Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2011 #21 Skrevet 30. mai 2011 skjønner ikke hva som som har skjedd med dagens jenter, en c-cup høres perfekt ut. har selv en 75 a/70b og lurer på hva du hadde sagt om du hadde sett strl på mine pupper.
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #22 Skrevet 30. mai 2011 Ja, jeg får enda dårligere selvtillit av folka her inne som klager på små pupper når de får seg inn i en C-cup. :gjeiper:
chui Skrevet 30. mai 2011 #23 Skrevet 30. mai 2011 Selv bruker jeg 75B, og er veldig fornøyd med størrelsen. Formen derimot skulle jeg gjerne gjort noe med.. Men vi er som vi er C er perfekt størrelse spør du meg!
Antlers Skrevet 30. mai 2011 #24 Skrevet 30. mai 2011 Men dere tenker helt feil. En omfangsrik dame med B-cup har f.eks større bryster enn meg som har mindre omkrets, men H-cup. Før brukte man (veldig feilaktig) denne formelen: A = små bryster. B = normale bryster. C = større bryster. D = gedigne bryster. E+ = bestemor med hengebryster som kan knyttes bakpå ryggen. Feil feil feil! Jeg er så vant til denne vranglæren fra ungdomstiden, at jeg tar meg i å tenke slik selv av og til. For å illustrere at en hvilken som helst cupstørrelse kan være stor/liten: http://b75.blox.pl/resource/DD_comparison2.jpg
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #25 Skrevet 30. mai 2011 Jeg tenker ikke feil, Antlers. Jeg vet hvordan det er. Men vi har ikke fått vite omkretsen på a, så da tar jeg bare utgangspunktet fra hva jeg mener generelt om C. Uansett synes jeg selv at en 70C er stort, og om da omkretsen er større så blir de jo bare større enn hva jeg hadde forestilt først uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #26 Skrevet 30. mai 2011 Jeg er 70C og har dager hvor jeg synes mine er veldig små. Andre dager synes jeg de har en perfekt håndfull.
Antlers Skrevet 30. mai 2011 #27 Skrevet 30. mai 2011 Jeg tenker ikke feil, Antlers. Jeg vet hvordan det er. Men vi har ikke fått vite omkretsen på a, så da tar jeg bare utgangspunktet fra hva jeg mener generelt om C. Uansett synes jeg selv at en 70C er stort, og om da omkretsen er større så blir de jo bare større enn hva jeg hadde forestilt først uansett. Jeg får selvsagt også automatisk bilder i hodet når jeg hører A, C eller J cup, men selv om en kvinne forteller meg at hun bruker 75C, kan jeg ikke vite om de ser store eller små ut, siden det kommer helt an på spenst, fylde, form, kroppsfasong ellers, type BH, eventuelle silikoninnlegg, og om hun i det hele tatt bruker riktig størrelse. Her er et eksempel hvor jeg ville gjettet A, B og C-cup på flere, selv om de altså bruker D/DD: http://bfcidade.files.wordpress.com/2010/04/naprawde-duze-biusty2.jpg
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #28 Skrevet 30. mai 2011 Jeg ville ikke gjettet noen av de mindre enn D, jeg. Søstra mi har jo D-cup og er på størrelse med noen av de, så jeg er klar over hvor mye størrelser kan variere. Synes likevel C-cup er stort (Men det vel da sikkert fordi jeg er helt flat selv).
Antlers Skrevet 30. mai 2011 #29 Skrevet 30. mai 2011 Jeg ville ikke gjettet noen av de mindre enn D, jeg. Søstra mi har jo D-cup og er på størrelse med noen av de, så jeg er klar over hvor mye størrelser kan variere. Synes likevel C-cup er stort (Men det vel da sikkert fordi jeg er helt flat selv). Jeg synes ikke du er flat. Det ser i alle fall ikke slik ut på bildet du postet. Jeg ser et par flotte små bryster (og jeg legger ikke noe negativt i "små bryster", bare så det er sagt), som passer perfekt til den ellers slanke og flotte kroppen din. Brystene kunne vært alt fra A til D cup, om jeg skulle gjettet, men verken tallet eller bokstaven har noe som helst å gjøre med hvor pen du faktisk er - for pen er du, og det håper jeg du tar til deg. Om du synes du er flat nå - forestill deg det helt motsatte: Ville du trives mer med store, tunge bryster som gav deg ryggplager, og som gjorde at du kunne glemme å gå uten BH? Kanskje noen plager med sopp under brystene i tillegg, siden det ikke kommer nok luft til? Jeg vedder på at du ville ønsket deg faste små bryster, dersom du var i den situasjonen. Noen har små og faste bryster, noen har "perfekte 75C bryster", noen har store og tunge bryster osv, osv... Alle kan vi finne noe å klage på om vi virkelig vil, men det betyr ikke at det er bedre med D cup enn A cup, eller at B nødvendigvis er mye finere og fastere enn J cup. Jeg skulle virkelig ønske at jenter kunne slutte å rakke ned på seg selv og heller se seg selv med andres øyne. Da kunne de sett hvor fine de egentlig er
Gjest Icido Skrevet 30. mai 2011 #30 Skrevet 30. mai 2011 Hvis du har f.eks. 70C så synes jeg det er stort/middels og helt perfekt størrelse Selv har jeg 70A da, og er ikke fornøyd med det. Skulle gjerne hatt B eller C-cup.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #31 Skrevet 30. mai 2011 Trodde jeg skulle få se bilder av noen pupper nå....
