Gå til innhold

Folk gir "pluss" for alt og ingenting.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fæle greier.

Tar fra meg nattesøvnen min.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes TS syter fælt. Det er da ikke snakk om liv og død, er det vel?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg plusser det jeg er enig med. Sparer plass i forumet, så slipper jeg å poste et intetsigende innlegg der jeg bare siterer teksten og skriver "Enig" bak :)

• Liker 2
Gjest Passing by
Skrevet

Jeg gir pluss for gode, morsomme, ironiske innlegg og innlegg som kanskje får meg til å se den andre siden av en sak. Og det spiller ingen rolle hvem som står for innlegget, det kan være gjest, anonyme brukere eller registrerte brukere. Jeg gir pluss for innlegg, ikke for brukere.

• Liker 2
Skrevet

Eg gir pluss til alle innlegg eg er einig i, enten det er lange, reflekterte innlegg, eller korte enkle. Men pluss til berre eit smilefjes, har eg ikkje gitt enno ;) For meg betyr i alle fall + at eg er einig, rett og slett. I stadetfor å gjera som før plussystemet og sitere heile greia berre for å skrive "einig"...

• Liker 2
Skrevet

Syns folk skal få lov til å gi hva pokker dem vil et pluss. Det betyr jo bare "ditto" "haha, så bra!", "godt svart" ... hva enn du legger i det selv. Jeg plusser gjerne noen som har bare sitert TS og lagt til en VELDIG treffende smiley, for det er nøyaktig det jeg selv ville gjort ;)

Det kan også bety; "Jeg er fullstendig enig med deg, selv om det du sier er fullstendig feil eller ignorant, men jeg evner ikke å forstå det som er korrekt".

Ganske så ubrukelig med andre ord, men greit nok at folk får gjøre som de vil.

• Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg er fortsatt nysgjerrig på om det har noen effekt. Kan man sortere på "godt beplussede" brukere? Eller er det kun en liten gimmick på profilene? :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg gir pluss når jeg er enig. Uansett om det er et langt og reflektert svar eller en treffende smily.

• Liker 2
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Har aldri gitt noen pluss før jeg, sikkert " slemt" men jeg orker ikke, eller gidder ikke eller tenker ikke på det. Vet ikke hvorfor jeg :P

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Gir pluss-poeng til innlegg som jeg syns er morsomme eller om jeg er enig med forfatteren.

Selv om noen gir pluss-poeng til et innlegg du syns er helt teit, så må man jo bare huske på at folk faktisk har forskjellige meninger ;)

• Liker 3
Skrevet

Plusser alle svar jeg liker eller er enig med, og syns det er kjekt når andre gjør det samme. Uansett hvor teit andre syns det er; jeg syns det er kjekt å se ryktemåleren min stige litt og litt for hver dag som går! :fnise:

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg plusser det jeg er enig med. Sparer plass i forumet, så slipper jeg å poste et intetsigende innlegg der jeg bare siterer teksten og skriver "Enig" bak :)

Enig!

Skrevet

Plusser alle svar jeg liker eller er enig med, og syns det er kjekt når andre gjør det samme. Uansett hvor teit andre syns det er; jeg syns det er kjekt å se ryktemåleren min stige litt og litt for hver dag som går! :fnise:

Samme her...nesten litt pinlig å innrømme... :sjenert:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Samme her...nesten litt pinlig å innrømme... :sjenert:

:fnise:

Bra jeg ikke er den eneste! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger plussfunksjonen! Nå kan jeg endelig vise min enorme entusiasme for alle de ufattelig dårlige trolleinnleggene.

Kan finne på å plusse skikkelige dårlige innlegg også, men kun om de er så dårlige at de blir underholdende.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg digger plussfunksjonen! Nå kan jeg endelig vise min enorme entusiasme for alle de ufattelig dårlige trolleinnleggene.

Kan finne på å plusse skikkelige dårlige innlegg også, men kun om de er så dårlige at de blir underholdende.

Haha, det har jeg tatt meg selv i å gjøre en del ganger.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Har merket det her av og til, at folk gir "pluss" for alt og ingenting. Skal liksom ingenting før man gir et pluss på et innlegg. Men folk som har skrevet side opp og side ned med reflekterende og gode svar, får ingen pluss.

Jeg gir pluss til gode svar, men også til de som har brukt masse tid på et innlegg. Sistnevnte må selvfølgelig ha et snev av fornuft i det.

Gode tråder/temaer som blir igangsatt får heller sjeldent ikke pluss.

Har dere noen tanker om dette?

Jepp, jeg har noen tanker om det.

For det første, gratulerer med 15 plusser på startinnlegget ditt, det var kanskje hensikten også?

For det andre, hvordan vet at folk plusser for alt og ingenting? Mener du at folk ellers på KG skal gi plusser til de innleggene du mener fortjener det? Det blir litt sånn som "politiske" valg i Syira.......

• Liker 4
Skrevet (endret)

Har merket det her av og til, at folk gir "pluss" for alt og ingenting. Skal liksom ingenting før man gir et pluss på et innlegg. Bare en person klarer å slenge opp en smiley, så gir folk faktisk denne "kommentaren" en haug med plusser. Men folk som har skrevet side opp og side ned med reflekterende og gode svar, får ingen pluss.

Er folk for late til å lese på de gode innleggene?

Jeg gir pluss til gode svar, men også til de som har brukt masse tid på et innlegg. Sistnevnte må selvfølgelig ha et snev av fornuft i det.

Gode tråder/temaer som blir igangsatt får heller sjeldent ikke pluss.

Har dere noen tanker om dette?

Spiller det noen rolle egentlig? Jeg mener, hvem bryr seg om de plussene uansett? Noen får plusser av folk som liker de uten å skrive noe spess, andre får dem fordi de faktisk skriver noe bra. Alle vet at plusser ikke er akkurat rettferdig fordelt så da er det ikke vits i å legge så mye i det.

Men jeg blir selvfølgelig glad om noen plusser meg. Uansett om det er fortjent eller ikke. ;)

Endret av Chiyo
  • Liker 3
Gjest odisi73
Skrevet

Jeg liker og plusse masse jeg,har plusset flere av dere flere ganger.

På en måte er det å signalisere at vi mener det samme enten det er morsomt,eller av samme mening eller bare det at du liker det som blir sagt.

AnonymBruker
Skrevet

Pluss me a river.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...