Gå til innhold

Jeg blir småkåt når jeg ser meg naken i speilet om morgenen. Hvorfor?


Gjest CK

Anbefalte innlegg

Jeg blir litt kåt når jeg ser meg selv (les: musklene mine) i speilet om morgenen etter jeg har dusjet. Jeg er heterofil (til de grader), men jeg forstår ikke helt hvorfor jeg blir kåt etter at jeg har sett på min egen kropp. Det høres kanskje litt rart ut, men jeg er seriøs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ha ha! Jeg blir stadig imponert av selvinnsikten til folk på KG.

Du er biseksuell. Nå kommer du vel selvfølgelig til å nekte for det. Lev videre i selvfornektelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Jeg blir stadig imponert av selvinnsikten til folk på KG.

Du er biseksuell. Nå kommer du vel selvfølgelig til å nekte for det. Lev videre i selvfornektelsen.

Det, eller så har hn alt for god selvtillit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Jeg blir stadig imponert av selvinnsikten til folk på KG.

Du er biseksuell. Nå kommer du vel selvfølgelig til å nekte for det. Lev videre i selvfornektelsen.

Men da hadde jeg jo tent på andre gutter.. Jeg blir kun kåt av jenter og min egen kropp.

Jeg googlet og fant denne siden, http://isitnormal.com/story/looking-at-myself-in-the-mirror-makes-me-horny-29339/ - det ser ut som han lurer på det samme.

Det at jeg blir kåt av min egen kropp kommer nok fordi kroppen liker hvordan jeg behandler den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror likevel du er biseksuell. Jeg er jente som bare likte å se på gutter i mange år. Så startet det med at jeg ble litt kåt av og se på brystene mine. Etter hvert ble jeg kåt av å se på andre jentekropper. Jeg tror ikke du kan bli kåt av å se på din egen kropp dersom du ikke potensielt tenner på guttekropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror likevel du er biseksuell. Jeg er jente som bare likte å se på gutter i mange år. Så startet det med at jeg ble litt kåt av og se på brystene mine. Etter hvert ble jeg kåt av å se på andre jentekropper. Jeg tror ikke du kan bli kåt av å se på din egen kropp dersom du ikke potensielt tenner på guttekropper.

Det tror ikke jeg. Jeg tror det er helt normalt at selv de av oss som er ganske så heterofile har et spesielt forhold til egen kropp. Personlig har jeg eksperimentert nok til å vite at jeg ikke finner gutter seksuelt interessante, og det er altså ikke fordi jeg har homofobi eller fordi jeg har vært fremmed for tanken at det kunne vært kjekt å være bifil. Og siden jeg alltid har hatt et spesielt forhold til egen kropp og likevel ikke ser noe seksuelt spennende i andre menn, tror jeg nok du tar feil når du tillegger dette at TS er latent bifil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Du er nok bare en liten narscisisst..

Kos deg med speilbildet og selvbildet ditt. Jeg blir også litt kåt av meg selv til tider. Spesielt når jeg kan se at de indre kjønnsleppene hovner opp og vises når jeg står normalt. Hadde lett pult meg selv! :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og siden jeg alltid har hatt et spesielt forhold til egen kropp og likevel ikke ser noe seksuelt spennende i andre menn, tror jeg nok du tar feil når du tillegger dette at TS er latent bifil.

Jeg skrev at jeg tror han er biseksuell. Bifili og biseksualitet er to forskjellige ting. Jeg er biseksuell og absolutt ikke bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt seriøs så synes jeg ikke det er så rart. Det er vel ganske enkelt å forbinde nakenhet med sex og dermed bli opphisset. Selv om det er ens egen nakenhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg skrev at jeg tror han er biseksuell. Bifili og biseksualitet er to forskjellige ting. Jeg er biseksuell og absolutt ikke bifil.

Fil meg her og fil meg der. Mange av disse filene er bare svada. Jeg tror personlig at bifile ikke finnes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fil meg her og fil meg der. Mange av disse filene er bare svada. Jeg tror personlig at bifile ikke finnes..

