Gå til innhold

tidlig ul


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det noen som velger tidlig ul for å sjekke nakkefold osv for ev downs? Jeg vurderer det, men er fortsatt veldig usikker. Jeg er jo ikke i risikogruppen sånn sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Jeg var på tidlig privat UL i uke 12, og det ble oppdaget en MA som jeg ikke hadde merket noe som helst til selv (hadde fortsatt alle graviditetssymptomer osv).

Jeg kommer derfor også til å gå på tidlig UL i neste svangerskap, orker ikke tanken på å risikere å tro at jeg er gravid helt frem til uke 18-20, for så å finne ut om en eventuell MA da (noe jeg faktisk vet om at folk har opplevd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på tidlig UL for nyskjerrigheten sin skyld. Var ikke redde for noen spesielle sykdommer/skader, men klarte rett og slett ikke vente med å se den lille.

Et ekstra pluss var jo å få vite at alt stod bra til med barnet, hun vokste som hun skulle, var frisk :)

Klarte å slappe mer av etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer derfor også til å gå på tidlig UL i neste svangerskap, orker ikke tanken på å risikere å tro at jeg er gravid helt frem til uke 18-20, for så å finne ut om en eventuell MA da (noe jeg faktisk vet om at folk har opplevd)

Ja, tro meg, det er IKKE noe hyggelig........Been there, done that! :tristbla:

Skjønner godt de som ønsker tidlig ul! Jeg synes faktisk at det burde være slik at alle fikk tilbud om det. Synes det er for lenge å vente til uke 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig ul for å sjekke nakkefold osv. Dette fordi jeg fyller 38 før termin. Veldig greit å få sjekket. Fikk også studere nurket på skjermen nærmere 1 time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...