Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har jo svære hofter og lår da, så det ser ikke særlig symmetrisk ut på meg uansett. :P selvom jeg har mer å si om saken så stopper jeg nå, slik at tråden går tilbake til ts. :)

Endret av KaDust
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klag faen ikke over C-cup! Her sitter jeg ferdig utvokst med A-cup!

Gjest Gjest
Skrevet

synes det er pent med små pupper jeg. Men vil vel ikke si at en cup er lite

Gjest Gjest
Skrevet

synes det er pent med små pupper jeg. Men vil vel ikke si at en cup er lite

mente c-cup

AnonymBruker
Skrevet

Klag faen ikke over C-cup! Her sitter jeg ferdig utvokst med A-cup!

Veldig mange menn (inkl meg selv) digger små pupper. Det er svært sexy

Skrevet

Etter amming sank puppene mine fra C til AA, det er ikke mulig å få tak i BH som er liten nok

i koppen og stor nok rundt... Før jeg ammet hadde jeg i det minste A og kunne bruke A med innlegg så det kunne se ut som jeg hadde noe under der. Jeg hadde aldri problemer med at puppen datt ut, den datt ut på undersiden... Jeg synes egentlig det er litt deilig å slippe å tenke noe mer på BH resten av livet. Det vil også bli helt umulig å få hengepupper som gammel.

Skrevet

Blir nesten litt provosert når du faktisk syns c er lite!!

Jeg har b og kan til og med bruke a om jeg vil..

syntes ikke du skal klage. c er den fineste størrelsen på jord!

helt perfekt er du!

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg bruker C-cup, men jeg tror det er så vidt. Har jeg små pupper? Jeg har aldri hatt noe puppe komplekser, men det er nå når jeg er helt ferdig utvokst at jeg tenker at puppene mine ikke er noe spess. Venninnen min har har store pupper og pleide å mobbe mine da jeg var ungdom. Jeg brydde meg ikke så mye da fordi jeg tenkte at jaja det kommer når det kommer. Men det kom jo aldri. Jeg forstår ingenting. Min mor har fine pupper hvorfor får ikke jeg større? Ikke har jeg noe bryst vorte å skryte av heller. :sur:

Nå blir jeg litt lei meg.... Du sitter der å klager om C (!!!!!) og så utrolig mange (inkludert) fyller så vidt ut en 70A.

Skrevet

Ingen pupper er helt perfekte,hvis det ikke er silikon da;)

Det er sikkert noen som syns dine er fine også ;)

Jeg har aldri sett fine silikonpupper. Finnes det fine silikonpupper? :laugh:

Anonym poster: 38c95efed5e78b1bb7b3766860ecbb46

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal komme med et godt tips til dere små brystete jenter :)

Jeg var misfornøyd med puppene mine, syntes de var sååå små. Jeg var usikker på om jeg var 70 A eller 75 A, så jeg gikk og målte meg på changes. Der fikk jeg beskjed om at jeg var 60 D :sjokkert:

Jeg ble så glad og følte at puppene mine så såå mye større ut med riktig bh størrelse.

Jeg kom ditt med 70A og gikk derifra med 60D UTEN og opperere inn falske ting i meg :P Og det for bare et par hundre kr (kjøpte bh)

Mye tryggere og mye billigere. Nå føler jeg ikke lengre at jeg har sååå små pupper. Har jo D cup ;)

Har også godt opp i størrelse etter det og er nå 65 DD =D

Skrevet

Så tipse mitt er så klart og gå og måle dere og kjøpe riktig bh størrelse. Det kan gjøre STOR forskjell. Både på hvordan puppene deres ser ut, og på selvtilliten deres ;)

Skrevet

Hvilken side er det bildet av Kadust i bildet tråden? ble nyskjerrig på hvordan hun ser ut nå :P

Anonym poster: 663c618775963cc5fe5c51653ed69092

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...