Gå til innhold

Lei av å prøve!


lilla1983

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter!

Nå er jeg såååå lei!!!!!!

Denne prøveperioden har jeg gjort alt "riktig". Jeg har testet med eggløsningtest, beregnet, hatt sex.....å i dag kom mensen!!!!!!!!

Jeg har til og med kjøpt ny bil, en SUV...med plass til barnevogn!!!!! I GÅR!!!!!Så føler jeg har gått skikkelig på en smell her....

Jeg er så lei meg!!!

For dumme meg er så forbanna positiv! Jeg trodde oppriktig at denne mnd, var min mnd!!!! Nå satt det!!!!!!

Men neida, mensmurringer i natt å i dag blør jeg....3 dager FØR forventet mens....

Syklusen min ble 32 dager denne mnd, mot 40 dager forrige mnd:(

Det er så vanskelig å være positiv når en ser gravide mager overalt, å leser i annenhver status på FB at folk en kjenner er gravide...igjen!!!!!! :trist:

Å det værste er tanken på alt det som kan være galt...En ting er det tar tid, men hva om det er noe galt med han? Eller meg? Å måndene tikker og går uten at vi får gjort noe....

Legen lovte å henvise meg etter sommeren, så våi får vel bare vente å se:/

Jeg vil det skal bli MIN tur!!!!!

Argh, bare en utblåsning fra meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen jenter!

Nå er jeg såååå lei!!!!!!

Denne prøveperioden har jeg gjort alt "riktig". Jeg har testet med eggløsningtest, beregnet, hatt sex.....å i dag kom mensen!!!!!!!!

Jeg har til og med kjøpt ny bil, en SUV...med plass til barnevogn!!!!! I GÅR!!!!!Så føler jeg har gått skikkelig på en smell her....

Jeg er så lei meg!!!

For dumme meg er så forbanna positiv! Jeg trodde oppriktig at denne mnd, var min mnd!!!! Nå satt det!!!!!!

Men neida, mensmurringer i natt å i dag blør jeg....3 dager FØR forventet mens....

Syklusen min ble 32 dager denne mnd, mot 40 dager forrige mnd:(

Det er så vanskelig å være positiv når en ser gravide mager overalt, å leser i annenhver status på FB at folk en kjenner er gravide...igjen!!!!!! :trist:

Å det værste er tanken på alt det som kan være galt...En ting er det tar tid, men hva om det er noe galt med han? Eller meg? Å måndene tikker og går uten at vi får gjort noe....

Legen lovte å henvise meg etter sommeren, så våi får vel bare vente å se:/

Jeg vil det skal bli MIN tur!!!!!

Argh, bare en utblåsning fra meg :sjenert:

Tror alle langtidsprøvere kan kjenne seg igjen i hva du føler :(

Hvor lenge har du prøvd?? selv er jeg på 3. året!! og mellom 2 ivf forsøk...

Motet er for lengst borte, men nå skal jeg nyyyte medisinfri sommer og bare kooose meg.. Selv om jeg daglig kjenner misunnelse, sorg, sinne osv over andre graviditeter!!

Sender en :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...