Jænta84 Skrevet 9. juni 2011 #1 Del Skrevet 9. juni 2011 Flyttet til Oslo området for øitt over et halvt år siden. Flyttet fra venninner og hele pakka pga kjæreste : ) Vel.. Klart jeg trives og har det bra, men savner ei venninne jeg kan dra til eller få besøk av.. Ei jeg kan dra på huttetur med når det er kjedelig i byn og ei som kan være med på turer i skog og mark, være med på trening om kveldene eller bare gå på kino og ha en rolig kveld hjemme : ) Savner ei å sitte sladre til, tulle med, le med.... Venner er noe alle trenger : ) Er det kanskje fler i samme båt ? ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. juni 2011 #2 Del Skrevet 9. juni 2011 det finnes allerede en tråd om det her. det er planlagt et nytt treff i Oslo neste lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 9. juni 2011 #3 Del Skrevet 9. juni 2011 Joda. Bor mest med kjæresten min i Oslo, men det kan bli litt kjedelig uten venninner der ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 9. juni 2011 #4 Del Skrevet 9. juni 2011 Ja! Bli med på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jænta84 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva går dette treffet ut på da ? Prøvd lese om det men er mer om hvem som kommer osv : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 11. juni 2011 #6 Del Skrevet 11. juni 2011 Ja, vi er fler! Treffet er rett og slett en sosial sammenkomst hvor vi prater og blir kjent. Neste planlagte treff er lørdag 18.juni, og planen er et (eller fire) glass vin i fint vær på et trivelig utested. Heng deg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny i Oslo Skrevet 11. juni 2011 #7 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg er også ny i Oslo, faktisk ny i Norge i det hele taget. Jeg flyttede hertil fra Danmark i onsdags, så jeg har slet ingen venner heroppe.. Jeg bor med min kæreste, og savner også en/flere veninder, som jeg kan prate, feste og have det gøy med Jeg er en jente på 23 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 12. juni 2011 #8 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg syns du skal slenge deg med neste lørdag du også Jeg tror det blir veldig gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny i Oslo Skrevet 14. juni 2011 #9 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvor skal det foregå? og hvad skal ske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icecream Skrevet 26. juni 2011 #10 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg flyttet også til Oslo og vekk fra venninner og familie, for min kjæreste, og er i samme båt som deg; har ingen venninner her og trenger da å bygge opp et nettverk og bli kjent med nye mennesker på østlandet Jeg er 24 år forresten, og har ingen barn og begynner ikke i den nye jobben min før 1.august, så har ganske mye fritid for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå