Gå til innhold

Ekkornet sin treningsdagbok

Ekkornet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag :

Yoga hjemme 30 min

Trille tur ca 30 min

Tur igjen, denne gangen med 7 kg på magen (vesla i maitai) 30 min

Tirsdag:

Trille tur ca 30 min

Spinning

Huff, er redd resten av uka kan bli litt usunn..

I morgen er det barsel lunch, og der er det bestandig no søtsaker.

Og på torsdag skal jeg på cafe med noen venninder....

Også er det helg igjen. Jeg er i grunnen litt FOR flink til å kose meg i helgene.

Jaja... får prøve å kose meg, men ikke sli helt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid like lett å spise sunt, det skal være sikkert. Det er alltids en anledning der det liksom blir litt for dumt å sitte der med gulrøttene sine :P

Men det er jo som du sier - man kan skeie ut litt, men ikke helt :)

Lykke til! Det går nok fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jammen trilla langt.

Først 1 time oppoverbakke, så et lite cafe besøk, så ca 30 min til i oppoverbakke også 1 time rask gange ned igjen.

Ja, det skulle bli 2,5 time god trim det.

Da var det godt med både sjokoladefondant med vaniljeis OG kakao til kvelds... ok, jeg indrømmer at kakaoen var litt over the topp.

Haha, og sjokolade fondanten var fryst så jeg skulle varme den litt sånn lett i mikroen.

Men, ble sittende å se på noen klipp av Nils Arne Eggen og le så jeg nesten tissa på meg.... så glemte jo helt av den sjokoladefontanten i mikroen.. når jeg kom på den igjen stå den å kokte og bobla som en vulkan inni der.. og den smakte litt svidd.. men det gikk fint ann å eta'n, som folk sier.

Om jeg er overtrøtt? Ja.....

For søvn, det er ikke noe man driver med når man har små barn.. har jeg skjønt.

Ting det blir lite av med små barn: :filer::natti::kline::sengekos::skaal::sove::sovne::ol::vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... tenkte å begynne å logge på vektklubben igjen i dag...

Skulle logge lunchen min med tyrkisk yoghurt med frukt og nøtter.

Det er jo veldig sunt.. trodde jeg?! Men kalorimessig var det visst en bombe.

Valnøttene sprengte jo hele busjettet!! Ti valnøtter er 350 kalorier!! Shitt pomfritt....

Men dette er jo alle sunne ting?!

Jeg er forvirra.... :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å gi opp meg og de fem duste kiloene som jeg aldri helt får tatt opp kampen med...

I dag droppet jeg trening etter en uke med hodepine i håp om litt avslapping i steden.

Not so mutch.... Vesla sovna nettopp etter timesvis med alt fra sutring til hyling. Ordentlig overtrøtt og tenner... oh joy...

Så, rett i frysen og finne den andre sjokoladepondanten og litt is som trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Aramee: ikke gi opp :duskedame:

Det er utfordrende å være mamma innimellom - ikke lett å få tid og ork til annet.

Jeg trente ikke no forrige uke, men har planer om iallfall én tur på Elixia denne uka. Hva er dine planer?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening på meg heller forrige uke.

Vært litt småforkjøla og har ei lita som våkner opptil seks ganger om natta *sliten*

Sånn for å toppe det hele har hun nå to tenner som driver og bryter ut og er tett i nesa og litt feber.

Dakar jenta mi :kgbaby:

Så, som dere skjønner.. her er det bare sorgen.

Neida :)

Har spinning date med ei venninde i morgen.

Det skal bli deilig.

Og i dag har vi småjogga frem og tilbake til babysvømmingen.

Så ikke bare sorgen.

Men føler ikke jeg har helt energi og pågangsmot til å komme helt i shape igjen enda.

Sa jeg at vi driver å ser på leiligheter også? Litt av en prosess det også.

Var i budrunde i dag men ble slått på målstreken, kjipt!

Utrolig koselig at dere kommer innom og heier!

Skal prøve å ikke gi helt opp her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, leilighetsjakt er spennende! :) Større, langt unna, nytt område ...? Do tell!

For øvrig synes jeg du er flink som gjør litt, jeg. Kos deg med vesla, ikke stress så mye med treningen, du! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det fredag igjen i morgen allerede?

Denne uka bare forsvant......

Man: 30 min rask gange + babysvømming

Tir: 20 min rask gange, 30 min rolig gange + spinning

Ons: 1 time rolig gange + 1 time rask gange.

Tor: ... eh... gått til bilden og på visning.... hehe...

Leilighet ja....

Vi flytter ikke så langt fra der vi bor, men det blir litt mindre sentralt enn nå. Men det viktigste er å få et eget soverom til snuppa.

Så vi begynner å bli litt desperate på å finne noe nå. Sett på tre leiligheter i dag, men ingen av de som var noe særlig :(

Ellers så har de vi har likt gått til noen helt ville priser... fire hundre tusen over takst og sånn. Vilt marked og populært område.

Også har jeg blitt forkjøla igjen. Synes hele vinteren er en eneste lang hangle periode hvor jeg er mer eller mindre forkjøla hele tiden.

Vært å sjekket hos legen og øre nese hals spesialist uten å finne noe, så er vel bare å forsone seg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, sånne perioder med visninger og budrunder og whatnot er ikke noe stas! Det skal liksom være såååå moro å kjøpe ny bolig, men jeg synes det bare er pes (men så vinner man budrunden, og DA er det stas, da! :) )

En vinter jeg hadde en sånn lang hangleperiode, uten at det var noe "spesielt" (jeg var bare fryktelig sliten "i bunn", og lett mottakelig for sånne virusangrep som ikke egentlig kan kureres), fikk jeg en eller annen mirakelkur av legen min. Småfuglene vet hva det var, men noe gjorde det, så etter fire måneder med forkjølelse og skral form, ble jeg frisk over natten av den pillekuren hennes. Kanskje du kan gå til legen og sutre deg til noe som hjelper, du også? (det var i grunn det jeg føler at jeg gjorde, der jeg satt på kontoret hennes og grein fordi jeg var så sliten og lei av å hangle).

God helg, søte du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag: 30 min trille + 30 min bære i maitai (dvs 7391 g på magen og sekk på ryggen) + babysvømming

Tirsdag: 30+30+30 min trilling + spinning

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...