Gå til innhold

Nicklas eller Lucas


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes det er finest av Lucas og Nicklas?

Vet at det er sikkert mange som ikke ville kalle barnet for Lucas fordi det er blitt på populært,men visst dere ser bort fra det..Hva synes dere er finest da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns Nicklas er et veldig søtt navn. Kjenner bare snille gutter som heter det, positive assosiasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at navnet Lucas er finere i Storbritannia/America, fordi jeg syns det høres litt rart ut med norsk vri. Derfor syns jeg at Nicklas er et finere navn på en norsk unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niklas, UTEN c. Hva skal du med den c'en inni der? Man uttaler det jo ikke noe annerledes med eller uten? Ser jo også ganske dumt ut skriftlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Nicklas er et veldig søtt navn. Kjenner bare snille gutter som heter det, positive assosiasjoner.

Da har ikke du sett på Paradise hotel hehe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas, isåfall. Går ut ifra at han er norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Lukas (med k), men i utgangspunktet ingen av de, ettersom de er så populære. ;) Men det er jo en smakssak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes begge navnene er fine. Da jeg åpnet tråden var jeg forøvrig overbevist om at jeg kom til å få se "ingen av dem" og "hvorfor c?!?!!", og det holdt stikk, gitt. :fnise:

Paradise-folkene kommer til å være glemt i 99,99% av barnets liv, så det trenger du ikke tenke på. Man kan aldri garantere seg mot at det dukker opp en eller annen reality-fjoms med det samme navnet du velger. Du kan jo evt. gi ham to navn så han kan velge det ene selv. Men da får du garantert spørsmål fra folkene som ikke kan begripe hvorfor noen må ha to navn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niklas eller Nikolas :) Ville velge Lucas selv til barnet mitt, men nå har jeg tre venninner som har en sønn som heter Lucas Andre og en venninne som har en sønn som heter Lucas Leander, så det er uaktuelt.

Og er enig med AB over her, Paradise er glemt om kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pysepusen

Niklas! Synes det er kjempefint! Lucas er også fint, men jeg synes Niklas er mye finere :nigo:

Og jeg har ikke sett Paradice Hotel så jeg har ingen andre assosiasjoner enn en jeg kjenner som heter Niklas og er kjempekoselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucas er finest av de to nevnte. Men jeg ville i så fall gått for Lukas med k, og ikke c. Nicklas høres fryktelig svensk ut i mine ører.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns begge navnene er fine men liker nok nicklas best i og med at det ikke er et så populært navn som lucas er for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...