AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Har merket det her av og til, at folk gir "pluss" for alt og ingenting. Skal liksom ingenting før man gir et pluss på et innlegg. Bare en person klarer å slenge opp en smiley, så gir folk faktisk denne "kommentaren" en haug med plusser. Men folk som har skrevet side opp og side ned med reflekterende og gode svar, får ingen pluss. Er folk for late til å lese på de gode innleggene? Jeg gir pluss til gode svar, men også til de som har brukt masse tid på et innlegg. Sistnevnte må selvfølgelig ha et snev av fornuft i det. Gode tråder/temaer som blir igangsatt får heller sjeldent ikke pluss. Har dere noen tanker om dette? 14
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Har merket det her av og til, at folk gir "pluss" for alt og ingenting. Skal liksom ingenting før man gir et pluss på et innlegg. Bare en person klarer å slenge opp en smiley, så gir folk faktisk denne "kommentaren" en haug med plusser. Men folk som har skrevet side opp og side ned med reflekterende og gode svar, får ingen pluss. Er folk for late til å lese på de gode innleggene? Jeg gir pluss til gode svar, men også til de som har brukt masse tid på et innlegg. Sistnevnte må selvfølgelig ha et snev av fornuft i det. Gode tråder/temaer som blir igangsatt får heller sjeldent ikke pluss. Har dere noen tanker om dette? TS her. Denne skulle postes på Generell. Trykket feil. Får dere flyttet den? Takk. 8
Gjest Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Syns folk skal få lov til å gi hva pokker dem vil et pluss. Det betyr jo bare "ditto" "haha, så bra!", "godt svart" ... hva enn du legger i det selv. Jeg plusser gjerne noen som har bare sitert TS og lagt til en VELDIG treffende smiley, for det er nøyaktig det jeg selv ville gjort 34
Sofiemor Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Jeg plusser hvis noen har en morsom kommentar som får meg til å smile. Det syns jeg er verdt en pluss rett og slett. Enkelte brukere har en veldig gøyal måte å formulere seg på syns jeg. Og jeg kan også finne på å plusse på en smiley bare. 14
Sofie_22 Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Folk har vel ulike meninger, derav ulike "pluss". Har aldri tenkt noe over det egentlig. Er jeg enig, synes noe er morsomt eller bra formulert..ol. gir jeg ofte en pluss 9
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Jeg leser aldri milelange innlegg, kom til saken liksom. De som bruker en hel side på et innlegg får aldri + fra meg. 9
Sofie_22 Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Jeg leser aldri milelange innlegg, kom til saken liksom. De som bruker en hel side på et innlegg får aldri + fra meg. Litt uenig der! Tar meg ofte tid til å lese lengre innlegg hvis jeg finner det interessant. Innholdet som teller 10
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Sliter litt med synet og ordene stokker seg for meg på pcen, går heldigvis bedre å lese bøker. 5
FrøkenJosefine Skrevet 7. juni 2011 #9 Skrevet 7. juni 2011 Plusser som regel fordi jeg liker det jeg leser, uansett om det er kort eller langt! Er jeg enig, det er treffende og jeg smiler får man pluss! Og brukere jeg kjenner litt mere til synes jeg det ofte er veldig passende med smileyen de bruker i forhold til hvordan jeg har oppfattet dem! Og da får de pluss.. Gidder ikke være sparsom med plussene, gir til de jeg føler har sagt noe bra! 10
Gjest stillness Skrevet 7. juni 2011 #10 Skrevet 7. juni 2011 Jeg gir pluss når jeg syns folk skriver noe bra eller noe morsomt.Samme om det er langt eller kort eller et smilefjes 4
glamorous Skrevet 7. juni 2011 #12 Skrevet 7. juni 2011 Det er jo de frekke, sarkastiske kommentarene som fortjener +, ikke "sleikerdegirumpa" kommentarer. 2
Gjest Raindrops Skrevet 7. juni 2011 #13 Skrevet 7. juni 2011 Jeg gir plusser i hytt og pine så lenge jeg liker innlegget. Det er jo ikke noen konkurranse Var vel også en tråd her forleden om hvorfor man ga plusser til Anonymbruker, for det hadde visst ingen hensikt. 9
Gjest odisi73 Skrevet 7. juni 2011 #14 Skrevet 7. juni 2011 Syns også det er greit å gi + når det er noe jeg liker som noen har skrevet. kan liksom ikke se hvor vi skal sette grensen for når det er greit å sette + eller ei. Fortsett folkens med å sett+
Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #15 Skrevet 7. juni 2011 Jeg gir plusser til folk som er enig med meg jeg, syns de er sabla smarte mennesker:D 4
Gjest Tirkes Skrevet 7. juni 2011 #16 Skrevet 7. juni 2011 Har merket det her av og til, at folk gir "pluss" for alt og ingenting. Skal liksom ingenting før man gir et pluss på et innlegg. Bare en person klarer å slenge opp en smiley, så gir folk faktisk denne "kommentaren" en haug med plusser. Men folk som har skrevet side opp og side ned med reflekterende og gode svar, får ingen pluss. Er folk for late til å lese på de gode innleggene? Jeg gir pluss til gode svar, men også til de som har brukt masse tid på et innlegg. Sistnevnte må selvfølgelig ha et snev av fornuft i det. Gode tråder/temaer som blir igangsatt får heller sjeldent ikke pluss. Har dere noen tanker om dette? Jeg er mindre enn en time fersk her inne, så plussene er helt nye for meg. Kan tenke meg at på temaer der man tenker mer, viktige ting, alvorlige ting, så går det kanskje i glemmeboka? Man blir litt for opptatt av emnet til å flire og trykke "+"? Mens en vittig kommentar, og en litt løsere stemning åpner mer for slik plussing? (Hva betyr de plussene egentlig, forumsortering eller noe sånt?) 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #17 Skrevet 7. juni 2011 Jeg plusser kun innlegg jeg ikke liker. Da ler jeg høyt bak pc-en av idiotene som trodde de sa noe smart 5
Sofiemor Skrevet 8. juni 2011 #18 Skrevet 8. juni 2011 Jeg plusser kun innlegg jeg ikke liker. Da ler jeg høyt bak pc-en av idiotene som trodde de sa noe smart 3
odah Skrevet 8. juni 2011 #19 Skrevet 8. juni 2011 Nå har jeg gitt en + til alle her inne, bare for å ha gjort det liksom.. 3
Gjest Pzzt Skrevet 8. juni 2011 #20 Skrevet 8. juni 2011 Jeg trykker pluss på det jeg er enig i Enkelt og greit. Samme for meg om det er en setning eller 3 a4 sider med skrift, er jeg enig, får vedkommende pluss 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå