Gå til innhold

Jentenes nakne hengevommer skjemmer bybildet

Gjest malken

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er kvinne selv og er enig i TS, alt for mange jenter går rundt i alt for trange klær. Ikke fint. Etter da jeg var gravid så skjulte jeg magen min, det har jeg gjort i maaange år. Men ser ofte unge jenter som har mer henge mage enn meg går i alt for trange topper...

Til go med etter at jeg har tatt mageplastikk og har fått stram og fin mage igjen , så går jeg ikke rundt å vise magen min. Jeg kler meg kvinneligt og etter alderen min :-))

Det jeg syns er slitsom på denne tida av året er alle menn som tar av seg den tjukke genseren de har hatt over skjorta/t-skjorta om vinteren. Men som ikke har spesielt bra hygiene, så man merker svettelukt og at han har ny deo oppå gammel som rituale på morgenen...

Dessuten når de pøser på med manneparfyme/etterbarbering i stedet for å ta en dusj.

Man merker det ikke så lett på vinteren under klær, men på sommeren kommer menns svettelukt og gammel-deo stank fram fra kortermede skjorter, og plager neseborene til andre...

:spy:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Typisk jente med nordisk. Mange søte med dt faget, men søtheten forsvinner når hengevommen vokser. Srat treningen nå. Hacking av andres datamaskiner er en kriminell sak, og medfører fengselsstraff. Tips. HACK ALDRI EN PC SOM ER KOPLET OPP MOT ET STATLIG NETTVERK

Hva har du drukket idag?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majken

Ha ikke ja mat i huset og ha en rimmevegg på stua. Dt tar knekken på alle hengevommer. Lykke til. Bli en sylfide som vekker mannens enorme lyst.

Hvis man ikke skal ha ja-mat i huset, skal man ha nei-mat da?

Men hvis man spiser nei-mat blir man jo ikke sylfide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, TS har jo et visst poeng.

Bleikfeite valker er ikke noe jeg fryder meg over å se.

Kle på dere, for pokker. Det gjelder både kvinner og menn.

Denne støtter jeg 100%

Kle deg etter kroppstørrelse. Hater å se fete folk som kler seg i klær som de egentlig ikke burde.

Kan dra et eksempel om ei venninne av meg som har veldig liten midje og bryst strl, men brede hofter.

(La meg understreke at jeg absolutt ikke snakker dårlig om kroppstørrelsen til folk her, men hvordan de kler seg).

Hun kledde seg helt feil.

Iført sånne små topper som viste mage (liksom navel og sånnt). Det dette gjørde, er at hoftene ble seende gigantiske ut. Jeg hintet lenge til at hun burde bruke lengre topper. Helt til jeg måtte bare "diskre" slenge masse lange topper i armene hennes mens vi var på shopping.

ved å bare kle seg riktig ble kroppsfiguren hennes til 1000 mye mer sexy!

Jeg snakker om korte topper som dette.

Kontra lange som dette.

Irriterer meg like grønn når jeg ser, ikke fete, men heller ikke tynne gutter som bruker skinny jeans. Skinny jeans skal man være tynn for å bruke, altfor mange som failer her.

Det ser bare dumt ut, man ser bare fetere ut om en er for tjukk der.

(Jeg snakker her om de veldig tighte buksene, som dette

Skinny jeans er ikke for å se tynnere ut, de er for å understreke det og komplimentere.

Nå finnes det også mange forskjellige cuts på jeans, det finnes skinny jeans som har en løsere fit, og det er disse de mer normalbygde gutta bør bruke.

Dette var bare to løse eksempler, men basicly det jeg vil frem til er:

Kle deg etter kroppsfasongen din, ikke prøv å vær noe du ikke er. Det bli bare slå tilbake på deg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majken

Denne støtter jeg 100%

Kle deg etter kroppstørrelse. Hater å se fete folk som kler seg i klær som de egentlig ikke burde.

Kan dra et eksempel om ei venninne av meg som har veldig liten midje og bryst strl, men brede hofter.

(La meg understreke at jeg absolutt ikke snakker dårlig om kroppstørrelsen til folk her, men hvordan de kler seg).