Xaphan Skrevet 30. mai 2011 #32 Skrevet 30. mai 2011 Jeg syns heller ikke du ser flat ut, KaDust! Enig med Antlers; puppene dine passer perfekt til kroppen din!
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #33 Skrevet 30. mai 2011 Jeg synes ikke du er flat. Det ser i alle fall ikke slik ut på bildet du postet. Jeg ser et par flotte små bryster (og jeg legger ikke noe negativt i "små bryster", bare så det er sagt), som passer perfekt til den ellers slanke og flotte kroppen din. Brystene kunne vært alt fra A til D cup, om jeg skulle gjettet, men verken tallet eller bokstaven har noe som helst å gjøre med hvor pen du faktisk er - for pen er du, og det håper jeg du tar til deg. Om du synes du er flat nå - forestill deg det helt motsatte: Ville du trives mer med store, tunge bryster som gav deg ryggplager, og som gjorde at du kunne glemme å gå uten BH? Kanskje noen plager med sopp under brystene i tillegg, siden det ikke kommer nok luft til? Jeg vedder på at du ville ønsket deg faste små bryster, dersom du var i den situasjonen. Noen har små og faste bryster, noen har "perfekte 75C bryster", noen har store og tunge bryster osv, osv... Alle kan vi finne noe å klage på om vi virkelig vil, men det betyr ikke at det er bedre med D cup enn A cup, eller at B nødvendigvis er mye finere og fastere enn J cup. Jeg skulle virkelig ønske at jenter kunne slutte å rakke ned på seg selv og heller se seg selv med andres øyne. Da kunne de sett hvor fine de egentlig er Ang det bildet så er det utrolig hva en altfor trang drepende BH kan gjøre med et par melkekjertler. :gjeiper: Dessuten er jeg gått opp og ned i vekt siden den gang, så jeg er mye flatere nå enn hva jeg var når det bildet ble tatt - desverre. Ellers har jeg fått høre fra ANDRE som har sett meg toppløse at jeg kunne gått for å være 10 år når man ser kun overkroppen min. Og jeg er fullt og helt klar over det. Og jeg kan ikke helt svare på om jeg heller ville hatt så store at jeg har ryggsmerter, siden jeg ikke klarer å se objektivt på det. Problemet mitt er jo mest i det at jeg ikke føler meg særlig feminin eller som en kvinne. Føler meg som et lite barn, så jeg ville heller gått å klaget over ryggen altså.
Gjest Icido Skrevet 30. mai 2011 #34 Skrevet 30. mai 2011 hvor posta du bilde KaDust? Jeg vil og se..
Gjest Icido Skrevet 30. mai 2011 #36 Skrevet 30. mai 2011 Fant det, ser ut som du har sånne pupper som jeg har
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #37 Skrevet 30. mai 2011 Ser ut som jeg har mye større enn hva jeg har, skal jeg si deg.
Gjest Icido Skrevet 30. mai 2011 #38 Skrevet 30. mai 2011 Hehe men hvis jeg tar bilde fra siden sånn så er det ca likt som deg, skulle tatt et bilde og vist deg men orker ikke Jeg har og ganske små pupper.
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #39 Skrevet 30. mai 2011 Bilder kan gi en fin illusjon ja. Hadde jeg hatt sånne pupper så hadde jeg ikke klagd, men det er typ 2-3 innlegg der også. :gjeiper: Juksepave jeg? Jaa.
Gjest Cosette Skrevet 30. mai 2011 #40 Skrevet 30. mai 2011 Jeg synes også det er vanskelig å si noe om bryststørrelsen når jeg ikke vet omkretsen din. Selv har jeg BH-størrelse 60E, og det høres ut som om jeg har svææære badeiser som knapt kan presses inn en BH overhodet - men det er ikke tilfelle. Cupen er stor fordi omkretsen er liten, og selv vil jeg si jeg har "typisk C-cup-pupper" (brukte faktisk 75C før jeg fikk målt meg): Hvis du har cirka lik størrelse som meg, så synes jeg du skal være kjempefornøyd. Jeg er ihvertfall meget fornøyd med størrelsen. Stor nok til å få kløft uten å måtte teipe puppene sammen, men ikke så store at det er vanskelig å finne klær som sitter pent. Uansett så har de aller fleste heldigvis fått utdelt bryster som står i balanse til resten av kroppen, kløft eller ikke. En A-cup hadde sett kjempelite ut på Christina Hendricks (Mad Men) som har kurvig rumpe og lår, men på KaDust ser det etter bildet i kroppstråden å dømme helt riktig og flott ut. Omvendt ville Christina Hendricks' pupper se rart ut på KaDust. Det er mange måter å være vakker på, flotte kvinnekropper kommer i mange varianter. Kvinner bekymrer seg altfor mye over bryststørrelsen generelt! Jeg har til dags dato aldri hørt en oppegående mann avvise en ellers bra dame på grunn av for små bryster, og jeg har noen meget frittalende kamerater.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå