Djungelvrål Skrevet 30. mai 2011 #21 Del Skrevet 30. mai 2011 Lenge leve annerledesheten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 30. mai 2011 #22 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg ser heller ikke typisk norsk ut.Har mørkt hår og mørke øyne så det er noen som har trodd at jeg er øst-europeisk og det er ikke noe jeg tar som et kompliment. Er få som tror jeg er norsk når jeg er i utlandet,men det er vel fordi de forventer å se noen med blondt hår og blå øyne. Syns ofte at jenter med mørkt hår og mørke øyne er penere enn de med blondt hår og blå øyne. Endret 30. mai 2011 av stillness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #23 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg synes også mørke jenter generelt er penere enn lyse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie-87 Skrevet 30. mai 2011 #24 Del Skrevet 30. mai 2011 Nå ble jeg nesten litt lei meg siden nesten alle svarer at mørkere er penere enn lyse Jeg er blond og blåøyd og noen ganger kunne jeg ønske jeg var litt mørkere og noen ganger er jeg fornøyd med å være lys. Jeg tror du er veldig pen og tror ikke noen anser deg for å være mindre pen fordi du ikke ser skandinavisk ut. Hvis du absolutt vil teste hvordan det er å være blond og blåøyd, går det jo an å jukse litt og farge håret lyst og bruke blå linser, du skriver jo også at du er lys i huden, så muligens ville du kledd det. Men du ville nok blitt lei ettterhvert og innsett at du er fin som du er og at det ikke er sånn at skandinavisk=pen. Det finnes pene mennesker i alle farger og raser =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymph Skrevet 30. mai 2011 #25 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg vil ikke si at blonde og blåøyde er hverken vakrere eller kjedeligere enn mørkhårede med mørkere øyne. Vi har utrolig mange vakre, blonde jenter her i Norge, men dessverre ser det ut til at det blir færre og færre av dem. Da mener jeg ekte blondiner med nydelige blå øyne, lyse gyldenblonde øyenbryn og lys hud. Jeg, personlig, synes det er utrolig vakkert med den type utseende. Jeg liker også veldig godt "eksotiske" jenter med spesielle, markerte trekk og naturlig gyldenbrun hud. Selv vokste jeg opp i en familie med 5(!) jenter og vi søstre har fått en salig blanding av farger og trekk. Min far er ganske høy (over 1,90), mørk i håret og relativt brun i huden, med mørkebrune øyne (ikke utenlandsk), mens min mor har helt blå øyne, gyldenblondt hår og er rundt 1,70 høy. Begge er slanke og veldig pene, attraktive mennesker som holder seg uforskammet godt i forhold til alder. De har gitt videre gode gener til barna sine, men tror du barna er hundre prosent fornøyde med utseendet sitt likevel? Jeg lurer på om det er fullstendig umulig å bli helt fornøyd, men etterhvert som man modnes og blir voksen så blir man mer avslappet og fornøyd med det man har. Det er også lettere å gi komplimenter til andre, uten forbehold, når man ikke er sløret av egne "komplekser" og hemmelige drømmer om å se annerledes ut. Jeg har en søster med brunsort hår og blå øyne, en med mørk blondt hår med lysegrønne øyne, en med gyldenblondt hår og grønnblå øyne og en jente har rødgyldent hår og blå øyne. Høyden varierer fra 1.74 - 1.82. Tro meg, selv om alle egentlig er pene, flotte jenter, så har alle alltid funnet et eller annet ved de andre som de gjerne heller skulle hatt. En ville heller ha brunsort hår enn rødgyldent, en ville heller ha blå øyne enn lysegrønne, en ville være 1,76 istedenfor 1,82... and so on. Jeg tror det er sånn at alle på et eller annet tidspunkt tror at gresset er grønnere på den andre siden. Selv er jeg 1.74 høy og slank, med langt, gyldent kastanjefarget hår og litt skråstilte, mørkegrønne øyne med gylden stjerne i midten. Jeg har høye kinnben og trekkene er vel ikke helt særnorske, om man kan si det sånn, men ikke så veldig annerledes heller. Huden min er lys med rosa undertone, noe som gir større kontrast til resten av fargene mine enn om jeg hadde gyldenbrun hud (som jeg alltid har ønsket meg). Min gyldenbrune søster har derimot alltid ønsket seg min "Kate Winslet-porselenshud med rosa kinn". Skjønner du? Åh, som jeg ønsket at jeg var lys blond og blåøyd som mange av venninnene mine da jeg var yngre, men det var som oftest meg guttene hang etter. Jeg forsto aldri hvorfor, for det var jo så uendelig mye vakrere med blonde og blåøyde jenter. Endret 30. mai 2011 av Nymph Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #26 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg ser sjelden jenter med "typisk norsk" utseende og blondt hår. I hvertfall her jeg bor, virker det som om normen er å være brun i huden (som de oppnår ved solarium eller selvbruning) og å ha brunt hår. Mange av de med blondt hår her har farget det, noe som ikke ser like bra ut som naturlig blondt hår. Synes faktisk den blonde, bleike "norske skjønnheten" er en sjelden rase, men at den på ingen måte er vakrere enn jenter med brunt hår og mørk hud. Farge på håret er faktisk det siste jeg tenker på når jeg studerer skjønnheten til en kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 31. mai 2011 #27 Del Skrevet 31. mai 2011 jeg har veldig mørkt hår og brune øyne Selv har jeg litt skråe katteøyne som ikke er så veldig store, og har et noe asiatisk preg pga. høye kinnbein og øyefasongen. Jeg har ofte blitt spurt om jeg har spansk eller asiatisk blod i meg, og Ikke er kroppen min så veldig atletisk heller. Er formfull med litt fremtredende rumpe, Got the message? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå