Gå til innhold

Damer kikker meg først i ansiktet og så på overarmene mine


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er vel rimelig å anta at det er en form for tiltrekning, men hva tenker jenter når de ser på overarmene til en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten så tenker de vel at de var fine, eller så tenker de at "oy, han der har pumpa så mye jern at vettet har rent ut" og "lurer på om han har tatt så mye stereoider, herregud, hvor DUM er han?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Tror ikke jeg pleier å se på overarmene til en mann når jeg er interessert.

Jeg vil kanskje se på dem om de er veldig muskuløse og buler ut av en stram t-skjorte. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis er interessert da, det er bare et blikkfang. Samme med silikonpupper på jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel rimelig å anta at det er en form for tiltrekning, men hva tenker jenter når de ser på overarmene til en mann?

"Han så jammen snill ut" og så "Han kan bære IKEA-posene mine".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg pleier å se på overarmene til en mann når jeg er interessert.

Jeg vil kanskje se på dem om de er veldig muskuløse og buler ut av en stram t-skjorte. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis er interessert da, det er bare et blikkfang. Samme med silikonpupper på jenter.

Er det deg på avatarbildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særdeles mange jenter er svake for mandige hender og armer.

Med mindre du har enorme bole-armer(type korte svære muskler) så ville iallefall jeg bare blitt litt lett distrahert, kanskje som når menn ser flotte pupper. Litt vanskelig å se bort fra, på et vis :fnise:

Det er bare et blikkfang, mens man sukker lett inni seg ;) *mannearmer* :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særdeles mange jenter er svake for mandige hender og armer.

Med mindre du har enorme bole-armer(type korte svære muskler) så ville iallefall jeg bare blitt litt lett distrahert, kanskje som når menn ser flotte pupper. Litt vanskelig å se bort fra, på et vis :fnise:

Det er bare et blikkfang, mens man sukker lett inni seg ;) *mannearmer* :rodmer:

Hvis jenter ser på overarmer på samme måte som jeg ser på jenterumper, så forstår jeg godt hva du mener. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenter ser på overarmer på samme måte som jeg ser på jenterumper, så forstår jeg godt hva du mener. ;-)

Jeg har iallefall en svakhet på grensen til det sykelige, mannearmer - litt sånn lange muskler, passelig størrelse i en littegranne tettsittende tskjorte...... *hjelp*

Samtalen blir nok litt visket vekk der og da, ja. Må konsentrere meg ekstra for å holde et fornuftig fokus.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall en svakhet på grensen til det sykelige, mannearmer - litt sånn lange muskler, passelig størrelse i en littegranne tettsittende tskjorte...... *hjelp*

Samtalen blir nok litt visket vekk der og da, ja. Må konsentrere meg ekstra for å holde et fornuftig fokus.....

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Overarmer er vel og bra. 300 hurramegrundt spartanere? Jau takk.

Men liker de overarmene aller best om de er kombinert med brede skuldre, og midje/hofte som er tydelig smalere enn skuldrene, klassiske V-ryggen.

Gleder meg til Conan kommer i høst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...