Gå til innhold

et skrik om hjelp


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

et stort sommerlig svetteproblem!

og problemet er så stort nå at det hindrer meg å gå i enkelte klær! jeg er avhengig av at genseren ikke er for trang under armene og ikke er rød rosa svart grønn eller blå! da synes det! singletter må heller ikke være for trange under armen da de blir klissvåte av svette! noe som er ganske plagsomt dersom jeg skal en tur på byen! det er ikke gøy å komme utenfor døren (og ikke det en gang) før jeg har svetteringer under armene! selv idag tok jeg på en genser, en rød, jeg kom ikke langt før den var gjennomvåt av svette! ikke det at det var så varmt der jeg var eller at jeg var stresset av noe slag! neida jeg kan bare sitte helt rolig og det renner like herlig!

ganske pes å måtte velge hvite singeletter gensre med omhu! og ikke løfte på armene i andres nærvær.dessuten er det viktig å ta med en ekstra genser tilfelle for å dekke til! har prøvd alle slags deo`r! dessuten har jeg også prøvd en anti svette krem på apotektet men det duger ikke!

gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei! ja det er faktisk mulig å ta en operasjon , men jeg vet ikke helt hva det går ut på, forhør deg med en hudpleie klinikk eller lignende! ta det med ro, det finnes hjelp for nesten alt i dag!

Lykke til og god svettfri fremtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

de blivende bruder her på KG har diskutert forskjellige deo'er, og da var det flere som anbefalte noe som het Yetes (tror jeg). det er en deo som visst skal virke i flere deger. ta en titt på bryllups forumet under overskriften deo.

lykke til!

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yerka heter den og den kan virkelig anbefales. Ta et lite søk på KG så finner du masse informasjon om den. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Jeg kjøpte min på Vita på Oslo City, ellers tror jeg det er en del apoteker og parfymerier som har den, og jeg mener også å ha hørt at den finnes på Cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...