok.no Jenter trenger kanskje litt ekstra omsorg den uken, selv om vi overlever som single uten den samme omsorgen. Men i et forhold så forventer man kanskje at kjæresten bryr seg?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #55 Skrevet 13. juni 2011 Tenk deg at du sitter å spiser eller noe også får du bilder av mensen i hodet. Tenk deg å sitte tett intil henne mens det renner av blod, væske og verk. I blant kan man til og med lukte henne, veldig lite trivlig. For ikke å snakke om hvor sinte og frekke de blir når de er sånn. Om hun virkelig er glad i han rir hun av det alene og lar han være i fred under disse periodene. Jeg tror det finnes noen andre kulturer som er enige med deg. De sender kanskje damene vekk når de har menstrasjon, eller så må de gå med et plagg som markerer at de er skitne den uka. Du kan kanskje sjekke opp hvilke kurturer/religioner dette er og melde deg inn i den? Tenk så på kokken på restauranten, dama i butikke, legen, tannlegen etc. som du er borti. Tenkt så ekkelt at de også har mensen mens de er i nærheten av deg og gir deg behandling/service. Nei, det er ikke lett å være mann nei. Tror nok du heller bør holde deg inne for å slippe at kanskje en dame i nærheten av deg har mensen. Tenk på den som satt på bussetet før deg, eller hun som står foran deg i kassen, tenk på dama i ferskvaredisken som tar på maten din. Huff, huff, huff 1
Gjest Kim Skrevet 13. juni 2011 #56 Skrevet 13. juni 2011 Tenk deg at du sitter å spiser eller noe også får du bilder av mensen i hodet. Tenk deg å sitte tett intil henne mens det renner av blod, væske og verk. I blant kan man til og med lukte henne, veldig lite trivlig. For ikke å snakke om hvor sinte og frekke de blir når de er sånn. Om hun virkelig er glad i han rir hun av det alene og lar han være i fred under disse periodene. Er du muslim?
Polymorph Skrevet 13. juni 2011 #57 Skrevet 13. juni 2011 Dust. Jeg sier alltid til typen når jeg har mensen. Han tar hensyn til det, og trøster meg da jeg alltid har veldig kraftige menssmerter. Du aner ikke hvordan det er, så PRØV å ha litt medlidenhet for stakkars jenta di da.
Ego Skrevet 14. juni 2011 #58 Skrevet 14. juni 2011 Den var til deg Kim. Godt å se at ikke alle hankjønn er håpløse individer. 2
Gjest Soprazopra Skrevet 14. juni 2011 #59 Skrevet 14. juni 2011 Den var til deg Kim. Godt å se at ikke alle hankjønn er håpløse individer. Nå bli det litt feil å skulle påstå at en 17 åring som har minimalt med kvinneerfaring er håpløs bare fordi han lider av litt mensskrekk. Faktisk ganske vanlig og helt naturlig, blir nok folk av denne karen også skjønner du.
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2011 #60 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Og som tolkning av denne tråden søkes det herved om spesialdispensasjon fra høyeste hold: la alle menn få kjenne på sin egen kropp, hvordan det kan være å ha mensen fra A til Å. Både fysisk ---> og psykisk ---> Slik jeg kjenner fenomenet "menn", skriker de i veldig fort opp i innbilt smerteangst og redsel (som om selve døden var nær) hvis damer så mye som ser litt ekstra lenge på deres små, fine, gule kviser i nakken. Sånne som er helt modne, og klare til å poppes... Mange menn hadde ikke overlevd ei uke med skikkelige mens-smerter, oppblåsthet og generell uvelhet, og hvis de mot alle odds alikevel hadde overlevd, ville de ha sytet og klaget og vært de aller sykeste og handicappede individer på jorden som selvfølgelig fortjente dulling, full sørvis og oppristede puter under hodet hver halvtime, døgnet rundt. Det finnes heldigvis unntak, og det er jeg veldig glad for. Det er håp for menn også. Endret 14. juni 2011 av Margareth
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå