Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Okei, det var ikke så veldig mange som sa noe om hvilken dag som passet i den forrige tråden, men i alle fall Heloise og Padawan sa at det passet for dem å vente til etter 4. mai, så da gjør vi det sånn her:

Jeg foreslår torsdag 5. mai. Hva vi skal gjøre kan vi selvfølgelig diskutere alle sammen, så finner vi ut noe! Håper det er mange som vil være med, dette kan jo bli riktig gøy :)

Svar gjerne på avstemningen, så vi får litt oversikt over hvor mange vi blir :)

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:)

Jeg flytter til Oslo nå straks og har veldig lyst til å få noen nye venner. Jeg er 24 år gammel og er vikar. Fritiden min går til hund, kjæreste, noe trening og venner men har ikke så mange venner jeg kan møte i hverdagen og har veldig lyst til å være litt mer sosial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler at vi kan møtes et sted som alle kan finn fram til også kanskje gå sammen til en park og kose oss i solen og det fine været:) Eller bare en kafe da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ooo kylling club på fridays :sikle:

Jeg er i alle fall med på både egon og fridays :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser det er en del som sier "vet ikke" på avstemningen. Hva er det det hviler på? Og når vet dere eventuelt om dere kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Jeg skrev at jeg ikke helt vet om jeg kan fordi økonomien er litt trang nå og må se ann om jeg har råd til det dere bestemmer dere for. Det handler også litt om tid da.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Hei, jeg har ikke tenkt å melde interesse, men vil bare komme med et velment råd om at dere prøver å få til å kommunisere med private meldinger eller mail eller lignende, i hvert fall når det blir mer klart hvem som skal være med.

Hvis dere f. eks. legger ut info om tid og sted kan det faktisk hende at noen rare mennesker leser dette, og dukker opp uanmeldt. Kvinneguiden er åpent for alle, og har nok en god del lesere.

Det er klart at dette er en liten risiko, men jeg ville i hvert fall ikke lagt ut slik info på nettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Jeg har arrangert en del treff på andre fora som er mye større enn KG og aldri opplevd at raringer har møtt opp for å ødelegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Hvis dere f. eks. legger ut info om tid og sted kan det faktisk hende at noen rare mennesker leser dette, og dukker opp uanmeldt. Kvinneguiden er åpent for alle, og har nok en god del lesere.

Ja det har jeg tenkt på også. Tid og sted er best å ta på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal bestemme tid og sted på PM, er vi i alle fall avhengige av å vite hvem som skal være med. Jeg er TS, forresten. Hei :goodbye:

Endret av Gjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis vi skal bestemme tid og sted på PM, er vi i alle fall avhengige av å vite hvem som skal være med. Jeg er TS, forresten. Hei :goodbye:

Hei.

Jeg har lyst til å være med jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Med tanke på hvor mange uregistrerte som er på KG blir det mye organisering for et lite treff hvis alt slikt skal organiseres på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Med tanke på hvor mange uregistrerte som er på KG blir det mye organisering for et lite treff hvis alt slikt skal organiseres på PM.

Jeg synes det er et must at de som skal være med må være registrert og bruke kontoen sin slik at det ikke blir et AB-treff :fnise: TS har jo vist sin "true identity" nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil gjerne komme.

Jeg er en jente på 20 år, bor litt utenfor Oslo. Tiden min går for det meste til jobb, tv-serier og prøver å trene et par ganger i uken.

Har mistet de fleste vennene mine fra vidergående, så vil gjerne møte nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...