Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker C-cup, men jeg tror det er så vidt. Har jeg små pupper? Jeg har aldri hatt noe puppe komplekser, men det er nå når jeg er helt ferdig utvokst at jeg tenker at puppene mine ikke er noe spess. Venninnen min har har store pupper og pleide å mobbe mine da jeg var ungdom. Jeg brydde meg ikke så mye da fordi jeg tenkte at jaja det kommer når det kommer. Men det kom jo aldri. Jeg forstår ingenting. Min mor har fine pupper hvorfor får ikke jeg større? Ikke har jeg noe bryst vorte å skryte av heller. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

C er ikke så lite det da:) Regner med at det er akkurat så store som de skulle være:P

Gjest döderlein
Skrevet

Jeg er sikker på at puppene dine passer perfekt til deg. Det er lite du kan gjøre med dem, annet enn å godta dem som de er. :)

Skrevet (endret)

Jammen alle bildene jeg ser av pupper er store fine faste pupper som er helt perfekt. :(

Endret av Chiyo
Skrevet

Ingen pupper er helt perfekte,hvis det ikke er silikon da;)

Det er sikkert noen som syns dine er fine også;)

Gjest döderlein
Skrevet

:rodmer: De fake var vakre da.

Men ja jeg antar at mine ikke er så gale, hvis jeg skal sammenligne de med de naturlig i videoen.

Såpass perfeksjon kan vel nærmest kun nås med kirurgi.

Nei, ikke sant! Du har antageligvis helt normale pupper. Ingenting å bekymre seg for.

AnonymBruker
Skrevet

C er helt normalt det - men det er ikke rart man får komplekser når man ser på tv og film om dagen..eller i blader.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24år å bruker A cup!

DET er hva små pupper er.

• Liker 2
Skrevet

C er stort synes jeg.

Selv sitter jeg ferdig utviklet med pupper som er for små til å gå inn i en A-bh til og med. Og alle damene i familien har D-cup eller mer, og det er inkl lillesøstra mi. :gjeiper: Du skal ikke klage, altså!

• Liker 3
Skrevet

Flapp av, jenter.

Det er ikke som med penisen at det er dårlig butikk om utstyret er for lite.

Store pupper gir deg sjelden noe konkuransefortrinn i kampen om mannebein. Noen tenner på usedvanlig store bryst, mens andre tenner på mindre.

Det må da være uendelig mye bedre med små og stramme pupper, enn store hengebryster?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Selv bryr jeg meg ærlig talt ikke om hva andre synes, men om TS føler seg mindre kvinne siden hun føler hun har små pupper så forstår jeg DET. For slik har jeg det selv. ;) Uavhengig av hva andre måtte synes.

Endret av KaDust
AnonymBruker
Skrevet

Cupstørrelsen sier vel ikke så mye så lenge man ikke har omkretsen i samme slengen? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 70 i omkrets. :gjeiper:

Skrevet

Cupstørrelsen sier vel ikke så mye så lenge man ikke har omkretsen i samme slengen? :sjenert:

Nettopp. Det kan være lite eller stort, avhengig av omkretsen.

Det virkelige spørsmålet er: har det noe å si om du har store eller små bryster? Tro du meg, man blir mobbet for å ha store også, og det føles heller ikke godt. Synes du skal lære deg å bli glad i de puppene du har, jeg. Det har jeg endelig gjort! Greit nok at man enkelte ganger skulle ønske de var større/mindre, slik at man kunne fylle ut den kjolen skikkelig/gå uten BH en dag, men det handler om å gjøre det beste ut av det man har, enten man har lite eller mye :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jammen alle bildene jeg ser av pupper er store fine faste pupper som er helt perfekt. :(

Besøk nettsiden www.007b.com og titt litt i galleriene der, så ser du fort at pupper kommer i alle størrelser, former og fasthetsgrader. :) Ikke noe er mer normalt enn noe annet.

Endret av *Numi*
  • Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette med BH-størrelser, jeg. I følge bloggen til Tine Valle bruker hun 65/70 G, og i følge damene på Change bruker jeg 70 H. Jeg har ikke like store pupper som henne!

Uansett vil jeg si at C-cup ikke er små pupper. Du vil alltid kunne finne noe galt med puppene dine. Selv har jeg ganske store pupper, men jeg er ikke fornøyd med dem av den grunn, det er mye jeg ville ha endret på. På gode dager er jeg fornøyd med dem og har akseptert at det er slik jeg er, mens på dårlige dager hater jeg dem. Det er vel bare sånn vi jenter er.

Skrevet (endret)

C-cup er då slett ikkje lite?

Sjølv brukar eg som regel B-cup, av og til A. Synest det er ypperleg, og vil helst ikkje ha dei større. Dei er store nok til at det "er noko der", men ikkje så store at dei er i vegen. Og sambuaren er nøgd. :gjeiper:

Endret av dobby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...