Gå til innhold

fødselstegn?


Ms.Blaise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde mye energi den dagen det startet, vasket rundt badet, ryddet og styrte mye. Kanskje var det instinktiv redebygging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde menssmerter og blødde litt, men det var nok fordi jeg ble strippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en besynderlig lyst til å legge meg for å sove i sengen på ettermiddagen, noe jeg også gjorde og til natten så kom Knøttet! Jeg hadde ikke sovet i sengen noen dager siden jeg ble gravid annet enn den dagen. :klo:

Ellers var alt likt. fødte 1 uke på overtid med mild svangerskapsforgiftning så jeg føler skikkelig med deg! Man er så lei så lei på slutten, men det er vel kanskje bra for da er man ekstra motivert for å få ut babyen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Var generelt uvel dagen før, ubehag i underlivet og sliten. Om natta startet riene og babyen var ute på morgenkvisten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dagene før var jeg nærmest i transe - var så trøtt og sliten. Øynene var superhovne. Men akkurat dagen før fødsel da fikk jeg superenergi og stod og skuret vasken kl 2 på natta. Fikk ikke sove. Vannet gikk ca kl 10 morgenen etterpå.

Med førstemann hadde jeg også sovet dårlig natten før, og husker jeg følte en sterk trang til å sove på sofaen i 20-21 tiden på kvelden. Kl 22 våknet jeg av at riene startet.

Endret av SummerJoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste at "dagen" nærmet seg da jeg begynte å ha mere blodig utflod (dvs "korken") dagene før... Kjente at jeg hadde mer energi, holdt på å vaske/rydde inn i huset så ofte jeg kunne og lagde mat som skulle fryses... følte altså kjempe TUNGT og klarte ikke å gå veldig mye før jeg ble sliten (fødte 1 uke overtid)...

men ellers følte jeg ikke noe som var på gang før riene startet kl.0100 på natta, frøken fødte kl.0030 dagen etter,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Hadde ingen spesielle tegn bortsett fra at jeg fikk massevis av maserier hver gang jeg og samboer hadde sex (jeg var derfor ekstra ivrig, for håpte jo at maseriene skulle bli til ekte rier). Den dagen minsten ble født så våknet jeg uten tegn til noe som helst. Samboer spurte om vi ikke skulle ha sex, noe jeg sa ja til. Etterpå fikk jeg "maserier", men disse gikk ikke over og det ble fødsel på meg :) Minsten ble født 5 timer etter vi hadde sex :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dårlig i magen noen dager før, men forbandt det ikke med fødsel selv siden jeg fødte 3 uker før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket ingenting før første rie. Den var ganske svak og det kom litt blodslim. Trodde ikke det var noe på gang til å begynne med, men sannelig, 7 timer etter den første svake rien var jeg mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ingen spesielle tegn bortsett fra at jeg fikk massevis av maserier hver gang jeg og samboer hadde sex (jeg var derfor ekstra ivrig, for håpte jo at maseriene skulle bli til ekte rier). Den dagen minsten ble født så våknet jeg uten tegn til noe som helst. Samboer spurte om vi ikke skulle ha sex, noe jeg sa ja til. Etterpå fikk jeg "maserier", men disse gikk ikke over og det ble fødsel på meg :) Minsten ble født 5 timer etter vi hadde sex :fnise:

hvordan kan du ha sex når du har så stor mage da?? ekke det vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes andre stillinger enn misjonærstillingen vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emo Fisk

Hadde hatt mye kynnere i ukene, og veldig mye slimete utflod de siste danege. Tror også at slimproppen gikk noen dager før (det var liksom ikke sånn som folk sier, med en kompakt propp. Var usikker).

Vannet begynte å sildre litt når vi gikk på tur, så det var jo sikreste tegnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde hatt mye kynnere i ukene, og veldig mye slimete utflod de siste danege. Tror også at slimproppen gikk noen dager før (det var liksom ikke sånn som folk sier, med en kompakt propp. Var usikker).

Hva slags slim var det? Har plutselig fått mye slimete utflod (beklager detaljer :sjenert:), men vet ikke om jeg skal ta det som noe tegn... Det er absolutt ingen "propp", for det er ganske tyntflytende. Ikke noe blod heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags slim var det? Har plutselig fått mye slimete utflod (beklager detaljer :sjenert:), men vet ikke om jeg skal ta det som noe tegn... Det er absolutt ingen "propp", for det er ganske tyntflytende. Ikke noe blod heller.

Slimproppen er tykt seigt slim, noe alla tykt snørr :P Kommer i forskjellige farger (gult, grønt, gjennomsiktig, litt blodig, osv).

Her begynte slimproppen å gå i uke 35, slima daglig, hadde masse maserier og mye vondt. Men dagen før fødselen hadde jeg ikke noe vondt, så følte at jeg aldri skulle bli ferdig., minns jeg var løs i magen dagen før da.

Dog startet riene halv 6 om morgenen, og 11.20 dagen etter var han endelig ute.

Så det er mye forskjellige tegn tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emo Fisk

Hva slags slim var det? Har plutselig fått mye slimete utflod (beklager detaljer :sjenert:), men vet ikke om jeg skal ta det som noe tegn... Det er absolutt ingen "propp", for det er ganske tyntflytende. Ikke noe blod heller.

Det var bare mye slim, liksom... Hver eneste gang jeg var på do var det masse, ganske tynnflytende, men tydelig slim. Slimproppen var mer som Wahai skriver, altså tjukkere som snørr. Kom ikke som ett stort stkke, men flere mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39+5 idag, og hadde lovet meg selv å ikke se sånn etter disse tegnene denne gangen, men det var visst lettere sagt enn gjort.. :gjeiper:

Har vært løs i magen de tre siste dagene, slimproppen gikk igår (denne gangen var den ikke "blandet ut", men kom ut i en lang remse), og jeg har hatt vondt i magen og kynnere de siste dagene. Veeeldig klar for å få det overstått nå merker jeg.

Lykke til dere andre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...