Hadde kanskje vært en idé å lese innholdet før du svarer? Det var biseksualitet som var temaet, ikke bifili.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at jeg tror han er biseksuell. Bifili og biseksualitet er to forskjellige ting. Jeg er biseksuell og absolutt ikke bifil.

Det er nok først og fremst blant lekfolk at dette er to forskjellige ting, men det spiller for så vidt ingen rolle, hvis du leser hva jeg skriver skulle det gå rimelig klart frem at jeg ikke er biseksuell idet jeg ikke har seksuell interesse av menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok bare en liten narscisisst..

Kos deg med speilbildet og selvbildet ditt. Jeg blir også litt kåt av meg selv til tider. Spesielt når jeg kan se at de indre kjønnsleppene hovner opp og vises når jeg står normalt. Hadde lett pult meg selv! :skratte:

hihi... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hadde kanskje vært en idé å lese innholdet før du svarer? Det var biseksualitet som var temaet, ikke bifili.

Jeg har lest innholdet. Kanskje det er du som heller bør lese det. Og nei, han er nok ikke biseksuell etter det jeg har lest i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er nok først og fremst blant lekfolk at dette er to forskjellige ting, men det spiller for så vidt ingen rolle, hvis du leser hva jeg skriver skulle det gå rimelig klart frem at jeg ikke er biseksuell idet jeg ikke har seksuell interesse av menn.

Ok, så det forekommer ikke blant "vanlige folk". :fnise:

Jeg må bare le, fordi du ikke tåler en korreksjon, og absolutt må ha rett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, så det forekommer ikke blant "vanlige folk". :fnise:

Jeg må bare le, fordi du ikke tåler en korreksjon, og absolutt må ha rett.

Hvis du skal korrigere noen bør du kanskje forsikre deg om at du har greie på det du skriver om. ;) Det er en god regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du skal korrigere noen bør du kanskje forsikre deg om at du har greie på det du skriver om. ;) Det er en god regel.

He he. Når du i tillegg er cuckold er det vel enda større sjanse for at du er biseksuell... ;)

Du trenger ikke ta det så alvorlig og gå i vill forsvarsmodus nå. Jeg bare erter deg, fordi du virket litt vel skråsikker på at ts ikke kan være en smule biseksuell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir selv kåt av å se meg i speilet, og onanere foran speilet tenner meg ennå mer.

Jeg er jente, men har aldri tent på en annen jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Når du i tillegg er cuckold er det vel enda større sjanse for at du er biseksuell... ;)

Du trenger ikke ta det så alvorlig og gå i vill forsvarsmodus nå. Jeg bare erter deg, fordi du virket litt vel skråsikker på at ts ikke kan være en smule biseksuell.

Her har du nok noe å lære om cuckoldry. Det er nok ikke slik at dette handler om å tenne på andre menn, hadde jeg gjort det ville jeg bare kunne hatt trekanter med andre menn (som f.eks våre kjære Mike Waters) og det ville i tilfelle hverken vært noe ydmykende ved det eller naturlig å kalle seg cuckold. Så her er det nok visse sider ved cuckold-fetisjen du ikke helt har forstått.

Jeg brukte en bisetning til å påpeke at din "korreksjon" i forhold til min ordbruk når jeg brukte ordet bifil baserer seg på en folkelig distinksjon snarere enn på at jeg brukte ordet feil, og så synes du altså det var feil av meg at jeg ikke bare lot meg "korrigere", deg om det. Jeg har ikke sagt at TS ikke kan være biseksuell, jeg kjenner ham jo ikke, det jeg har sagt er bare at din konklusjon var litt forhastet og at han på ingen måte trenger å være det. Fordi jeg kjenner meg igjen i det han beskriver og har eksperimentert nok til å vite at jeg ikke har mye bifilitet/biseksualitet i meg. Så dette har neppe så mye å gjøre med latent biseksualitet. (Men at biseksuelle også kan være narsissister ser jeg ikke bort fra, så det er jo heller ikke noe i veien for at TS kan være biseksuell. Det er bare ingen grunn til å trekke noen konklusjon på bakgrunn av hans narsissisme, dette at han har et spesielt forhold til sin egen kropp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...