Gå til innhold

Jentenes nakne hengevommer skjemmer bybildet


Gjest malken

Anbefalte innlegg

Gjest malken

Våren og sommeren er her, og dermed oversvømmes byen av jenter uten selkritikk. De gr rundt å viser fram sine nakne feite hengevommer. Ta hensyn jenter. Spar oss for synet. Det ødelegger sexlysten for oss menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våren og sommeren er her, og dermed oversvømmes byen av jenter uten selkritikk. De gr rundt å viser fram sine nakne feite hengevommer. Ta hensyn jenter. Spar oss for synet. Det ødelegger sexlysten for oss menn.

Regner med du får en del "pepper" nå siden du er på KG... Bare en "advarsel", men det regnet du vel med.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malken

:fnise:

Ok. Har notert det. Men til saken. Føler du deg truffet? Har du en enorm dissende hengevom som ødelegger sexlysten til alle menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har notert det. Men til saken. Føler du deg truffet? Har du en enorm dissende hengevom som ødelegger sexlysten til alle menn?

Nei, magen min er helt flat og veltrent faktisk. :jepp:

Jeg syntes innlegget ditt var morsomt.

Endret av loffen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg har lagt merke til nakne blubbemager som overflommer byen før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våren og sommeren er her, og dermed oversvømmes byen av jenter uten selkritikk. De gr rundt å viser fram sine nakne feite hengevommer. Ta hensyn jenter. Spar oss for synet. Det ødelegger sexlysten for oss menn.

Da er jeg første "peprer" :kjefte:

Denne karen bør jaggu være 190, ha lange slanke muskler, løpe 10 km kl 0600, ha tett mørkt hår, god råd, svigermors drøm og tja...ikke ha hullete sokker, truser eller T-trøyer! :sjarmor:

Glemte å føye til at han heller ikke, under noen omstendighet, må drikke jus rett fra kartongen eller glemme å ta ned ringen!

Endret av cecileg
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hensikten med nakenheten er jo å vekke sexlysten, ikke dempe den! våren er en fin tid for å finne seg en kjæreste:) så fritt fram med huden, gutter og jenter!

allikevel det er bra at gutter går ikke med bar overkropp. jeg kan ikke fordra mannepupper. Blir kvalm av å SKRIVE det ordet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malken

Nei, magen min er helt flat og veltrent faktisk. :jepp:

Jeg syntes innlegget ditt var morsomt.

Ok. Topp med flat mage. Trening er max. Hengevommer er sponset av produsenter av potenspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, TS har jo et visst poeng.

Bleikfeite valker er ikke noe jeg fryder meg over å se.

Kle på dere, for pokker. Det gjelder både kvinner og menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det jammen er godt at vi alle er ulike. Tenk så kjedelig verden hadde vært om vi så like ut, alle sammen. Jeg respekterer at vi kommer i alle former og fasonger - og irriterer meg ikke over det, for vil jeg ikke se så gjør jeg ikke det. Ingen vits i å stirre om du ikke liker det. Det er når det begynner å kvalifisere til blotting jeg først begynner å bry meg:P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malken

Da er jeg første "peprer" :kjefte:

Denne karen bør jaggu være 190, ha lange slanke muskler, løpe 10 km kl 0600, ha tett mørkt hår, god råd, svigermors drøm og tja...ikke ha hullete sokker, truser eller T-trøyer! :sjarmor:

Desverre bare 187. Løper hver morgen før jeg går på jobb. På helsestudio etter jobb. Vi har ikke fått en kropp for å ødelegge. Trn og kom i form. Bort med hengevommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser du ut da trådstarter?

Endret av Kråkesaks
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malken

Men hensikten med nakenheten er jo å vekke sexlysten, ikke dempe den! våren er en fin tid for å finne seg en kjæreste:) så fritt fram med huden, gutter og jenter!

allikevel det er bra at gutter går ikke med bar overkropp. jeg kan ikke fordra mannepupper. Blir kvalm av å SKRIVE det ordet...

Helt riktig. Feite hengevommer etc enten de er på gutter eller jenter er pyton. Desverre ser det ut som det er flere jenter som er tjukke og feite med vomma i fri dresør. Begynn å løpe 1 time før jobb. Løp trappene på jobb og ta en 2 timers økt på helsestudio etter jobb. Ha ikke ja mat i huset og ha en rimmevegg på stua. Dt tar knekken på alle hengevommer. Lykke til. Bli en sylfide som vekker mannens enorme lyst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er kvinne selv og er enig i TS, alt for mange jenter går rundt i alt for trange klær. Ikke fint. Etter da jeg var gravid så skjulte jeg magen min, det har jeg gjort i maaange år. Men ser ofte unge jenter som har mer henge mage enn meg går i alt for trange topper...

Til go med etter at jeg har tatt mageplastikk og har fått stram og fin mage igjen , så går jeg ikke rundt å vise magen min. Jeg kler meg kvinneligt og etter alderen min :-))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt riktig. Feite hengevommer etc enten de er på gutter eller jenter er pyton. Desverre ser det ut som det er flere jenter som er tjukke og feite med vomma i fri dresør. Begynn å løpe 1 time før jobb. Løp trappene på jobb og ta en 2 timers økt på helsestudio etter jobb. Ha ikke ja mat i huset og ha en rimmevegg på stua. Dt tar knekken på alle hengevommer. Lykke til. Bli en sylfide som vekker mannens enorme lyst.

Bare nei-mat, altså?! *fylle opp skapene med potetgull og sjokolade*

Rimmevegg i stua vet jeg ikke om jeg er interessert i.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er deilig og fint med runde jenter :) på den måten kan vi tynne jenter få mer oppmerksomhet fra sexlystne menn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malken

:fnise:

Typisk jente med nordisk. Mange søte med dt faget, men søtheten forsvinner når hengevommen vokser. Srat treningen nå. Hacking av andres datamaskiner er en kriminell sak, og medfører fengselsstraff. Tips. HACK ALDRI EN PC SOM ER KOPLET OPP MOT ET STATLIG NETTVERK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke min kropp vekker din seksuelle lyst. Grøss:S Verste jeg vet er middelaldrende, ekle internettnerder med suspekte hobbyer og dysleksi som slever over kroppen min. Hold sikkelet ditt for deg selv!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...