Hun kledde seg helt feil.

Iført sånne små topper som viste mage (liksom navel og sånnt). Det dette gjørde, er at hoftene ble seende gigantiske ut. Jeg hintet lenge til at hun burde bruke lengre topper. Helt til jeg måtte bare "diskre" slenge masse lange topper i armene hennes mens vi var på shopping.

ved å bare kle seg riktig ble kroppsfiguren hennes til 1000 mye mer sexy!

Jeg snakker om korte topper som dette.

Kontra lange som dette.

Irriterer meg like grønn når jeg ser, ikke fete, men heller ikke tynne gutter som bruker skinny jeans. Skinny jeans skal man være tynn for å bruke, altfor mange som failer her.

Det ser bare dumt ut, man ser bare fetere ut om en er for tjukk der.

(Jeg snakker her om de veldig tighte buksene, som dette

Skinny jeans er ikke for å se tynnere ut, de er for å understreke det og komplimentere.

Nå finnes det også mange forskjellige cuts på jeans, det finnes skinny jeans som har en løsere fit, og det er disse de mer normalbygde gutta bør bruke.

Dette var bare to løse eksempler, men basicly det jeg vil frem til er:

Kle deg etter kroppsfasongen din, ikke prøv å vær noe du ikke er. Det bli bare slå tilbake på deg selv.

Det som er problemet er de som gjør et utvalg av klær som de tror kamuflerer det de vil skjule/framheve noe annet, men så gjør de det feil.

Sånn som henne med små topper. Hun trodde nok hun framhevet det som var bra med henne og ikke de store hoftene.

Hadde selv ei veninne som hadde komplekser pga høyden sin og sine lange bein. Hun "kompenserte for dette" ved å kun gå i miniskjørt. Siden hun ikke ville se for sexy ut, valgte hun å sy dem selv og gikk i flagrende, korte skjørter. Med det resultat at hun fikk laaange stanklete bein i alle andres øyne. Hun framhevet jo beina, og sørget for å se ekstra laang ut med skjørtekanten oppe på lårene.

Selv midt på vinteren gikk hun slik...Hun ville ikke tro på at lange skjørter og jeans ville kamuflert de beina bedre, eller at kortkort skjørtelengde framhevet høyden hennes...

Jeg skyller også på kleskjedene jeg, da. Prøv å finne en topp som ikke framhever valker i vanlige butikker. Det er umulig, siden slike snitt, stoffer og størrelser er ikke på moten...

Det er visst moderne å ha anorexi i stedet, og klærne er sydd for dem som har dette... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke mennesker(uansett størelse på kroppen) trenger å gå i korte avslørende klær jeg. Kjørt rett under rompa og bh lignende topp..Neitakk

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malken

bruker du gramatikken som vekt når du trener vomen? Bruk heller et større verk, slik at virkningen på musklene blir bedre. Utrolig at dere gikk på denne saken. Men unsett. Det beste mot flesket er planmessig trening, som innbefatter flere elementer eks jogging, styrketrening m.m.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MALKEN

Syntes ikke mennesker(uansett størelse på kroppen) trenger å gå i korte avslørende klær jeg. Kjørt rett under rompa og bh lignende topp..Neitakk

Endelig et menneske med selvstendige tanker i hodet. Avslørende klær er rett og slett stygt, enten de sitter på en kvinne eller på en mann. Skjul flesket. Ta hensyn til dine medmennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endelig et menneske med selvstendige tanker i hodet. Avslørende klær er rett og slett stygt, enten de sitter på en kvinne eller på en mann. Skjul flesket. Ta hensyn til dine medmennesker.

Jeg er helt med på den så sant den inkluderer rørleggersprekken på menn. Og kanskje noen kvinner?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enda et nek. TRODDE du at han fantes under dt navnet? Er du null kreativ? Prøv heller å søke etter Sir Arthur Eddington. Trodde du var så opplyst at du klarte å kople et navn som var så likt hans, men der tok jeg nok feil. Du er nok desverre bare en middelmådig person, som er stor i egne øyne. Bruker du mobbing som "verktøy" også i jobben?

