Gå til innhold

Samboren min fikk 167 utøsninger på en kveld


Gjest gjesr

Anbefalte innlegg

Gjest gjesr

Hei.

Samboren min fikk 167 utløsninger i løpet av en kveld-natt. Vi ville prøve hvor mange som var mulig å få til. Brukte tunge, munn, vibrator, kuk og masse por. Hun er en flink fitte ronker, så det gjorde nok sitt til at antallet ble så bra. Noen som har prøvd det samme? Hvor mange orgasmer ble det ? Synes bare at det er artig å hære om andre har prøvd det samme. Hun pleier ellers aldri å få under 20 til 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

det høres veldig ut som 3/4 av orgamsene var fake altså..........

tror man må være verdensmester om man skal klare det der??

:klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesr

det høres veldig ut som 3/4 av orgamsene var fake altså..........

tror man må være verdensmester om man skal klare det der??

:klo:

Nei,ingen var fake. Vet noen om det finnes noen uoff verdensrekord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mulig. Jeg leste for mange år siden at ei dame klarte å få ca 60 orgasmer på en time. Ikke fatter jeg hvordan hun klarte det, mens andre folk overvåket verdensrekordforsøket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesr

det høres veldig ut som 3/4 av orgamsene var fake altså..........

tror man må være verdensmester om man skal klare det der??

:klo:

Nei,ingen var fake. Vet noen om det finnes noen uoff verdensrekord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Det er neppe en verdensrekord iallefall, da det finnes kvinner som har Permanent Sexual Arousal Syndrome, som gjør at de får orgasmer flere hundre ganger daglig. Jeg synes det høres ufattelig slitsomt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Samboren min fikk 167 utløsninger i løpet av en kveld-natt. Vi ville prøve hvor mange som var mulig å få til. Brukte tunge, munn, vibrator, kuk og masse por. Hun er en flink fitte ronker, så det gjorde nok sitt til at antallet ble så bra. Noen som har prøvd det samme? Hvor mange orgasmer ble det ? Synes bare at det er artig å hære om andre har prøvd det samme. Hun pleier ellers aldri å få under 20 til 30.

Hvordan foregår opptellingen av alle disse orgasmene? Sitter du med penn og papir?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neppe en verdensrekord iallefall, da det finnes kvinner som har Permanent Sexual Arousal Syndrome, som gjør at de får orgasmer flere hundre ganger daglig. Jeg synes det høres ufattelig slitsomt ut.

Så en dokumentar om noe slikt. Hun ene damen fikk orgasme bare hun rørte ved vaskemaskinen, som sto på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet ut hvor mange orgasmer jeg kan få på en kveld, men 167 høres ikke uoverkommelig ut. Jeg er en djevel på å komme flere ganger etter hverandre når jeg først har kommet "igang" og tar lett 30-40 på en kosestund alene.

Og nei, jeg faker ikke. Hvorfor skulle jeg fake alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så tror jeg ikke noe på det, og for det andre så hadde jeg aldri giddet. De siste 160 må jo være et ork.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke testet ut hvor mange orgasmer jeg kan få på en kveld, men 167 høres ikke uoverkommelig ut. Jeg er en djevel på å komme flere ganger etter hverandre når jeg først har kommet "igang" og tar lett 30-40 på en kosestund alene.

Og nei, jeg faker ikke. Hvorfor skulle jeg fake alene?

Samme her :) Syns ikke det er pes å komme i det heletatt og kommer lett fort etter hverandre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet ut hvor mange orgasmer jeg kan få på en kveld, men 167 høres ikke uoverkommelig ut. Jeg er en djevel på å komme flere ganger etter hverandre når jeg først har kommet "igang" og tar lett 30-40 på en kosestund alene.

Og nei, jeg faker ikke. Hvorfor skulle jeg fake alene?

ah! da er du heldig! Skulle gjerne klart det samme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan foregår opptellingen av alle disse orgasmene? Sitter du med penn og papir?

Man må ha et skikkelig tellekorps om en skal i Gunnars Rekordbok.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesr

Hvordan foregår opptellingen av alle disse orgasmene? Sitter du med penn og papir?

Nei, vi bruker en spesial mic. Den kan stilles inn på ønsket frekvens og DB. Hver gang orgasmen kommer, registrerer mikrofonen lyden, og sender et elektronisk signal til et telleverk. Etter at horingen er ferdig, kan vi sjekke hvor mange hun fikk i fitta. Mikrofonen registrer kun lyd i ønsket frekvens område og DB nivå. Ellers blir ikke noe att opp.Samme type MIC brukes av både sikkerhetstjenester og etterretningstjenester verden over, også i vårt land. Den starter eksempelvis registreringen når noen kommer inn i et rom, og når de forlater rommet. Ønskes opptak av samtalen også, stilles også dette inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesr

Man må ha et skikkelig tellekorps om en skal i Gunnars Rekordbok.

Hvordan organiseres et rekordforsøk. Er dt noen som kjenner til dette? Hvor stort må tellekorpset være? Hadde vært artig å prøvd. Kanskje antallet orgasmer kunne økes betraktelig, hvis tellekorpset deltok i selve forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...