Gå til innhold

"Du er så deilig å ha sex med."


Mheihei

Anbefalte innlegg

Deler gjerne jeg! :lur:

Tror det viktigste er at du viser du liker det. Masse blikkontakt og små lure smil er ikke dumt :) Det verste du kan gjøre er vel å få det til å virke som at det er en "plikt" å suge, og at eneste grunnen til at du gjør det er fordi du må.

Ellers er det vel bare å utforske! Se på mannen mens du holder på, du merker veldig fort når noe funker, de fleste vil gjerne be deg fortsette, de litt mer sjenerte vil bare begynne å puste tyngre eller får smårykninger i kroppen :fnise: bruk tungen mye, gjerne på strengen og over hodet, stort sett greit å bruke en hånd og runke med den i samme takt. De fleste menn jeg har vært borti liker også at jeg "tar litt i", fått beskjed om at det er veldig bra jeg ikke er forsiktig, penis tåler vist en del :lur:

Har også fått høre at jeg fint kan suge det hardeste og "tighteste" jeg klarer. Må alltid spørre "gjør ikke det veldig vondt da?". Men er visst bare enda deiligere, så ligger nok i det su sier ang at den tåler en god del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også fått høre at jeg fint kan suge det hardeste og "tighteste" jeg klarer. Må alltid spørre "gjør ikke det veldig vondt da?". Men er visst bare enda deiligere, så ligger nok i det su sier ang at den tåler en god del ;)

Han jeg holder på med nå har bedt meg holde rundt den og knipe så hardt som jeg kan! :lur: Følte meg litt slem der jeg knep alt jeg hadde, men fikk bare høre "hardere"... noen tåler vel mer enn andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaftet på pikken har ikke så mye nerver og tåler godt, og for de fleste, trenger hard stimulans.

Det er området akkurat på og under kanten på penishodet som er tettpakket med nerver og kjenner forsiktigere behandling.

Desverre akkurat der tenner 'napper' om man ikke er nennsom. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Satan, du e go t å sug! :D"

På sms etterpå ;)

Også tar jeg det som et kompliment når elskeren gjerne vil bli sugd til det nesten går for ham hver gang vi treffes... (et tegn på at jeg ikke "suger" i det jeg gjør ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...