Gå til innhold

mistede følelser eller i dvale?


Gjest fortvila 19åring

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila 19åring

Hei,jeg har vært sammen med kjærsten min i litt over 8 måneder nå. Han er et år eldre enn meg. Dette er begge sitt første ordentlige forhold.

Vi har aldri krangla, hatt to små diskusjoner, men det ordna seg på en måte. Totalt har vi som regel hatt det på topp. Men her om dagen så sa han at han har mista følelsene for meg. Men han er litt usikker på hva han vil, så jeg sa at vi kunne ta en pause, så han fikk tenke ut hva han ville. Det er eksamenstid og mye stress nå, så det er mye som foregår. Han er fortsatt glad i meg, og jeg betyr mye for han, derfor er han ikke sikker på hva han vil.

Jeg elsker han, og vil gjøre hva som helst for han. Begge gråter over samtalen som skjedde her om dagen. Det ville gjort mindre vondt å bli utsatt for fysisk skade... Jeg holder ikke ut, hva skal jeg gjøre? Kan jeg gjøre noe? Skal jeg bare la han få tid til å tenke? det er ca en uke igjen før begge drar på ferie i hver sin retning. Vi er borte fra hverandre uansett de første 4 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fortvila 19åring

Jeg kan jo ikke det da, vi har ikke slått opp. Jeg tror ikke han vil det, men han prøver å få følelsene tilbake. Vil ikke date andre gutter. Jeg må nesten bare være tolmodig, han har alltid vært tolmodig med meg. Han sier han trenger tid, så jeg får vel bare gi han tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei igjen, lenge sida sist. Vil bare si til alle fortvila jenter der ute, ting ordner seg alltid på en måte:) før eller seinere. Back together;) Vi "holdt på" med andre folk i mellomtida, men har ikke klikka i det hele tatt for noen av oss tydeligvis. Men nå er vi sammen igjen, og har det kjempebra:)Lykke til der ute!^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...