Gå til innhold

Slikket meg første gang, og det var siste gangen også ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du vet at du var ren og pen nedentil, så var du det. Ikke noe å bekymre seg over.

Årsaken til at han kom fort opp igjen, var mest sannsynlig at han fikk lite respons fra deg. Det er jo endel damer som ikke liker å bli slikket, og da er det bare tøys å holde på med det.

Du bekymrer deg alt for mye, senk skuldrene og ta det helt med ro, dette årner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er jo veldig lett for at det blir lukt og "skittent" nedentil selv om det ikke er lenge siden man har vasket seg..

Jeg bruker alltid å ha slike intimservietter i vesken, slik at jeg kan kjapt vakse meg om jeg føler for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Hei :)

Leste at det var første gang du hadde opplevd at en gutt hadde slikket deg nedentil.. og du ble litt bekymret/ redd/ flau, når han kom så fort opp igjen.. men det jeg tenkte på da var det at.. Har han slikket en jente før??? kanskje det var første gangen han turte og slikke en jente??? kanskje han bare ville prøve men så fant han ut at nei dette var rart eller at han ikke likte det?? for jeg tror ikke det hadde noe med deg og gjøre egentlig.. og skulle det vært noe med deg så må det vel bare være at du ikke var barbert ?

Så leste jeg at du har lett for og gråte når du snakker om følelser og intime ting når du rett og slett må åpne deg for andre.. men prøv og bit i det sure eple og spør han rett ut når dere er helt alene... spør han hvorfor han ikke slikket deg så lenge den gangen dere hadde sex.. det er ikke farlig og spør det verste som kan skje er at han sier han ikke vil snakke om det.. Jeg tror neppe han ler av deg for at du spør om det :) stå på og bit i det sure eplet :)

det ordner seg for snille jenter skal du se ;):klemmer::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Sikkert bare et lite ostestykke under klitoralhetten. Spør ham, da vel?

Hvis han ikke hadde særlig erfaring med denslags gourmetkos, kan det være det hele ble litt for mektig for ham. At virkeligheten ikke samstemte med fantasien. Kanskje han lepjet i seg noen dråper, og så vokste det i kjeften hans?

Trenger altså ikke være noe i veien med hygienen din, men at han ble litt overveldet.

Selv har jeg blitt overveldet av gammelt piss, osteklumper, mensen og gjærede dasspapirrester, men har ennå ikke mistet motet. Det går som oftest bra. Bare sørg for å lufte litt, før han stuper nedi der.

Så jævla bra sagt haha xD fy faen... ååååh sorry ass, er så sykt overtrøtt haha xD åååh herregud xD kan ikke stoppe og le xD *latterkikk* ja kremt haha xD ..... hilsen Jente 18 ;) ;) Grrrrr xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...