Gå til innhold

Trenger DIN hjelp, vet nemlig ikke hva jeg skal gjøre!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har nå vært ekstremt frustrert i lengre tid. Det hele begynte med at mannen min og jeg hadde tenkt til å komme i kontakt med en jente, slik at jeg kunne ha jentesex med henne. Han har dermed sittet hver kveld foran pc og chattet for meg, slik at han kunne finne en jente til meg som jeg kunne prøve dette med. Problemet mitt er det at da jeg forleden dag sa at jeg ikke ville snakke i tlf. med evt. jente, tørnet det helt for ham. Han mente at det bare var han som stod på for å få dette til og at jeg egentlig ikke var interessert. Akkurat det at han har vært mere aktiv til å finne noen til meg enn meg selv stemmer. Men jeg tror mye av årsaken til dette, er at jeg ikke er helt sikker om dette er fordi jeg vil det eller ikke.

Jeg har jo alltid hatt denne fantasien siden jeg var 15 år, men er litt usikker om det er fantasien som gjør meg pirret og ikke realiteten. Etter hans raseriutbrudd og to krangler, er han nå ikke på særlig på talefot med meg. Han er nemlig veldig skuffet over at jeg er i tvil, siden jeg tidligere har gitt ham inntrykk av at jeg kunne tenke meg å prøve dette. Det var jo hele grunnen til at jeg ga ham opdrag å finne noen for meg.

Er bare så fortvilet over hele situasjonen. Dette er mye min egen feil. Men hva nå? Det virker som hele verden har rast sammen for ham. Til meg har han sakt at han ikke gidder å bruke noe mer tid og energi til å tenke på dette, fordi han mener at jeg må finne ut om jeg vil dette eller ikke. Men mitt problem er jo om jeg egentlig blir like pirret av realiten, og er det noe jeg burde prøve for å finne ut. Og hva skal jeg gjøre for å få han til å kommunisere med meg igejn.

Dette var et langt innlegg. Men jeg m åtte bare få det ut. Hvis det er noen som har noen gode råd, hadde jeg satt stor pris på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jeg skjønner at han ble skuffet, men var det nødvendig å bli så sint da- dette er en følsom sak og jeg tror du har satt fingeren på deg selv- du er ikke sikker- og derfor vil du ikke- det er et stort steg mellom fantasi og virkelighet og det ble du klar over nå som denne fantasien din kunne bli sann!

du virker usikker og vær ærlig mot deg selv!

jeg har masse forskjellige drømmer bla om trekant og jentesex, men det er i fantasien og det er sånn jeg foretrekker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er ikke klar for det... Hvis det blir en kkilde til konflikt NÅ kan det virkelig skape problemer etterpå...

Det er ingen skam å snu, og det må din mann respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det høres ut som det er nok for deg å ha dette som en pirrende fantasi. Skal du flytte grenser seksuelt, må du være sikker - og ikke minst må du gjøre det for din egen del!! Det synes rett og slett som om mannen din har hengt seg opp i fantasien eller muligheten for å se deg med en annen jente. Det er i så fall hans sak/problem/fantasi - kall det hva du vil. Uansett syns jeg han er lite forståelsesfull. Fortell ham hvor mye tillit og trygghet betyr for seksuallivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bevares! Dette var bare for dumt!

Digger dere å lage deres egne problemer her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen!

Har ikke vært inne på en god stund. Ettersom det er en stund siden vi kranglet, har også ting i mellomtiden heldigvis ordnet seg. Takk og pris for det! Vi er igjen på talefot og har funnet ut at det hele må være opp til meg, slik at jeg slippe å føle meg presset. Det hele dreier seg jo om, at det må være noe jeg har lyst til å prøve. Det er jo tross alt meg og ikke han som vil teste ut noe.

Dette ble mye surr, men ville hvertfall bare fortelle at vi er kommet til enighet og takke dere for alle svarene.

Takk for at dere tok dere tid til å svare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...