Gå til innhold

Heterofile jenter: Skulle dere ønske at dere var en homse?


Gjest hypotetikeren

Anbefalte innlegg

Gjest hypotetikeren

Tenk på alle fordelene:

- dere hadde antakeligvis vært høyere enn det dere er nå

- bedre forbrenning og mindre kroppsfett

- ingen fare for stygge hengepupper

- lettere å få sixpack

- større sexlyst (unge homser er den gruppen i samfunnet som har oftest sex - og også mest tilfredsstillende sex)

- flere sexpartnere

- kjekke sexpartnere (alle vet at homser ser bedre ut en heterofile menn, samt at de slipper å bli sett på som horer selv om de ligger med mange menn)

- høyere lønn og bedre livsstil

- menn (homser inkludert) blir sett på som mer intelligente og interessante enn kvinner

- ikke noe slankepress

- ikke like ofte vurdert bare utifra utseendet

- ingen fødsel (du og din boyfriend kan bare lett betale en kvinne for å føde et barn til dere)

- popularitet (alle elsker homser fordi de er så følsomme, kjekke, søte, morsomme, intelligente og stilbevisste)

- ingen fare for å få brede hofter eller stor rumpe

- ingen menstruasjon

- ingen redsel for å bli gammel, usynlig og "ekkel" (menn eldes med stil, og de er som god vin - de blir bare bedre med årene, i motsetning til kvinner - som er som melk, i.e. kort holdbarhetsdato)

- hatt masse heterofile venner og venninner som forgudet deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- dere hadde antakeligvis vært høyere enn det dere er nå

Jeg trives ekstremt godt med mine 162cm!

- bedre forbrenning og mindre kroppsfett

Det har jeg ikke bruk for

- ingen fare for stygge hengepupper

Har du aldri sett en gammel mann på stranda? Det er hengepupper det ;)

- lettere å få sixpack

Jeg vil da virkelig ikke ha en sixpack!

- større sexlyst (unge homser er den gruppen i samfunnet som har oftest sex - og også mest tilfredsstillende sex)

Det kunne jeg nok tenkt meg

- flere sexpartnere

Akkurat nå er jeg strålende fornøyd med min første og eneste gjennom mange år, og jeg har ikke noe behov for en drøss med sexpartnere

- kjekke sexpartnere (alle vet at homser ser bedre ut en heterofile menn, samt at de slipper å bli sett på som horer selv om de ligger med mange menn)

Sexpartneren min er jævlig kjekk

- høyere lønn og bedre livsstil

I følge hvem? Er det en lov at homofile skal tjene mer enn hetrofile? :klo:

- menn (homser inkludert) blir sett på som mer intelligente og interessante enn kvinner

Jeg er intelligent nok, og interessant er jeg virkelig. :)

- ikke noe slankepress

Har ikke noe slankepress på meg, jeg lar meg ikke påvirke slik

- ikke like ofte vurdert bare utifra utseendet

Neivel? :ler:

- ingen fødsel (du og din boyfriend kan bare lett betale en kvinne for å føde et barn til dere)

Det er noe helt annet å gå gravid i 9mnd, føde selv og oppdra ditt eget kjøtt og blod, framfor å la en annen bære hennes og ditt barn i 9 mnd også få det "levert på døra"

- popularitet (alle elsker homser fordi de er så følsomme, kjekke, søte, morsomme, intelligente og stilbevisste)

Har ikke et stort behov for å være så jævla populær. Vært det før, det er slitsomt. Jeg er godt likt, men å være en som alle kaster seg rundt for oppmerksomheten dens er styr.

- ingen fare for å få brede hofter eller stor rumpe

Kan ikke homofile bli tjukke?

- ingen menstruasjon

Det er sant ;)

- ingen redsel for å bli gammel, usynlig og "ekkel" (menn eldes med stil, og de er som god vin - de blir bare bedre med årene, i motsetning til kvinner - som er som melk, i.e. kort holdbarhetsdato)

Herregud, for en påstand. :ler: Mormoren min på 78 er den vakreste kvinnen jeg vet om! Og bestefar som er like gammel ser da eldre ut enn henne og er på ingen måte som en vin

- hatt masse heterofile venner og venninner som forgudet deg

Igjen, har ikke behov for en drøss med venner. Men de vennene jeg har, både kamerater og venninner, liker meg godt og jeg liker dem :) Det må være slitsomt å bli forgudet.

Så må jeg bare si at dette er den teiteste tråden jeg har sett hele uka (og det inkluderer fotballfrue-trådene.. :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homser = homofile, altså dette inngår kvinner også. Leste ikke hele innlegget ditt, men hadde jeg unngått hengepupper om jeg hadde vært lesbisk? Interessan teori!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- dere hadde antakeligvis vært høyere enn det dere er nå

Jeg trives ekstremt godt med mine 162cm!

