Gå til innhold

Være med på sykkelritt når man kanskje er gravid?


Oliv

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt El denne uka, hvertfall sier testene og magevondtene mine det. Neste helg er jeg påmeldt et sykkelritt som kommer til å ta rundt 5 timer. Jeg kan jo være gravid, og da lurer jeg på hvor lurt det er med en så stor fysisk anstrengelse? Hva hadde dere gjort?

Jeg har vært gravid før, men det endte i en SA. Da ble jeg gravid etter 1 pp. Nå er jeg i pp1 igjen så jeg har et håp om et det klaffer tidlig denne gangen også.

Endret av Oliv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har hatt El denne uka, hvertfall sier testene og magevondtene mine det. Neste helg er jeg påmeldt et sykkelritt som kommer til å ta rundt 5 timer. Jeg kan jo være gravid, og da lurer jeg på hvor lurt det er med en så stor fysisk anstrengelse? Hva hadde dere gjort?

Jeg har vært gravid før, men det endte i en SA. Da ble jeg gravid etter 1 pp. Nå er jeg i pp1 igjen så jeg har et håp om et det klaffer tidlig denne gangen også.

Altså man skal jo leve som vanlig.. Man kan jo ikke gå en uke etter hver e.l og tanke at nei det her kan jeg ikke gjøre for jeg kan være gravid!

Tenk på oss som sliter med og få barn, har selv prøvd i snart 3 år... Har ikke stoppet meg i og gjøre noe bortsett fra alkohol og røyk i perioder!!

NEI lev som vanlig :D

Lykke til med sykkelritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagdalena Forsberg deltok på proff skiskytting frem til magen var ganske stor... jeg tror ikke det er noen fare for at du ikke kan være med på et amatør-sykkelritt i mulig-uke-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gravid, er det snakk om et mikroskopisk egg; en celleklump.

Sykle i vei, du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Og takk for at dere tar meg ned til virkeligheten igjen, er lett å gå inn i sin egen bekymringsboble for tiden.... :sjenert:

Har lest mye om trening, graviditet og spontanabort. Mye rart som står skrevet og mange ulike råd. Essensen av det jeg har lest er at så lenge man er godt trent fra før kan man fortsette som før, forutsatt at kroppen henger med. Så da blir det sykkelritt på lørdag, og forhåpentligvis to blå neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...