AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #61 Skrevet 2. juni 2011 Hva er galt med å drikke kaffe rundt barna?? Er de redde for at en av ungene skal grabbe tak i koppen og bælme nedpå? Ja, det var sikkert DET de var redde for Betty. At ungen skulle stjele kaffen.
Harlekin Skrevet 2. juni 2011 #62 Skrevet 2. juni 2011 Og hvor skal hun da sette den i fra seg? på benken i garderoben ? det må jo hun i såfall om hun skal kunne ta i mot barnet som kommer. Og hvor mange barn kan ikke da komme borti denne etterpå?! I mitt barns barnehage er det hyller i gangen. Finnes det ikke egnede steder å sette fra seg koppen, tar man den selvsagt ikke med seg. Så enkelt er det.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 2. juni 2011 #63 Skrevet 2. juni 2011 Ja, det var sikkert DET de var redde for Betty. At ungen skulle stjele kaffen. Dust. Kaffe er ikke bra for barn. uansett om de skulle finne påå å drikke det eller kolve den.
Kråkesaks Skrevet 2. juni 2011 #64 Skrevet 2. juni 2011 Tråden er ryddet for avsporing. Jeg minner også om at det ikke er tillatt å bruke sms-språk og dialekt i forumet. Kråkesaks, moderator.
Porcelain Skrevet 2. juni 2011 #65 Skrevet 2. juni 2011 Der jeg jobber er det ikke alltid høye hyller i umiddelbar nærhet. En vannflaske med drikketut kan man kaste fra seg om det skulle trenges, en kaffekopp med varmt innhold blir straks verre. Dette minner meg forøvrig på, jeg drikker altfor lite vann i løpet av dagen når jeg jobber på den ene avdelinga. Det må jeg gjøre noe med Nei, da blir det litt mer problematisk. Men jeg må si at det er sjelden det skjer noe med barna som gjør at man trenger å være der i løpet av et millisekund. Og vann er viktig ja! Merker stor forskjell på de dagene jeg har fått i meg nok vann i forhold til de dagene jeg ikke har det.
fruBeist Skrevet 2. juni 2011 #66 Skrevet 2. juni 2011 Nei, da blir det litt mer problematisk. Men jeg må si at det er sjelden det skjer noe med barna som gjør at man trenger å være der i løpet av et millisekund. Og vann er viktig ja! Merker stor forskjell på de dagene jeg har fått i meg nok vann i forhold til de dagene jeg ikke har det. Jeg jobber på småbarnsavdeling, plutselig kan en av 2-åringene stå og klatre litt for høyt opp i stolen, da er det greit å ikke stå med kaffekoppen i hånda. For eksempel. De større ungene er vel litt flinkere til å se seg for, og er samtidig stødigere på beina.
Gjest streng mamma Skrevet 2. juni 2011 #67 Skrevet 2. juni 2011 For en tåpelig diskusjon. Sitte her på KG å slenge dritt om barnehageansatte som om de ikke skulle vær menneskelige. Er det NOE dere ER fornøyde med ang barnehage ansatte? Jeg er kjempefornøyd med de ansatte i "vår" barnehage, der de ansatte er aktivt på jobb og ikke drikker kaffe mens de jobber. Jeg har heller aldri sett dem ta private telefonsamtaler i arbeidstiden. Begge deler er i motsetning til andre barnehager jeg har sett. Jeg tror det dreier seg om at de i "vår" barnehage tar jobben sin veldig seriøst, og barnehagen er topp - i motsetning til et par andre barnehagene jeg har hatt kontakt med, hvor de ansatte gjerne satt og slappet av med kaffen sin mens ungene lekte, eller stod og skravlet i mobilen med en hånd mens de løftet opp småbarn som hadde slått seg, med den andre. 1
Gjest Far37 Skrevet 6. juni 2011 #68 Skrevet 6. juni 2011 Det får da være grenser. Skal man gå rundt å bekymre seg for slike ting, får man heller ta barna ut av barnehagen å passe dem sjæl! AMEN!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå