Gå til innhold

Knadder katten deres?


FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Min guttepus elsker å knadde på et pelspledd jeg har! Han kan stå i et kvarter helt konsentrert og bare knadde hele tiden! Han legger seg ikke ned etterpå eller noe..

Hvorfor gjør han det? Er han feilkobla her og?

Hehe lille søte tullepusen min!

Endret av FrøkenJosefine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke helt sikker på om jeg vet hva knadde/knappe betyr, men kanskje vi tenker på det samme: Min pus pleier å "patte" på pledd, gensere o.l. når jeg koser med henne. Det er som om hun kosepatter, sånn som kattunger gjør på moren for å få melk. Min teori er at hun gjør det fordi hun var tatt så tidlig fra moren sin (moren døde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Katt med OCD, søte. Du vet hva de sier om katter? At de egentlig er hunder med Asperger. Altså, katter har endel tvangshandlinger, overhodet ikke unormalt ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tror kanskje det er et ord jeg har funnet på.. Mener knadde, skrev bare feil!

Han står og tråkker med forpotene opp og ned, som han på en måte trykker teppet ned med forlabbene!

Ser ut som han står og knar en deig på en måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knappe/Knadde er vel at de melker, som de gjør når de er kattunger. Presser ut melken på en måte.

Endret av Personlig12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg skjønner hva knadde betyr.. Men det er kun fordi katten min gjør noe merkelig med tepper.

Du mener at katten på en måte "masserer" teppet med klørne, sant? Katten min elsker det! Det er så rart, det må gjøre det med ALT mulig. Hvis jeg ligger og ser på TV så gjør den det på meg også, og det gjør noenganger veldig vondt hvis jeg har på meg tynne klær.. Tror ikke hun skjønner at det gjør vondt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knadde som i å massere? (Trykke potene sine..?)

slik gjorde min forrige pus også, helt i transe sto hun ok knadde

teppet vårt, hver kveld. Moren hennes døde da hun var kun fire uker gammel, slik at vi måtte fostre henne opp, derfor hadde hun ikke lagt fra seg "melkeknaingen" sin naturlig og fortsatte med det hele livet.

Lurer på om min nåværende pus vil begynne med det, da hun også hadde mistet moren sin i sin fjerde uke da vi fikk henne for å fostre henne opp, hun gjør det ikke nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Min guttepus elsker å knadde på et pelspledd jeg har! Han kan stå i et kvarter helt konsentrert og bare knadde hele tiden! Han legger seg ikke ned etterpå eller noe..

Hvorfor gjør han det? Er han feilkobla her og?

Hehe lille søte tullepusen min!

Er det når den kroer klørne og står og tråkker og tråkker? Trodde det var ganske normalt at katter gjorde det. Tror kattunger gjør det når de dier, så de gjør det sikkert når de koser seg. Tipper den maler i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg hva du mener, hadde aldri hørt uttrykket før bare. Pusen min gjør dette på et saueskinn jeg har på sofaen. Ikke så lenge om gangen, og når hun er ferdig kommer hun alltid og legger seg på fanget mitt. Tror dette er veldig vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som ca 30 sek ut i denne filmen?

http://www.noob.us/humor/cat-wake-up/

Sånn gjør pusen min hele tiden. :P

Hahahaha så søt den filmen var!

Ja. han står sånn og trår og trår!

Har bare ikke sett noen katter gjøre det før, iallefall ikke i så stor grad han gjør!

Kan godt hende det er veldig vanlig, men ser ikke ut som han koser seg, mere som har er på et mission! Som hvis han ikke får knadda teppet nok, så dør hele verdens q-tipser!

Kan fort gå et kvarter, og hvis jeg flytter han må han bare begynne på nytt..hehe søte OCD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min bare knar med klærne, mens katten til mamma suger og liksom masserer med labbene rundt.. Hun har fått et eget kosedyr til å gjøre det med, og det er helt vått når hun er ferdig :catmilk::rodmer:

Mammaen hennes brydde seg ikke om henne, så hun ble fostret opp av mennesker.... Kanskje det har noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Hahahaha så søt den filmen var!

Ja. han står sånn og trår og trår!

Har bare ikke sett noen katter gjøre det før, iallefall ikke i så stor grad han gjør!

Kan godt hende det er veldig vanlig, men ser ikke ut som han koser seg, mere som har er på et mission! Som hvis han ikke får knadda teppet nok, så dør hele verdens q-tipser!

Kan fort gå et kvarter, og hvis jeg flytter han må han bare begynne på nytt..hehe søte OCD!

Den forrige katten jeg så gjøre det, tråkka, malte og sikla i tillegg om den ble klappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjør det ofte og hun var hos moren til hun var 12 uker. Jeg trodde det var vanlig katteatferd jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe ja han sikler også, når han ligger i senga mi så hører jeg han sikler når han sover!

Og hvis jeg har sovet for lenge til hans likende så står han og mjauer "maa maaaa maaa maaaaaa"...hehe høres nesten ut som han sier mamma! :P

Ja han ble alene veldig tidlig, tror moren hans ble overkjørt når venninna mi fikk den..(henne jeg har adoptert han fra) Da var han ikke gamle kroppen! Så han er litt merkelig sånn generellt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha elsket de videoene!

Det værste var at tullepusen reagerte på lyden og begynte klatra på brystkassa mi samtidig! :P:catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Katten min gjør det på lammeskinnet vi har. Men han ble ikke tatt fra moren sin før han var 12 uker gammel. Er nok bare kooos : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ååå! Simon's cat er så fantastisk! Alle katteiere bare MÅ elske det! Her er en til:

hehehe. For noen herlige vesener. De videoene viser jo bare sååå typisk katters oppførsel. De er fødte egoister og livsnytere altså. Skal alltid være sentrum for all oppmerksomhet, hvis ikke er de eksperter på å være irriterende når de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...