Ærlig talt TS, du burde kanskje tenke på hva du skriver selv før du beskylder andre for mobbing. Du fremstår som er svært lite sympatisk person, og det står mer ut enn meningene dine.

For min del må gjerne folk kle seg som de vil. Jeg klarer å vende blikket bort. Ingen er forpliktet til å kle seg for at andre skal finne dem sexy.

Og nei...jeg har ikke hengevom (men det vil du sikkert ikke tro meg på. Deg om det). Jeg kler meg i løse klær fordi jeg ikke har behov for å vise frem kroppen min til alle.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er problemet er de som gjør et utvalg av klær som de tror kamuflerer det de vil skjule/framheve noe annet, men så gjør de det feil.Sånn som henne med små topper. Hun trodde nok hun framhevet det som var bra med henne og ikke de store hoftene.Hadde selv ei veninne som hadde komplekser pga høyden sin og sine lange bein. Hun "kompenserte for dette" ved å kun gå i miniskjørt. Siden hun ikke ville se for sexy ut, valgte hun å sy dem selv og gikk i flagrende, korte skjørter. Med det resultat at hun fikk laaange stanklete bein i alle andres øyne. Hun framhevet jo beina, og sørget for å se ekstra laang ut med skjørtekanten oppe på lårene. Selv midt på vinteren gikk hun slik...Hun ville ikke tro på at lange skjørter og jeans ville kamuflert de beina bedre, eller at kortkort skjørtelengde framhevet høyden hennes...Jeg skyller også på kleskjedene jeg, da. Prøv å finne en topp som ikke framhever valker i vanlige butikker. Det er umulig, siden slike snitt, stoffer og størrelser er ikke på moten...Det er visst moderne å ha anorexi i stedet, og klærne er sydd for dem som har dette... :filer:

Så rart. For jeg finner bare store tunikagreier, som ser ut som de er bergenet på gravide, eller folk med hengevom!

:glare:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, dette er den morsomste tråden jeg har lest på lenge! :hoho::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så en overvektig jente bør kle på seg? Stakkars.

MANGE Menn som ser ok ut, og gjerne litt mindre enn ok.. tror de kan få hva som helst.

Så for å skrive et innlegg som dette her, så BØR du se bra ut.

Tror du mange av de som er overvektig ikke har problemer med det selv, uten at du skal skrive dritt her innpå?

Og nå tror du nok at jeg er feit eller noe slikt. But guess what?? Du ville hatt meg.

Og jeg har så mange venninner som sliter med kroppen sin for de synes de har for mye på den. Men de må vell få lov til å kle seg med en fin slim kjole selvom? Se vekk da vell!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er typisk jente mobbing. Derfor er jente arbeidsplasseer helt ufyselige. Flere av verdens store hjerner(sikkert litt større enn din), kunne ikke stave riktig. Bl.a Sir a Addington om er en av de største tenkerne innen moderne fysikk.

Høres ut som ts har et veldig dårlig forhold til kvinner generelt, slik som han generaliserer oss på denne måten.. Virker som en usedvanlig usympatisk fyr :overrasket:

Ja, jenter/kvinner burde kle seg etter kroppen sin, men man må da til syvende og sist få kle seg akkurat som man han lyst til. Vi bor da i et fritt land har jeg hørt :roll:

Dessuten synes jeg moten idag er fin i forhold til dette og dekke seg til med lange topper, tights og bukser som er høye i livet og holder inne magen. Men kanskje jeg ser helt feil, ikke vet jeg.

Dessuten er det da ingen tvang (?) til å se på disse "feite" vommene du sikter til. Snu deg bort, å se heller etter de du synes tenner deg :filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren og sommeren er her, og dermed oversvømmes byen av jenter uten selkritikk. De gr rundt å viser fram sine nakne feite hengevommer. Ta hensyn jenter. Spar oss for synet. Det ødelegger sexlysten for oss menn.

Hvilken by er det du bor i? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generellt sett så får unge mennesker dårlige helse pga livsstil. Usunn mat og mye stillesitting, og det reagerer vel mennesker innstinktivt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...