- bedre forbrenning og mindre kroppsfett

Det har jeg ikke bruk for

- ingen fare for stygge hengepupper

Har du aldri sett en gammel mann på stranda? Det er hengepupper det ;)

- lettere å få sixpack

Jeg vil da virkelig ikke ha en sixpack!

- større sexlyst (unge homser er den gruppen i samfunnet som har oftest sex - og også mest tilfredsstillende sex)

Det kunne jeg nok tenkt meg

- flere sexpartnere

Akkurat nå er jeg strålende fornøyd med min første og eneste gjennom mange år, og jeg har ikke noe behov for en drøss med sexpartnere

- kjekke sexpartnere (alle vet at homser ser bedre ut en heterofile menn, samt at de slipper å bli sett på som horer selv om de ligger med mange menn)

Sexpartneren min er jævlig kjekk

- høyere lønn og bedre livsstil

I følge hvem? Er det en lov at homofile skal tjene mer enn hetrofile? :klo:

- menn (homser inkludert) blir sett på som mer intelligente og interessante enn kvinner

Jeg er intelligent nok, og interessant er jeg virkelig. :)

- ikke noe slankepress

Har ikke noe slankepress på meg, jeg lar meg ikke påvirke slik

- ikke like ofte vurdert bare utifra utseendet

Neivel? :ler:

- ingen fødsel (du og din boyfriend kan bare lett betale en kvinne for å føde et barn til dere)

Det er noe helt annet å gå gravid i 9mnd, føde selv og oppdra ditt eget kjøtt og blod, framfor å la en annen bære hennes og ditt barn i 9 mnd også få det "levert på døra"

- popularitet (alle elsker homser fordi de er så følsomme, kjekke, søte, morsomme, intelligente og stilbevisste)

Har ikke et stort behov for å være så jævla populær. Vært det før, det er slitsomt. Jeg er godt likt, men å være en som alle kaster seg rundt for oppmerksomheten dens er styr.

- ingen fare for å få brede hofter eller stor rumpe

Kan ikke homofile bli tjukke?

- ingen menstruasjon

Det er sant ;)

- ingen redsel for å bli gammel, usynlig og "ekkel" (menn eldes med stil, og de er som god vin - de blir bare bedre med årene, i motsetning til kvinner - som er som melk, i.e. kort holdbarhetsdato)

Herregud, for en påstand. :ler: Mormoren min på 78 er den vakreste kvinnen jeg vet om! Og bestefar som er like gammel ser da eldre ut enn henne og er på ingen måte som en vin

- hatt masse heterofile venner og venninner som forgudet deg

Igjen, har ikke behov for en drøss med venner. Men de vennene jeg har, både kamerater og venninner, liker meg godt og jeg liker dem :) Det må være slitsomt å bli forgudet.

Så må jeg bare si at dette er den teiteste tråden jeg har sett hele uka (og det inkluderer fotballfrue-trådene.. :roll:

Men du er jo veldig søt som svarer på det læll da ;) Så mye altså...

:klemmer:

Endret av Personlig12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du er jo veldig søt som svarer på det læll da ;) Så mye altså...

:klemmer:

Lite å gjøre denne onsdagskvelden :sjenert:

Endret av Pzzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahha må si du har lagt mye energi i dette da!

Nei, jeg vil ikke være en homofil mann! Jeg trives veldig godt med heterofil sex rett og slett! Og jeg kunne ikke vært sammen med kjærsten min da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homser = homofile, altså dette inngår kvinner også. Leste ikke hele innlegget ditt, men hadde jeg unngått hengepupper om jeg hadde vært lesbisk? Interessan teori!

Niks.

Homse = homofil mann

Lesbe = homofil kvinne

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks.

Homse = homofil mann

Lesbe = homofil kvinne

:-)

Jamen sonn på skikkelig:

Homofili (fra gresk homos, «samme» og filos «venn», dvs. elske den samme, og da i forstand en av samme kjønn) er en seksuell orientering karakterisert av romantisk og/eller seksuell tiltrekning til personer av ens eget kjønn. Homofili og heterofili er relative begreper på hver side av en kontinuerlig skala, med bifili et sted på midten.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Homser = homofile, altså dette inngår kvinner også. Leste ikke hele innlegget ditt, men hadde jeg unngått hengepupper om jeg hadde vært lesbisk? Interessan teori!

Eh, nei? Homser er vel som regel menn. Lesbe bruker mann om homofile kvinner. Bruk hjernen litte grann. Det er vel helt klart hva TS mener her.

BTW, for en tåpelig tråd, TS. Flaue saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...