Gå til innhold

Folk gir "pluss" for alt og ingenting.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet

Kosemose, mod

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Hannee
Skrevet

Jeg gir pluss når innlegget er skrevet på en bra og reflekterende måte, men også hvis det er morsomt eller jeg er enig i det som blir skrevet. Hvis innlegget er superdupert så gir en pluss samt at jeg skriver til vedkommende hvor bra innlegget er.

Gjest Quelleriel
Skrevet

Folk må da få lov til å plusse det de har lyst til? Er det virkelig noe å henge seg opp i?

Syntes forresten det burde eksistere en minus-funksjon... :filer:

• Liker 5
Skrevet

Jeg bruker den avogtil som "liker" på facebook, når diskusjonen mellom meg og hvem enn er blitt utvannet, og jeg virkelig ikke har lyst å dra den ut lengre. Da blir det sånn "Der fikk du anerkjennelse for det du skrev, men du får ikke noe å svare tilbake på" ;)

• Liker 4
Gjest loveli
Skrevet

Jeg gir pluss til alle jeg er enige med. Enkelt og greit.

... -og så har jeg plusset alle innleggene i denne tråden da, bare for å irritere TS... :fnise:

Skrevet

Folk må da få lov til å plusse det de har lyst til? Er det virkelig noe å henge seg opp i?

Syntes forresten det burde eksistere en minus-funksjon... :filer:

Helt enig.

Selv om jeg av og til blir litt oppgitt over dårlige tullesvar som får 50+ liksom...

Gjest norah
Skrevet

Jeg gir pluss til alle jeg er enige med. Enkelt og greit.

... -og så har jeg plusset alle innleggene i denne tråden da, bare for å irritere TS... :fnise:

Hahaha.....og slikt som det plusser jeg :fnise:

Tåpelig humor, eller bra innlegg.

Trenger ikke være en doktorgradsavhandling for at jeg skal gidde trykke på knappen.

Plussene her inne sier sånn ca like mye som antall venner på facebook. Mao - ingenting igrunnen.

Skrevet

Jeg synes ikke det burde være noe minusfunksjon... Da burde det i så fall være en egen, slik at man kan se hvor mange pluss et innlegg får OG hvor mange minus. Ikke sånn at man bare plusser på eller trekker fra den summen som allerede er det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg plusser innlegg jeg synes er gode, reflekterte eller tatt på kornet. Jeg synes ikke det er så farlig er folk er litt "gavmilde" med plussingen, for det vil vel stort sett gagne de fleste ca. like mye, slik at det jevner seg ut. Det eneste jeg synes er dumt, er de som plusser sine egne innlegg, men det går jo ikke an å sjekke, såå...

Jeg er forresten ikke enig i at vi bør ha en minusfunksjon. Den vil jo bli "misbrukt" på samme måte som plussfunksjonen blir, og det er ikke koselig for noen å få 18 - på et innlegg de var fonøyd med, da synes jeg heller folk får si fra til hovedinnlegger at de er uenige. Dette er tross alt et diskusjonsforum, det blir ikke noe gøy å være her hvis den faktiske diskuteringen etter hvert blir byttet ut med kin plussing og minusing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...