Gå til innhold

Joggevogn i tillegg til vanlig vogn?


Ripsy

Anbefalte innlegg

Jeg har nå brukt en del tid på å titte på nettet og lese om joggevogner. Jeg er veldig i tvil og ønsker derfor erfaringer.

Burde jeg investere i to vogner? Én som er super til jogging (for både meg og min mann) og en som kan brukes på småturer, byturer, handling osv? Eller finnes det en vogn dere kan anbefale som er bra til jogging, men som også fungerer greit når man skal ut å handle litt?

Jeg kjenner jeg heller litt mot å kjøpe to, men det blir jo dyrt. Men vi kan jo være på utkikk på finn. Eller er det kanskje dumt å kjøpte brukte joggevogner? Tenker at disse kanskje slites mye hvis de har blitt brukt litt.

Alle tips ifht joggevogner tas imot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå brukt en del tid på å titte på nettet og lese om joggevogner. Jeg er veldig i tvil og ønsker derfor erfaringer.

Burde jeg investere i to vogner? Én som er super til jogging (for både meg og min mann) og en som kan brukes på småturer, byturer, handling osv? Eller finnes det en vogn dere kan anbefale som er bra til jogging, men som også fungerer greit når man skal ut å handle litt?

Jeg kjenner jeg heller litt mot å kjøpe to, men det blir jo dyrt. Men vi kan jo være på utkikk på finn. Eller er det kanskje dumt å kjøpte brukte joggevogner? Tenker at disse kanskje slites mye hvis de har blitt brukt litt.

Alle tips ifht joggevogner tas imot med takk :)

Jeg hadde Tfk joggster twist å har ikke følt at jeg har trengt enda en vogn.

Denne vognen har egentlig alt jeg trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Tfk joggster twist å har ikke følt at jeg har trengt enda en vogn.

Denne vognen har egentlig alt jeg trenger :)

Ja, jeg har sett på tfk joggster, men trodde twist modellen hadde for små hjul til å få en god joggeopplevelse. Hvor ofte og hvor langt jogger du? Og på hva slags underlag?

Takk for svar forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain buggy urban jungel :) vi har kun denne, og bruker den til ALT! :)

Endret av Redbull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett på tfk joggster, men trodde twist modellen hadde for små hjul til å få en god joggeopplevelse. Hvor ofte og hvor langt jogger du? Og på hva slags underlag?

Takk for svar forresten :)

Hadde den vært dårlig til å jogge med så hadde den vel neppe blitt så populær?

De som har kjøpt denne vognen og er fornøyd med den har jo tydligvis fått en god joggeopplevelse med denne,ellers hadde de neppe anbefalt den videre da dette faktisk er en joggevogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...