Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må dere virkelig ha trøst og støtte hver gang dere har mensen?

Her sa jeg ingenting om at "vi" trenger trøst og støtte hver gang vi har mensen. Les innlegget mitt en gang til, så ser du kanskje at det står NÅR kjæresten din trenger støtte og trøst... (Det trenger ikke ha noe med mensen å gjøre i det hele tatt!)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her sa jeg ingenting om at "vi" trenger trøst og støtte hver gang vi har mensen. Les innlegget mitt en gang til, så ser du kanskje at det står NÅR kjæresten din trenger støtte og trøst... (Det trenger ikke ha noe med mensen å gjøre i det hele tatt!)

Men når hun sier at hun har mensen så roper dere jo opp om at han må skjønne at hun trenger trøst og støtte, ellers en han en dårlig og lite empatisk kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars jente!

Her sier hun rolig ifra ta hun har mensen, for å la deg vite at sex er utelukket denne uken og at temperamentet hennes kan være litt ustabilt, og så går du rett i forsvarsposisjon og mener hun ødelegger forholdet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars jente!

Her sier hun rolig ifra ta hun har mensen, for å la deg vite at sex er utelukket denne uken og at temperamentet hennes kan være litt ustabilt, og så går du rett i forsvarsposisjon og mener hun ødelegger forholdet.

Ja den mensen, den mensen... Han lurer da bare på hvorfor hun sier det.

Skrevet

Men når hun sier at hun har mensen så roper dere jo opp om at han må skjønne at hun trenger trøst og støtte, ellers en han en dårlig og lite empatisk kjæreste.

Nei? ingen her som har ropt det du skriver der, men en god kjæreste bør kunne kommunisere med kjæresten sin. Det kan være at hun ahr vondt, det vet ikke vi, men om hun har det burde han ha evnen til å ta vare på henne.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Må nesten le litt, å skjære alle over en kam er du god på...

Endret av -Mala-
AnonymBruker
Skrevet

Nei? ingen her som har ropt det du skriver der, men en god kjæreste bør kunne kommunisere med kjæresten sin. Det kan være at hun ahr vondt, det vet ikke vi, men om hun har det burde han ha evnen til å ta vare på henne.

Det er vel hun som må lære seg å kommunisere, for han skjønner jo ikke hvorfor hun bare skriver at hun har mensen. Hvis hun må ha trøst så får hun si det, så slipper han å sitte og lure.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel hun som må lære seg å kommunisere, for han skjønner jo ikke hvorfor hun bare skriver at hun har mensen. Hvis hun må ha trøst så får hun si det, så slipper han å sitte og lure.

Eller så får du bare sende henne en melding og spørre hva hun mente?

AnonymBruker
Skrevet

Eller så får du bare sende henne en melding og spørre hva hun mente?

Blir litt vanskelig for meg å gjøre det, men TS bør gjøre det, ja.

AnonymBruker
Skrevet

LOL, noen burde ikke hatt kjæreste..

• Liker 4
Skrevet

Når jeg blør, så pleier jeg vanligvis ikke å fortelle det til kjæresten. Men om han spør om han feks kan komme på besøk, om vi skal finne på noe sammen osv - så forteller jeg han det mest for at han ikke skal tro at det blir noe på han den kvelden, hehe :) Da sier jeg bare at jeg har vondt og trenger kos! Han er gutt og jeg "blamer" han ikke for å ikke vite hva det innebærer av smerter og alt det der, men da passer jeg i det minste på å fortelle han det og ikke minst hva jeg setter aller mest pris på når jeg har mensen! Gutten er da ikke tankeleser heller :)

Så TS: Meldingen du fikk av kjæresten din var kanskje aller mest forvirrende for deg, og ikke særlig informativ. Jeg synes du skal sende kjæresten din en melding hvor du spør om det går bra, og om det eventuelt er noe du kan gjøre. Det hadde iallefall jeg satt pris på om jeg var henne :)

AnonymBruker
Skrevet

Litt sårende at du skriver det der. er bare 17, mitt første forhold. Vet ikke så mye om jenter enda!

tnåå :) Husk, sel om at jentene går på p-piller har de mensen..

Det er et slit for oss jenter, smerter, blødninger osv..

Snakk med henne :skravle:

Skrevet

Tåler du ikke å høre at dama har mens er du nok ikke klar for forhold! Det er helt naturlig og hvis du synes det er så ekkelt at du føler du må unngå henne (?) er du veldig umoden.

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

Litt sårende at du skriver det der. er bare 17, mitt første forhold. Vet ikke så mye om jenter enda!

Mensen kommer hver måned. Den varer i alt fra 3 til 8 dager. Det er helt vanlig at dette gjør alt fra vondt til inn-i-helvetes vondt og det er helt vanlig at voksne menn forstår at kjæresten trenger oppmerksomhet og ømhet i denne perioden. Dessverre er det også helt vanlig at unge gutter ikke forstår det.

Så her har du noen gode tips:

Besøk din kjære med god sjokolade og spør hvordan hun har det. Hvis du ikke gidder å gjøre dette fordi det ikke blir noe på deg de neste dagene så er det også helt greit, men da bør du ikke forvente at dette forholdet varer. Alle - og da mener jeg absolutt alle - kvinner har mens en gang i måneden så du kan like godt vende deg til at dette er en tid da du må gi kos uten at du får sex tilbake.

Gjest Blondie65
Skrevet

Må dere virkelig ha trøst og støtte hver gang dere har mensen?

Ja det må vi. Fordi vi både blir deprimerte, og fordi vi har vondt. Skikkelig vondt. Jeg besvimte av blodtapet og smerten da jeg var i tenårene. Kan du forestille deg å gå gjennom dette HVER MÅNED?

Ha litt forståelse.

AnonymBruker
Skrevet

HALOO, synes det er mange unødvendige kommentarer her. ..

TS vet jo faktisk ikke helt hva det innebærer å ha mensen, han tror jo at hun bruker det som en slags unnskyldning.. Spør dere meg så prøver han å forstå henne, det er mange gutter som gir faen i det..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mensen = ikke gravid

Kanskje dama di har tenkt på det den måneden her. Det virker ikke som at dere har noen god kommunikasjon. Foreløpelig burde du være glad hver gang dama får mensen. Var jeg deg ville jeg heller bekymra meg om hun ikke fikk den!

Skrevet

Jeg skrev: stakkars deg, jeg skal på familieselskap i dag. snakkes om noen dager da :). Funker det, hun fatter ingen misstanke nå håper jeg? Og dette varer i minst 3 dager da?

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel kjæresten din er men siden du er 17 regner jeg med at hun er litt yngre.. kanskje hun har mensen for første gang og synes det er fryktelig kjipt selv!?

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel kjæresten din er men siden du er 17 regner jeg med at hun er litt yngre.. kanskje hun har mensen for første gang og synes det er fryktelig kjipt selv!?

Nei hun er 19 faktisk. Er nok ikke første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...