Gå til innhold

Hvorfor er dere så evneveike når det kommer til kuksuging?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Helt seriøst, hva er det som er så jævla vanskelig med å få det til egentlig? Ennå ikke møtt ei jente som kan denne kunsten og det har blitt en del damer opp gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det er kjipt og da later vi som om vi er dårlige på det sånn at vi slipper å gjøre det :danse:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke av den rette typen, tydeligvis.. Kjøpedamer bruker ikke innlevelse, der har du forskjellen. :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mange spørsmål

Helt seriøst, hva er det som er så jævla vanskelig med å få det til egentlig? Ennå ikke møtt ei jente som kan denne kunsten og det har blitt en del damer opp gjennom årene.

Hva sammenligner du med da? Har du opplevd andre enn damer som har sugd deg? Jeg skjønner ikke helt hva du mener, du har ennå ikke møtt noen kvinner som kan kunsten, hvordan vet du da hvordan det skal være? Har en gutt sugd deg bedre og er det derfor du kan si at jenter er evneveike på dette området?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Gjør noe med det da, istedenfor å syte? Damer må jo lære det et sted, bruk litt tid og si hva du liker/ikke liker!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi kvinner ikke er født med en pikk nedi halsen. Den skal oppi fitten, om du vil ha noe mer, LÆR opp damene dine.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke tid sammen med ei dame, fortell henne hva du liker, la henne eksperimentere seg frem, osv. I stedet for å hoppe rett til den neste, som er akkurat like dårlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi ikke er tankelesere. Det burde ikke være så vanskelig å fortelle jenta hva du liker?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er mange mannfolk så evneveike når det komme til å slikke fitte?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Dere er ganske evneveike selv, spesielt når det kommer til fingring og slikking. Har ennå ikke møtt en mann som kan bruke fingrene sine riktig.

Men så er jeg ikke så teit at jeg tror at alle menn er like.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er DU så evneveik når det kommer til noe så enkelt som å skrive på et diskusjonsforum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest You suck?

Jeg går ut fra at trådstarter er dødsgod på å suge kuk selv, siden han er ekspert på hva som er bra og ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvorfor oppegående folk orker svare her.

De fleste emnene skulle vært loset over til et "Seksuelle spørsmål for unge,uvitende ungdommer under 16 år"

Synes admin må vurdere spørsmålsstillingene mer kritisk. Agendaene til spørsmålsstillerne er nok av ymse slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Helt seriøst, hva er det som er så jævla vanskelig med å få det til egentlig? Ennå ikke møtt ei jente som kan denne kunsten og det har blitt en del damer opp gjennom årene.

Kanskje du skal begynne å se om du finner deg en gutt som kan suge deg siden damene ikke strekker til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bare ikke funnet meg ennå.

eller rettere sagt; han har ikke funnet WW ennå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...