Gå til innhold

Ny Tine reklame, UTROLIG IRRITERENDE!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Godt å høre at det ikke bare er meg som har et anstrengt forhold til familien Tangen..... :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Born in the NRA

The King had a thing for the Second Amendment. One day in 1970, after a concert where fans had gotten a bit too close, Elvis went out and bought several thousand dollars worth of guns from a Beverly Hills sporting goods store - troubling, because he also had a temper.

Elvis was known to shoot out his TV set anytime Robert Goulet or Mel Torme came on the screen. (At least one such-damaged set was later sold as a collectible.) That isn't all he pointed his gun at, though. He also shot his car when it refused to start

Taking Care of Business mao lulz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som liker familien Tangen-reklamen? :fnise:

Jeg liker så godt det hun sier på slutten; Alle disse dagorna, inte viste jag at det var livet :takke:

Blir forøvrig fysisk kvalm hver gang jeg hører RICOOOLAAAA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var morsomt at han skaut TVn i stykker pga irritasjonsmoment....fristet aa gjoere det samme under Grandis hjemmelaga reklamen *humrer*

Eneste reklamen som var keeg var denne.....

*gliser som en motherfucker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teit den der McD reklamen med bonden som er sint pga kritikk....for dumt altsaa *sukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien Tangen reklamen samt Grandiosa hjemmelaget er grusomme :gjeiper:. Boikotter Grandiosa etter den reklamen! Men Tine melk med han som sier Smaker gåååt er bare helt fantastisk!Ler hver gang jeg ser den, men det kommer seg sikker av at min eks-svigerfar blir illsint hver gang han ser den, så jeg tenker på han :skratte:

Endret av Elizia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kims ingen kos...ææææææsj. Og alle de flerkulturelle familiene. Kvalmende idyllisk og ganske urealistisk eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med Se og Hoer som med Grandis....folk forbruker/leser det men faa vil vedkjenne seg det...lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke familien Tangen, men elsker den "melkemannen".. "Hallo alle saammeen" :fnise: Ler bare jeg tenker på den, faktisk.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...