Djungelvrål Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 Er det bare meg som klikker på den reklamen om hverdagsliv og fam Tangen, måten hu holder yougurten på på slutten av reklamen? Sånn helt neders på begeret slik at etiketten skal syns. INGEN holder en yougurt slik! ÅÅÅH, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 5. juni 2011 #2 Del Skrevet 5. juni 2011 Haha syns den er litt morsom jeg Har ikke reagert på måten hun holder yoghurten på, men hvordan blikket hennes er! Det er scary! :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juni 2011 #3 Del Skrevet 5. juni 2011 HATER den reklamen og skal ALDRI kjøpe den yoghurten bare pga den. Ja, så enkel er jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2011 Haha syns den er litt morsom jeg Har ikke reagert på måten hun holder yoghurten på, men hvordan blikket hennes er! Det er scary! :gjeiper: J hu ser ikke god ut hele dama, men hu er jo skuspiller og skal vel spille slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2011 #5 Del Skrevet 5. juni 2011 Herreguuuuuuud, så jeg hater den reklamen ja! Jeg har slutta å spise TINE yoghurt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 5. juni 2011 #6 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg syns det egentlig har blitt flere irriterende reklamer i det siste. Både den for tine youghurt, den for tine melk (den med ballspretting på magen), flax-reklamen med "er du blenda nå?" og en som går på national geographic for et program de har (masse bilder og hakkete musikk, stakkars epileptikere) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 5. juni 2011 Ja så den nettopp, den med flagget. Trodde det var noe galt med sendinga jeg. Er det mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #8 Del Skrevet 6. juni 2011 Herreguuuuuuud, så jeg hater den reklamen ja! Jeg har slutta å spise TINE yoghurt. Men i allverden. Slutter der å spise yoghurt bare fordi dere synes reklamen er irriterende? Er det rareste jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. juni 2011 #9 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har lyst til å skyte han der gebrokne muskelmannen de driver å viser frem hele tiden.... Gjennom TV-skjermen med sprettert selvfølgelig. Hello everybody.. Hallo alle saaaammmen.....! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 6. juni 2011 #10 Del Skrevet 6. juni 2011 Haha, jeg synes "Mr. Melk" er morsom! Ironisk humor som treffer meg! "shmaker GÅTT!". Den nye synes jeg også er festlig, men ikke like gøyal. Men skjønner på en måte at folk finner den irriterende også men å boikotte et produkt pga reklamen, det er det sjelden jeg gjør (kanskje bortsett fra reklamer som navngir en konkurrent og hakker ned på dem fremfor å fremme seg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #11 Del Skrevet 6. juni 2011 Det som er mer irriterende er at de sier at hun dama SITTER på verandaen, men det er tydelig at hun STÅR! Hater reklamer med slike feil, og de er det mange av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 6. juni 2011 Det som er mer irriterende er at de sier at hun dama SITTER på verandaen, men det er tydelig at hun STÅR! Hater reklamer med slike feil, og de er det mange av DET har ikke jeg lagt merke til? Hm, enda en ting til å irritere seg over. De har tydeligvis prøvd å lage en morsom reklame om en typisk erke-norsk familie, men de har feila rått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 6. juni 2011 #13 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg haaaaaaaaaaaaaaaater den reklamen spessielt dama. Fy hun er irriterende. Hver gang jeg ser Tine yougurt tenker jeg på henne og blir kvalm. Kjøper den ikke lengere nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. juni 2011 #14 Del Skrevet 6. juni 2011 Er det bare meg som klikker på den reklamen om hverdagsliv og fam Tangen, måten hu holder yougurten på på slutten av reklamen? Sånn helt neders på begeret slik at etiketten skal syns. INGEN holder en yougurt slik! ÅÅÅH, Dette har jeg ikke lagt merke til. Jeg har lyst til å skyte han der gebrokne muskelmannen de driver å viser frem hele tiden.... Gjennom TV-skjermen med sprettert selvfølgelig. Hello everybody.. Hallo alle saaaammmen.....! Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 6. juni 2011 Har du IKKE sett det? La merke til det føste gang jeg så reklamen, man bare må se det fordi hun holder den på en utrolig teit måte. Hele dama virker hjernedød men skjønner jo at hun spiller en rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. juni 2011 #16 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg skal se godt etter neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2011 #17 Del Skrevet 6. juni 2011 Men i allverden. Slutter der å spise yoghurt bare fordi dere synes reklamen er irriterende? Er det rareste jeg har hørt. Slutter å spise TINE yoghurt ja! You betcha! Nå spiser jeg baaare Skyr. Mmmmhhh... Viktig å belønne god reklame, og like viktig å IKKE belønne fullstendig RÆVVA reklame. Syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #18 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg sliter mere med den pastillreklamen hvor det er en eller annen dude på slutten som roper riiicolllaaaa *hutre* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 6. juni 2011 #19 Del Skrevet 6. juni 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 6. juni 2011 #20 Del Skrevet 6. juni 2011 Kan man ikke bare switche kanal når reklamen kommer, så unngår dere å irritere dere over Tine-reklamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå